minun stoori

mielikuvitusotus

hei vaan kaikille. olen tänään miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen että kerron tämän juttuni tässä ja nyt.

ongelmat alkoivat noin 3,5 vuotta sitten kun ihmisiä alkoi ympäriltäni kuolla kupsahdella harva se päivä. moni läheinen ihminen kuoli yllättäen ja sama rumba näyttää jatkuvan edelleen. aina kuitenkin jaksaa toivoa ettei nyt ihan kaikki tyhjää potkaisisi.
hommaan liittyy myös kaiken maailman oikeusjuttuja ja muuta ikävää ja stressaavaa joita nyt en enempää tässä ala selvittää.

lääkkeeksi tähän kaikkeen tuli ALKOHOLI.
on ollut jotenkin rentouttavaa ja jopa hauskaakin ryypätä ihan kunnolla. tämä sai unohtamaan kaikki murheet ja muun paskan.
ei, en ole ryypännyt kaikkea, mutta siihen suuntaan ollaan näemmä menossa. ajatukset ovat viimeaikoina pyörineet itsemurhan ja riemun väliä ja alkoholi vain masentaa entistä enemmän. ratkaisuksi olen tarjonnut lisää alkoholia.

no tänään masennuksissani olen päättänyt pelastaa, asunnon,auton,muun omaisuuden,työpaikan ja tietysti rakkaan perheeni(joka rakkaudesta minua kohtaan on kaikki toilailuni viimeaikoina sietänyt.).

eli tästä se alkaa:

Hei olen mielikuvitusotus ja olen kai vissiin alkoholisti.
ja vasta tänään tajusin että järjetön viinan juonti ei tuo rakaaita ihmisiä takaisin ja ajaa vain muutkin pois.
nyt tuli itku :( perkele kun on ikävä niin monia.

tsemppiä vaan muillekin viinan kanssa kamppaileville. mulle riitti.

siinäpä se minun juttuni.

17

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***.*.*.*.***

Ota rauhallisesti!

se on helppoa kun muistaa pari tärkeää juttua!

1.kotona ei ole alkoholia yhtään! (lisää kynnystä)

2.ei ota vastoinkäymisiä liian raskaasti!

3.muista että kaikki lähimmäisesi rakastavat sinua ja olevat valmiita tukemaan sinua kovassakin paineessa jos vaan uskallat puhua siitä!

4.viina ei ole stressiin muutakuin tilapäinen ratkaisu! sillä se auttaa mutta laskuhumalan jälkeen strettsi ja masennus on x 10!

toivottavasti olin avuksi!

mutta varmaan suurin osa palstalaisista on paikalla kun tarvitset ystävää online!

• mielikuvitusotus

viinat pois kotoa mietinkin.. on meinaan aika helppo vain "ottaa yksi".

"2.ei ota vastoinkäymisiä liian raskaasti!"

henkisesti tuskin koskaan selviän kaikesta tapahtuneesta, mutta olen nyt kuitenkin päättänyt lopettaa alkoholin käytön "lääkkeenä".

• ***.*.*.*.***
        mielikuvitusotus kirjoitti:

viinat pois kotoa mietinkin.. on meinaan aika helppo vain "ottaa yksi".

"2.ei ota vastoinkäymisiä liian raskaasti!"

henkisesti tuskin koskaan selviän kaikesta tapahtuneesta, mutta olen nyt kuitenkin päättänyt lopettaa alkoholin käytön "lääkkeenä".

Ja pidä sitten semmoinen pieni "vihainen minä" yllä!

ja tällä tarkoitan sitä jos olet kaupassa ja katsot olutta ja ajattelet että "yksi ei haittaa" niin voit olla vihainen itsellesi ja ajatella "En nyt rupea tuohon ollenkaan"! ja kuljet tiukasti ohi!

• -anon-
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Ja pidä sitten semmoinen pieni "vihainen minä" yllä!

ja tällä tarkoitan sitä jos olet kaupassa ja katsot olutta ja ajattelet että "yksi ei haittaa" niin voit olla vihainen itsellesi ja ajatella "En nyt rupea tuohon ollenkaan"! ja kuljet tiukasti ohi!

Hehh. Tulee mieleen vitsi raittiusseuramiehen hautajaispuheesta :
        "Kauko raitistui jo lapsena ja kärsi 70 vuotta juomatta lainkaan"

Jos tolla linjalla meinaa olla niin elämähän on pelkkää viinan kanssa tappelua, puuh.

• ***.*.*.*.***
        -anon- kirjoitti:

Hehh. Tulee mieleen vitsi raittiusseuramiehen hautajaispuheesta :
        "Kauko raitistui jo lapsena ja kärsi 70 vuotta juomatta lainkaan"

Jos tolla linjalla meinaa olla niin elämähän on pelkkää viinan kanssa tappelua, puuh.

Krisselithän sen pitäsis tietää kun iloisesti luopuvat käskystä "älä tapa" kun hamuavat lisää öljyä ja valtaa!

• tuonpuoleinen (ei kirj.)

jos shefu näkee juttusi niin hän ohjaa sinut ystävällisesti oikealle tarkoitetulle sivustolle, ystävällisesti tietysti..

itse uskon että päihdeaineiden kanssa pitää tulla juttuun, eikä antaa niiden viedä..

• ***.*.*.***

älä arvostele jos hän hakee sitä!

• Kössönöm

tuon olemisen sefuna sefun paikalla. Jota ei muuten ole näkynyt kuin kuulemma vuonna 2006.

• okeiba

No tuo juttu selittää paljon...

• ****.*.*.*.****

Taas havaittu näköjään!!!!.!

• Kössönöm

Jotkut ovat jopa ihan hulluina jumalolentoihin.

Alkoholi on tietysti siitä huono juttu, että se rasittaa elimistöä, mutta niin tekee moni muukin asia.

Mutta itsensä syyllistäminen ei ainakaan auta asiaa. Tulee vaan entistä pahempi olo. Millä sinut saisi piristymään? Auttaako tämä?

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA

• Geenis

Rasittaa se Anuksen väkivaltainen jatkuva venyttäminen! yöks..

• Kadun-nainen

Suru tuo aina mukanaan depressiota ja se on ihan yleistä että noista tunteista halutaan selvitystä ja vapautusta alkoholin avulla. Hyvin moni ihminen dokaileepi surun hetkellä, koska suru on tosi vaikea paikka meille jokaiselle. Emme ole yli-ihmisiä vaan ne tunteet ja muistot jylläävät. Toiset ottavat itseään niskasta ja alkavat kuntoilemaan, mutta koska olemme inhimillisä toiset tukeutuvat huumeeseen. Äläpäs kuitenkaan koe syyllisyyttä asiasta, voisit hyvin kokea ylpeyttä kun olet noin rehellinen itsellesi ja myös tänne kirjoittaessasi. Se on myös avain ja selvitystyö itsellesi pois alkoholista pois siitä kierteestä. Selvitä itsellesi ongelma, ja kuten tekstistäsi näkyy, myös haluat irti. Et tarvitse
      ulkopuolista apua, vaan oma tahtosi ja itsetuntosi
      riittää siihen.

Jumalan siunausta ja se on aina apunasi.

• Retrohetero

on vähän väliä lähtenyt mopo käsistä, mutta
      nyt on suunta taas parempaan. Sinun kannattaa
      ihan tarkkaan miettiä, mitä hyötyä saavutat, jos
      vedät kännit. Itse kelailin, ja tostesin, ettei
      siitä mitään saavuta, korkeintaan paskaa.

Mutta en minä mikään absolutisti ole, mutta
      en enää juo ahdistukseen, enkä tylsyyteen. Mutta
      kyllä tossa viikonloppuna tuli vedettyä kupit
      nurin, kun mulla noi bisnekset näyttävät lähtevän
      oikein hyvin käyntiin (piti aivojen mielihyväkeskusta
      palkita oluella...)

Eikä sitä itsemurhaa kannata harkita. Vaikka
      itse heilun manian ja depressiivisyyden välillä
      päivät pitkät, niin aina tietää synkälläkin
      hetkellä, että nousukausi lähtee kuitenkin
      kohta käyntiin. Eikä elämä ole ruusuilla
      tanssimista, paskaa tulee päälle jatkuvalla
      syötöllä, mutta pitää löytää siitä paskastakin
      aina ne hyvät puolensa. Ehkä sinun vaan pitää
      löytää oikea tapa ajatella, ja nauttia niistä
      pienistä (ja isoista) hyvistä asioista mitä
      tapahtuu?

Tsemppiä sulle, ja hae lääkäriltä Antabusta,
      se auttaa alkuun, jos ei oma tahto meinaa
      riittää.

• -anon-

Joo, sanoisin että tuollaisessa elämäntilannejuoppoudessa antabus voi olla hyvä tuki,
        kannattaa jokatapauksessa pitää vähintään vuoden tauko.

Toiseksi kysyisin että miten se retron koneen asennus meni ?

Ja melkein vihoviimeiseksi sanoisin että MaanisDepressiivisen ei kannata juoda lainkaan.

• Missukka

Alkoholi tietääkseni vaikuttaa kemiallisesti aivoihin pitkällä tähtäimellä masennuttavasti. Lyhyellä tähtäimellä tietty elämä on juomisen ajan kivaa.

Yksi ystäväni lopetti juomisensa. Vaikkei hän käynyt lähelläkään pohjaa, sanoo sen olevan elämänsä tärkein teko. Meni ensin AA-kerhoon, mutta koki liian häiritsevänä juuri kohdan yksi, josta täälläkin AO:n kanssa juttua väänsin. Ymmärsi silti sen, ettei pärjää vain itsekseen ja meni sika-kalliiseen terapiaryhmään. Siellä hän kävi kunnes oli ongelman niskan päällä. Fiksu nainen. Alkuvaiheessa sanoi spurgujen olevan parempia ihmisiä kuin minä (eikä sen jälkeen ole palannut asiaan).

• Kiitos sinulle rehellisyydestäsi. Itse olen raitis alkoholisti. Raittiutta on takana jo 8,5 vuotta. Elämäni parhaimpia päätöksiä halu raitistua. Itse join kans "pahaan olooni", mutta ei se hetken huuma asioita korjannu, päinvastoin pahensi vaan.

Sanovat, että ensimmäinen askel alkoholista vapautumiseen ja toipumiseen on se, että tunnustaa itselle, että alkoholi on ongelma.
      Eli olet ottanut sen ensimmäisen ja isoimman askeleen kohti parempaa, voimia ja tsemppiä paremalle tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      81
      3918
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3287
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      120
      2579
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      183
      1817
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1754
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1580
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      93
      1568
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      108
      1489
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1281
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1123
    Aihe