Mulla kuoli mulle läheinen (oli mulle melkein äiti) mummi v.2005, ja toinen mummi meni pois joulukuussa 2008. Olen nähnyt paljon heihin liittyviä unia, ja kuulostaa varmaan hullulta, mutta välillä jopa aistin he3idän läsnäolonsa (ja se on pelottavaa), enkä halua sitä, vaikka he minulle rakkaita olivatkin. Tulin viime vuonna uskoon, ja olen ainakin kuullut, että jokin pahakin voima (demonit, saatana ym), saattaa kiusata ihmistä tällä tavalla. Kaiken lisäksi itseeni on iskenyt tajuton kuolemanpelko muutenkin ja kärsin ahdistuneisuudesta olen raskaana. Mikä auttaisi?
Mitä tarkoittaa...
43
1713
Vastaukset
- Aritta
ja he myös näyttäytyvät unissasi koska he haluavat kertoa sinulle että he voivat hyvin ja ovat olemassa.
Uskosi opettaa pelkäämään tällaisia asioita, mutta ne eivät ole demoneja eikä pahasta.
Nyt sitten tämän palstan uskikset hyökkäävät taas kertomaan kuinka saatanasta kaikki kokemuksesi ovat ja että sinun on nyt rukoiltava Jeesusta apuun.
Siihen rukoilemiseen en puutu, mutta saatanasta ei kokemuksesi ole.
Raskaana ollessa voi kuolemanpelko iskeä kovana. Sitä on muutenkin niin herkkä silloin. Mutta usko että kaikki on ihan ok. Mitään pelättävää ei ole.- naapurin kissa
Tapasi mukaan hyökkäät aina ensimmäisenä ja tuputat valeita silmät ja suut täyteen.
- Aritta
naapurin kissa kirjoitti:
Tapasi mukaan hyökkäät aina ensimmäisenä ja tuputat valeita silmät ja suut täyteen.
valehtele.
vastasikin sinulle ja rokotti sinua oikeita neuvoja vastaan. Aritta ei ole uskossa niin kuin sinä sanot olevasi. Hänen neuvojaan ei kannata kuunnella. Uskon että uskovana tämän tiedät ja ymmärrät vaikken tätä olisi sanonutkaan.
Kukaan kuollut ihminen ei tule takaisin tänne maan päälle kummittelemaan eläville.
Mummosi varmaankin rakasti sinua paljon. Ei hän halua että sinä pelkäät. Pelkästään tämäkin sanoo että mummosi ei tule sinua pelottelemaan.
Jos koet että joku pelottava on läsnä huoneessa, se on paha henki. Raamattu puhuu pahojen henkien todellisuudesta. Pahan läsnöolossa ihminen usein kokee juuri pelkoa. Jumalan läsnäolossa on rakkaus, rauha ja ilo. Sinulla on uskon kautta Jeesukseen auktoriteetti pahoja henkiä vastaan.
Jeesus on voittanut Saatanan ristillä ja Hänen valtansa alle on alistettu kaikki vallat ja voimat. Jeesus on pahaa suurempi. Sinun ei tarvitse pelätä jos ja kun koet tuon pelottavan pahan läsnäolon. Paha pelkää Herran Jeesuksen nimeä ja sen voimaa. Sano tuolle pelottavalle läsnäololle, jos sitä vielä tunnet, näin:
"Sinä paha henki, olen Herran Jeesuksen Kristuksen oma. Käsken sinua Herran Jeesuksen nimessä, väisty kodistani äläkä koskaan palaa takaisin."
Paha henki väistyy heti ja saat olla rauhassa.
Kehottaisin sinua myös kääntymään Herran Jeesuksen puoleen tässä asiassa rukouksessa. Pyydä Jeesusta estämään pahaa tulemasta sinun kotiisi. Silloin sinä et tarvitse joutua tuohon ensin mainitsemaani tilanteeseen. Paha pysyy poissa.
Mene seurakuntaan ja ota osaa Jumalan Sanan opetuksesta ja uskovien yhteydestä. Onhan paikkakunnallasi uskovien seurakunta? Tarkoitan seurakunta jossa tunnustetaan kristinuskon perustat. Seuraavat tunnustukset ovat edellytys Jumalan seurakunnalle:
1. Jeesus on Herra.
2. Jeesus on lihaan tullut Kaikkivaltias Jumala.
3. Jeesus on kuollut ja haudattu ja että Hän on ylösnoussut kuolleista ruumiillisesti.
4. Jeesus elää.
5. Jumala on kolmiyhteinen; Isä, Sana (Jeesus) ja Pyhä Henki.
Nämä asiat täytyy seurakunnan tunnustaa jotta se olisi Jumalan seurakunta. Jumalan seurakunnan julistus ja opetus keskittyy Herraan Jeesukseen Kristukseen ja Hänen Golgatan sovitustyöhönsä.- Pähkinän särkijä
Jos sinä noin haluat uskoa, niin kaikin mokomin, mutta älä syötä tuota paskaasi toisille. Johdat harhaan, valittujakin, vaikket sitä itse tajuakaan.
Hyppää sieltä leiristä pois, kun vielä on hyvä aika. - Tuom.
tuosta tekstistäsi. En puutu noihin väittelyihin. Mutta kun olet sanassasi hyvin perilllä raamatullisesta uskosta, niin kysyisin mihin seurakuntaan kehoitat ihmisiä menemään? Kehoitatko menemään upotuskasteelle, vai riittääkö kirkon suoritettu kaste? Bongasin vaan tämän kun uskovia on kuitenkin suht harvassa, siis saman henkisiä. Täytyy muistaa että uskomattomienkin neuvot voivat olla psykologisesti oikeita. Mutta uskisten vastustaminenkaan sinänsä ei ole psyk. viisasta.
- Aritta
Väität että se ei ole uskontoa vaan uskoa, mutta se perustuu katolisen kirkon valheisiin.
Tuom. kirjoitti:
tuosta tekstistäsi. En puutu noihin väittelyihin. Mutta kun olet sanassasi hyvin perilllä raamatullisesta uskosta, niin kysyisin mihin seurakuntaan kehoitat ihmisiä menemään? Kehoitatko menemään upotuskasteelle, vai riittääkö kirkon suoritettu kaste? Bongasin vaan tämän kun uskovia on kuitenkin suht harvassa, siis saman henkisiä. Täytyy muistaa että uskomattomienkin neuvot voivat olla psykologisesti oikeita. Mutta uskisten vastustaminenkaan sinänsä ei ole psyk. viisasta.
tuntee vain yhden kasteen. Tämä yksi kaste on uskovien upotuskaste. Kuo olet tullut uskoon, menet uskovien upotuskasteelle. Kasteen kautta Jumala liittää sinut uskovien yhteyteen (seurakuntaan). Upotuskasteen tähden on seurakunnan valitsemisessa vähän vaihtoehtoja.
Kysy Jeesukselta mihin seurakuntaan Hän tahtoo sinun menevän. Hän vastaa jos olet vilpitön ja myös tottelet Häntä.jaikal kirjoitti:
tuntee vain yhden kasteen. Tämä yksi kaste on uskovien upotuskaste. Kuo olet tullut uskoon, menet uskovien upotuskasteelle. Kasteen kautta Jumala liittää sinut uskovien yhteyteen (seurakuntaan). Upotuskasteen tähden on seurakunnan valitsemisessa vähän vaihtoehtoja.
Kysy Jeesukselta mihin seurakuntaan Hän tahtoo sinun menevän. Hän vastaa jos olet vilpitön ja myös tottelet Häntä.toinenkin kaste. Se on Henkikaste. Kun olet kastattanut itsesi upottamalla Jumalan seurakunnassa, Jeesus täyttää sinut Pyhällä Hengellä. Vesikaste ja henkikaste ovat kaksi eri asiaa ja ne molemmat kasteet kuuluvat jokaiselle uskovalle.
- Gundrie
jaikal kirjoitti:
toinenkin kaste. Se on Henkikaste. Kun olet kastattanut itsesi upottamalla Jumalan seurakunnassa, Jeesus täyttää sinut Pyhällä Hengellä. Vesikaste ja henkikaste ovat kaksi eri asiaa ja ne molemmat kasteet kuuluvat jokaiselle uskovalle.
Kasteessa siis syntyi jotakin. Jeesusko? Ei suinkaan, koska Jeesus jo kolmekymmentä vuotta aikaisemmin oli syntynyt. Vaan mikä se syntyi? Niinkuin evankeliumi kertoo: Jumalan poika.
Jumalan poika siis syntyi, mutta missä ja millä tavalla? Henkisellä tavalla, fyysisille silmille näkymättömästi Jeesuksen omassa sielussa.
Tämä on kristinuskon kulmakivi: Jumalan poika, joka syntyi Jeesuksen, ihmisen, sielussa. Siitä se sai alkunsa, voimansa ja sisällyksensä. Vähän kristinuskoa vielä tunnetaan. Luullaan, että Jeesus Nasaretilainen on historiassa ainoa, jota Jumala on pojakseen nimittänyt; otaksutaan kristinuskon olevan siinä, että Jeesusta palvotaan Jumalan poikana ja Jumalana, maailman ja ihmiskunnan vapahtajana. Ja kuitenkin asia on päinvastoin.
Kristinusko on uskoa ja luottamusta siihen, että Jeesus oli "esikoinen", edelläkävijä, että hän ikäänkuin näytti tien ja itse oli tie, toisin sanoen, että se, mitä Jeesus sai kokea, voi ja täytyy jokaisen todellisen kristityn kokea. Ei ole vielä "kristitty" eikä varsinaisesti Jeesuksen seuraaja se, jota ei Isä Jumala ole pojakseen kutsunut. Vasta se totuuden etsijä, joka on kasteen sisäisen kokemuksen läpikäynyt, vasta hän on sanan varsinaisessa merkityksessä kristitty.
Kirkko on tehnyt kasteesta ulkonaisen toimituksen, jolla kyllä on maaginen, mutta ei henkinen merkitys. Mutta ainoastaan henkinen kaste on pätevä. Ja henkinen kaste on siinä, että ihmisessä syntyy uusi ihminen, jonka Jumala tunnustaa pojakseen.
Kasteen jälkeen Jeesus oli Kristus eli "voideltu - Tuom.
jaikal kirjoitti:
toinenkin kaste. Se on Henkikaste. Kun olet kastattanut itsesi upottamalla Jumalan seurakunnassa, Jeesus täyttää sinut Pyhällä Hengellä. Vesikaste ja henkikaste ovat kaksi eri asiaa ja ne molemmat kasteet kuuluvat jokaiselle uskovalle.
kastoi minut itse lapsena . Välittäjä oli luterilainen pappi. Se oli myös eräänlainen henkikaste. Tulin myöhemmin uskoon ja olen sen verran hengellisesti orientoitunut, että kysyn herralta ensin mitä teen, en lihalta ja vereltä. Koskapa he opettavat enemmän tai vähemmän harhaan.
- eetteri*
lapsi tuntee jo kohdussa äidin tunnetilat,
lue kirjoja, kuuntele kaunista musiikkia, keskustele hänelle lempeästi,
kaikki nämä auttavat että hänestä (tästä sielusta joka voi olla paljon vanhempi kuin vanhempansa) tulee henkisesti tasapainoinen ihminen.
Tärkeää on että tämä olento on haluttu ja tervetullut ja että häntä rakastetaan. - Fanni
Kyllä Jaikal puhuu asiaa, ei vainajat enää tällä vieraile, kyllä ne on demoni porukkaa. Sen ymmärtää vaikka ei ole uskossa. Varsinkin kun tunsit pelkoa, sitä ne yrittää meihin kylvää. Kun tulee uskoon, on hyvin yleistä että demonit jollain tavalla alkaa ahdistelemaan enemmän, kuin että ei ole uskossa. Tietenkin ne haluaa ihmisen olevan pimeällä puolella, kuten täällä palstallakin on ainakin puolet.
- Tuom.
tuo oli hyvä kommentti. Itse ennen uskoontuloani kohtasin myös näitä yliluonnollisia ilmiöitä kymmenisen vuotta noin. Mutta kun aloin utelemaan näiden vainajahenkien suhdetta uskontoon, niin tulivat perin vaikeiksi. Ihan kuin alkaisi huumerikollisilta utelemaan, missä ja miten sinä kauppaa teet? Kerran ystäväni kanssa alettiin epäilemään, mitä näissä harrastuksissa ei saanut henkioppaan mukaan tehdä, että "mikä henki siellä oikein on takana", kun on aina niin salaperäistä. Ystäväni sanoi, että heillä olisi mummulassa raamattu, missä kuulemma olisi kohta, mikä paljastaa henget. Uskovia sinänsä pidettiin vanhanaikaisina ja henkisesti kehittymättöminä, suvaitsemattomina jne. Mutta nyt huomattiinkin yliluonnollisten kokemusten kautta, että onkin kysymys suuremmista asioista. Seuraavassa sessiossamme otimmekin Raamatun esille ja kysyimme (1joh.4) mukaan, että tunnustatko sinä henki, Jeesuksen lihaan tulleeksi?- Älkää jokaista henkeä uskoko. jne...Tämän jälkeen henki suuttui peruuttamattomasti, koska ilmoitimme uskovamme tähän Raamatun sanaan, vaikka olimme kaukana ns. ärsyttävistä uskiskista. Tapahtumat etenivät yllättävästi niin, että henki todisti olevansa "piru", siis saatanan henkiolento, pimeyden ruhtinas.Viimeisenä keinonaan se lähetti helvetistä ääniä, missä kadotetut sielut valittavat ikuista tuskaansa.-Te kuulutte minulle ja ette tule koskaan pääsemään minusta irti, se sanoi. Silloin vakuutuimme, että helvetti, kadotus on olemassa, eikä mikään vain Gehennan kaatopaikka. Siihen loppui spiritismin peluu ja henkistävä parapsykologian harrastus. Sekä tavoitteeni lähteä opiskelemaan parapsykologiaa Utrechtin yliopistoon. Saatana ilmestyi vielä pelottelemaan kadotustuomioillaan. Mutta hävitin kaikki jälkeni ja tulin kovien vaiheiden kautta uskoon vuotta myöhemmin.-Arvatkaapa ärsyttääkö jatkuvasti lukea näitä pimeyden palvojia palstoilla. Ymmärrän missä siteissä he voivat olla. Kiitos Jeesukselle Golgatan veren voimasta ja sovintoverestä, Hän pelasti minut helvetin tulesta, mikä on TOTTA! Ihmisinä emme ole muutakuin syntisempiä ja poloisia. Mutta kysymys onkin henkivalloista, eikä mitä Aritta tai me uskikset olemme typeryksinemme, ihmisiä me vain olemme!Ymmärrystä kaikille!
- Aritta
Tuom. kirjoitti:
tuo oli hyvä kommentti. Itse ennen uskoontuloani kohtasin myös näitä yliluonnollisia ilmiöitä kymmenisen vuotta noin. Mutta kun aloin utelemaan näiden vainajahenkien suhdetta uskontoon, niin tulivat perin vaikeiksi. Ihan kuin alkaisi huumerikollisilta utelemaan, missä ja miten sinä kauppaa teet? Kerran ystäväni kanssa alettiin epäilemään, mitä näissä harrastuksissa ei saanut henkioppaan mukaan tehdä, että "mikä henki siellä oikein on takana", kun on aina niin salaperäistä. Ystäväni sanoi, että heillä olisi mummulassa raamattu, missä kuulemma olisi kohta, mikä paljastaa henget. Uskovia sinänsä pidettiin vanhanaikaisina ja henkisesti kehittymättöminä, suvaitsemattomina jne. Mutta nyt huomattiinkin yliluonnollisten kokemusten kautta, että onkin kysymys suuremmista asioista. Seuraavassa sessiossamme otimmekin Raamatun esille ja kysyimme (1joh.4) mukaan, että tunnustatko sinä henki, Jeesuksen lihaan tulleeksi?- Älkää jokaista henkeä uskoko. jne...Tämän jälkeen henki suuttui peruuttamattomasti, koska ilmoitimme uskovamme tähän Raamatun sanaan, vaikka olimme kaukana ns. ärsyttävistä uskiskista. Tapahtumat etenivät yllättävästi niin, että henki todisti olevansa "piru", siis saatanan henkiolento, pimeyden ruhtinas.Viimeisenä keinonaan se lähetti helvetistä ääniä, missä kadotetut sielut valittavat ikuista tuskaansa.-Te kuulutte minulle ja ette tule koskaan pääsemään minusta irti, se sanoi. Silloin vakuutuimme, että helvetti, kadotus on olemassa, eikä mikään vain Gehennan kaatopaikka. Siihen loppui spiritismin peluu ja henkistävä parapsykologian harrastus. Sekä tavoitteeni lähteä opiskelemaan parapsykologiaa Utrechtin yliopistoon. Saatana ilmestyi vielä pelottelemaan kadotustuomioillaan. Mutta hävitin kaikki jälkeni ja tulin kovien vaiheiden kautta uskoon vuotta myöhemmin.-Arvatkaapa ärsyttääkö jatkuvasti lukea näitä pimeyden palvojia palstoilla. Ymmärrän missä siteissä he voivat olla. Kiitos Jeesukselle Golgatan veren voimasta ja sovintoverestä, Hän pelasti minut helvetin tulesta, mikä on TOTTA! Ihmisinä emme ole muutakuin syntisempiä ja poloisia. Mutta kysymys onkin henkivalloista, eikä mitä Aritta tai me uskikset olemme typeryksinemme, ihmisiä me vain olemme!Ymmärrystä kaikille!
Keskustelin täällä jonkun uskovaisen kanssa juuri samasta asiasta. Minun käskettiin kysyä hengiltä uskovatko he Jeesukseen. Ensiksikään en keskustele henkien kanssa mutta hänen mielikseen heitin tuon kysymyksen ilmaan. Eikä mitään tapahtunut. Hän kun oli varma siitä että kaikkia kauheuksia alkaa tapahtua koska hän itse oli nähnyt sellaista.
Tosiasiassa Jeesus tiesi että henkimaailma on olemassa. Hän tiesi myös miten siellä voi käväistä ja myös tulla takaisin ruumiiseensa. Hän opetti sitä opetuslapsilleen. Se oli sitä mystiikkaa minkä kirkko halusi poistaa ja jonka se myös teki. Kirkko halusi tehdä Jeesuksesta Jumalan ja onnistui siinä erittäin hyvin. Kaikki mystiikkaa käsittelevät kirjoitukset hävitettiin tai piilotettiin. Kuinka paljon sellaisia kirjoituksia on Vatikaanissa voi vain ihmetellä. Ja ne jotka kuitenkin olivat kirkon opetuksia vastaan tapettiin.
Kaikki tämä on luettavissa puolueettomien historian tutkijoiden teoksista. Mutta kirkolla on ollut niin suuri valta että se on saanut peloteltua ihmiset niin etteivät he uskalla uskoa mihinkään muuhun kuin kirkon tarjoamaan uskontoon. - Fanni
Tuom. kirjoitti:
Samoin kuulin ääniä, että kyllä me sinut vielä saadaan ja et pääse minusta eroon ym. Muutamia näkyjä myös tuli helvetistä, olivat sen verran kammottavia, että ei edes voi sellaisia kuvitellakkaan.
- Aritta
Fanni kirjoitti:
Samoin kuulin ääniä, että kyllä me sinut vielä saadaan ja et pääse minusta eroon ym. Muutamia näkyjä myös tuli helvetistä, olivat sen verran kammottavia, että ei edes voi sellaisia kuvitellakkaan.
olivat muualta kuin helvetistä.
- Aritta
että vain uskovaisia vainoavat "demonit". Ja tietysti alkoholisteja ja huumeidenkäyttäjiä ym sellaisia.
Ei ole sattunut käymään mielessä että nämä näyt ja äänet ovat pelon luomaa harhaa. Todellisen tuntuista tietenkin mutta ei totta.
Pimeällä puolella tällä palstalla ei ole kukaan. Vain ne jotka siitä koko ajan jankuttavat ovat sinne päin menossa mutta toivoisin teikäläisten älyävän joskus että tuomitsette itsenne kun alatte tuomitsemaan muita. - eetteri*
Aritta kirjoitti:
että vain uskovaisia vainoavat "demonit". Ja tietysti alkoholisteja ja huumeidenkäyttäjiä ym sellaisia.
Ei ole sattunut käymään mielessä että nämä näyt ja äänet ovat pelon luomaa harhaa. Todellisen tuntuista tietenkin mutta ei totta.
Pimeällä puolella tällä palstalla ei ole kukaan. Vain ne jotka siitä koko ajan jankuttavat ovat sinne päin menossa mutta toivoisin teikäläisten älyävän joskus että tuomitsette itsenne kun alatte tuomitsemaan muita.uskovaisia jotka hokevat demoneista ja helvettinäkymistä/äänistä.
Vieraita juttuja meille inkarnaattoreille. - Aritta
eetteri* kirjoitti:
uskovaisia jotka hokevat demoneista ja helvettinäkymistä/äänistä.
Vieraita juttuja meille inkarnaattoreille.Sellaisista saa kuulla tai lukea vain uskovaisten suusta/kirjoituksista. :-)
- Fanni
Aritta kirjoitti:
Pimeällä puolella tällä palstalla ei ole kukaan. Vain ne jotka siitä koko ajan jankuttavat ovat sinne päin menossa mutta toivoisin teikäläisten älyävän joskus että tuomitsette itsenne kun alatte tuomitsemaan muita.Ei tietenkään demonit vainoa teitä, jotka kieltävät niiden olemassaolon, nehän saavat tehdä rauhassa ja piilossa tuhojaan.
Minäkin aikoinaan olin samalla asteella kuin tekin. Heti kun kiinnostuu ääneen puhumaan Jeesuksesta ja uskoontulosta, niin johan alkaa tapahtumaan. - Sietämätön
Aritta kirjoitti:
Sellaisista saa kuulla tai lukea vain uskovaisten suusta/kirjoituksista. :-)
Moni muukin puhuu samoista kokemuksista ja äänistä,eikä vain uskovaiset, olet harvinaisen
tietämätön. - Aritta
Sietämätön kirjoitti:
Moni muukin puhuu samoista kokemuksista ja äänistä,eikä vain uskovaiset, olet harvinaisen
tietämätön.alkoholistit ja huumeiden käyttäjät ja mielisairaat jne.
- Aritta
Fanni kirjoitti:
Ei tietenkään demonit vainoa teitä, jotka kieltävät niiden olemassaolon, nehän saavat tehdä rauhassa ja piilossa tuhojaan.
Minäkin aikoinaan olin samalla asteella kuin tekin. Heti kun kiinnostuu ääneen puhumaan Jeesuksesta ja uskoontulosta, niin johan alkaa tapahtumaan.Ei minua kiusanneet demonit silloinkaan kun olin uskossa. Luulen että tuollaiset asiat ovat ihan ihmisessä itsessään.
Tuom. kirjoitti:
Hyvä että kerroit oman kokemuksesi.
Tällä palstalla monet pyrkivät tekemään tyhjäksi Raamatun totuuksia hyvän ja pahan olemassaolosta. Yhtä varmasti kuin Jumala, Jeesus on olemassa, yhtä varmasti myös Saatana on olemassa. Pahat henget ovat Saatanan enkeleitä, jotka olivat kerran Jumalan enkeleitä. He lankesivat pois Jumalasta ja alkoivat palvelemaan Saatanaa. Siksi heistä tuli pahoja henkiä, demoneja. Nämä demonit ovat todellisia henkiä. Niiden kanssa ei ole leikkimistä.
Vain Jeesuksen nimessä ja Hänen verensä suojassa olemme turvassa. Saatanan ja demonien on toteltava Jeesukseen uskovaa joka vetoaa Jeesuksen nimen auktoriteettiin. Minulla on monia kokemuksia tältä alueelta. Kerron jotakin.
Olin tullut uskoon kirkkaasti ja olin tavattoman onnellinen. Olin todellakin autuas. Luin paljon Raamattua ja kävin seurakunnassa. Eräänä iltana nukkumaan pannessani tuli yht`äkkiä sellainen pakottava tunne kirota Jeesusta Kristusta. Hämmästyin valtavasti. Mistä tämä tämmöinen kehotus tulee? Tunsin jonkin voiman joka laskeutui päälleni ja painosti minua kiroamaan Vapahtajaani. Ajattelin että en minä mitenkään voi kirota rakasta Mestariani. Hetken kuluttua ymmärsin että Saatan yrittää pakottaa minua kiroamaan Jeesusta. Silloin päästin suustani päinvastaisen todistuksen. Sanoin: "Siunattu Vapahtaja, siunattu Jeesus Kristus. Kiitos Jeesus veresi voimasta. Kiitos Jeesuksen pyhästä verestä." Kun näin sanoin, voima haihtui pois päältäni ja minä huokaisin helpotuksesta.
Toinen kokemus henkivalloista ja Jeesuksen nimen voimasta.
Kerran kotiini tuli humalainen mies. Olin yksin kotona. Otin hänet vastaan ystävällisesti. Istuin hänen kanssaan keittiön pöydän ääressä. Keskustelimme ensin hyvässä hengessä. Sitten yllättävästi tuo humalainen mies alkoi haukkumaan minua. Ensin hän melko viattomasti moitti minua ja minun uskoani. Sitten puhe meni karkeammaksi ja viimein suoranaiseksi solvaamiseksi. Istuin häntä vastapäätä ja ihmettelin että minunko tarvitsee Jumalan lapsena kärsiä tuollaista solvaamista minun omassa kodissani. Ymmärsin että tuo mies ei puhunut vaan että paha henki hänessä puhui minulle halveksuvasti ja solvaavasti.
Katsoin häntä tiukasti silmiin ja sanoin käskevästi ajatuksissani, en ääneen kuuluvasti, vaan ainoastaan ajatuksissani: "Saatana, vaikene Jeesuksen Kristuksen nimessä."
Tiedätkö mitä tapahtui? Tuo humalainen mies säpsähti välittömästi. Ikäänkuin hän olisi herännyt. Hän katsoi minua hämmästyneenä ja sanoi ystävällisesti katuen sanojaan: "Kuinka minä istun sinun omassa kodissasi ja haukun sinua näin törkeästi. Anna anteeksi. Ei todellakaan ollut tarkoitus tulla haukkumaan sinua."
Kun nuhtelin hänessä olevaa pahaa henkeä Jeesuksen nimessä, paha henki hänessä joutui vaikenemaan. Silloin mies säpsähti "hereille". Hän pystyi jopa pyytämään anteeksi käytöstään.
Mies oli nyt kuin toinen mies.
Raamattu sanoo:
Ef 6:10-12 "Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
Taistelu henkivaltoja vastaan on todellinen ja sen kokee vilpittömät Jumalan lapset. Jeesuksen nimessä on voima vaikka sitä käyttää ajatuksissaan. Aamen! Jeesus on Herra ja henkimaailma on tosi.- Dzinni
"Paholainen on Jumala ylösalaisin"
Ei ole olemassa Hyvää eikä pahaa vaan voimat, jotka luovat yhden, luovat toisen ja ne työskentelevät aineiden luonnon mukaisesti.
Kabbalasta.
Ja varsinaisia pahiksia ovat Gliphotitit.
(asurat on vielä pahempia)
Siis kuolleet kuoret Glippothit ja seitsemän helvettiä, asukkaat personoituneita paheita.
Johtajanaan Samael, naispuolinen Isbeth Zenumin.
Yhdessä heitä nimitetään "Peto", Chiva.
Ja nämä vaivaavat ihmisiä, valoisallakin puolella.
Tämä Kabbalasta. - kokija
Dzinni kirjoitti:
"Paholainen on Jumala ylösalaisin"
Ei ole olemassa Hyvää eikä pahaa vaan voimat, jotka luovat yhden, luovat toisen ja ne työskentelevät aineiden luonnon mukaisesti.
Kabbalasta.
Ja varsinaisia pahiksia ovat Gliphotitit.
(asurat on vielä pahempia)
Siis kuolleet kuoret Glippothit ja seitsemän helvettiä, asukkaat personoituneita paheita.
Johtajanaan Samael, naispuolinen Isbeth Zenumin.
Yhdessä heitä nimitetään "Peto", Chiva.
Ja nämä vaivaavat ihmisiä, valoisallakin puolella.
Tämä Kabbalasta.Noilla mitä mainitsit ei ole sananvaltaa jos henkilö on melko positiivinen ja hallitsee pelkonsa.
Titaanit jotka ovat atlantiksen vanhoja maageja, ovat sellainen luokka joilla jotain negatiivista poweria saattaa olla. Mutta heiltäkin on täysin suojattu kun on täysin positiivinen ja täysin peloton. Nämä eivät innostu tavallisista ihmistä, yleensä kiinnostuvat toisista maageista. He ovat vähenemään päin maan piirissä koska maa puhdistuu.
Vain ainoastaan täydellinen positiivisuus voi tulla auran läpi kun on itse kirkaassa ja valoisassa mielentilassa. Muu "materiaali" menee ohi taajuuseron vuoksi. - Dzinni
kokija kirjoitti:
Noilla mitä mainitsit ei ole sananvaltaa jos henkilö on melko positiivinen ja hallitsee pelkonsa.
Titaanit jotka ovat atlantiksen vanhoja maageja, ovat sellainen luokka joilla jotain negatiivista poweria saattaa olla. Mutta heiltäkin on täysin suojattu kun on täysin positiivinen ja täysin peloton. Nämä eivät innostu tavallisista ihmistä, yleensä kiinnostuvat toisista maageista. He ovat vähenemään päin maan piirissä koska maa puhdistuu.
Vain ainoastaan täydellinen positiivisuus voi tulla auran läpi kun on itse kirkaassa ja valoisassa mielentilassa. Muu "materiaali" menee ohi taajuuseron vuoksi.Latentissa tilassa. Uinuvat astraali/sieluruumiissa mitenkään haittaamatta elämää. Mutta auta armias jos menet häiritsemään, esim meditaatiossa saattavat nousta "pintaan" tai henkisen kehityksen tiellä Ihmisen yrittäessä "puhdistautua" nämä ärhäköityvät suorastaan raivokkaiksi kokiessaan "ravinnon" riittämättömyyden.
- Tuom.
Fanni kirjoitti:
Ei tietenkään demonit vainoa teitä, jotka kieltävät niiden olemassaolon, nehän saavat tehdä rauhassa ja piilossa tuhojaan.
Minäkin aikoinaan olin samalla asteella kuin tekin. Heti kun kiinnostuu ääneen puhumaan Jeesuksesta ja uskoontulosta, niin johan alkaa tapahtumaan."uskoville". Kun alkaa puhua Totuuden Hengen siivittämänä Jeesuksesta, niin kyllä kiukkua piisaa. Kysyn sulta Fanni sivumennen, että oletko huomannut, että monet ns. uskovat puhuvatkin toisesta jeeuksesta, mikä ei ole totuuden hengestä!?
- kokija
Dzinni kirjoitti:
Latentissa tilassa. Uinuvat astraali/sieluruumiissa mitenkään haittaamatta elämää. Mutta auta armias jos menet häiritsemään, esim meditaatiossa saattavat nousta "pintaan" tai henkisen kehityksen tiellä Ihmisen yrittäessä "puhdistautua" nämä ärhäköityvät suorastaan raivokkaiksi kokiessaan "ravinnon" riittämättömyyden.
Olen joutunut listimään kaksi. Toinen oli eräs jälleensyntymäni menneisyydestä ja toinen oli nykyisen elämäni astraalikeho. Astraalitasolla ei ole viisautta, joutavat siis roskakoriin kaikki astraalienergiat. Astaalitaso on sama kuin asuroiden maailma. Hienoinkin luomus niillä tasoilla on kuin mätä omena. Pinta ainoastaan kiiltää, ne ovat glamourin ja toiveunien tasoja, mielikuvitustaivaita parhaimmillaankin.
- Aritta
Tuom. kirjoitti:
"uskoville". Kun alkaa puhua Totuuden Hengen siivittämänä Jeesuksesta, niin kyllä kiukkua piisaa. Kysyn sulta Fanni sivumennen, että oletko huomannut, että monet ns. uskovat puhuvatkin toisesta jeeuksesta, mikä ei ole totuuden hengestä!?
oikea Jeesus sitten oikein on kun ei sitä uskovaisetkaan näy tuntevan? :-)
kokija kirjoitti:
Olen joutunut listimään kaksi. Toinen oli eräs jälleensyntymäni menneisyydestä ja toinen oli nykyisen elämäni astraalikeho. Astraalitasolla ei ole viisautta, joutavat siis roskakoriin kaikki astraalienergiat. Astaalitaso on sama kuin asuroiden maailma. Hienoinkin luomus niillä tasoilla on kuin mätä omena. Pinta ainoastaan kiiltää, ne ovat glamourin ja toiveunien tasoja, mielikuvitustaivaita parhaimmillaankin.
Montako kehoa sinun mukaasi on olemassa? Käsitykseni mukaan vain kausaalikeho jää inkarnaation päätyttyä kasaan, ruumiin astraalikeho hajoaa pois, mikäli sinne astraalitasolle ei jää jumiin - ja niitä jumiin jääneitä on varsin paljon!
- kokija
Erjuth kirjoitti:
Montako kehoa sinun mukaasi on olemassa? Käsitykseni mukaan vain kausaalikeho jää inkarnaation päätyttyä kasaan, ruumiin astraalikeho hajoaa pois, mikäli sinne astraalitasolle ei jää jumiin - ja niitä jumiin jääneitä on varsin paljon!
1. Fyysinen keho ja sillä on energiakeho, ovat samaa kokonaisuutta.
2. Astraalikeho
3. Mentaalikeho, jonka hienoin osuus eli abstrakti ajattelu on niin sanottu kausaalikeho.
Sitten tulee buddhis-nirvaaninen "keho" tai "maailma", jota en nimitä kehoksi tai maailmaksi, koska siitä ei pitäisi luoda mielikuvaa, koska se on mielikuvien, ajatusten ja kuvailujen ulkopuolella.
Mentaalikehon hienoin osio tosiaan säilyy (ainakin tämän universumin iän loppuun saakka, sen jälkeen en ole siitä varma miten sille käy) ja mahdolliset "ylemmät" osiot. "Alemmat" kuihtuvat kun niiden energia on kulunut loppuun.
Vain karkeimmille astraalitasoille voi jäädä jumiin pitemmäksi "aikaa" käsittääkseni. Nykypäivän ihmisellä mahdollinen raskas energia kuluu nopeasti loppuun. Hän ei tiedä paljosta hyvästä, joten myöskään ei tiedä paljosta pahasta. Hänellä on ylöspäinsuuntautuvaa energiaa sisimmässään ainakin jonkun verran, ja se tulee esille jossain vaiheessa ja nostaa hänet jossain vaiheessa kuin korkin veden pinnalle.
Jumittajia tullaan auttamaan kun he ottavat apua vastaan. Kaikilla tasoilla on auttajia. - kokija
kokija kirjoitti:
1. Fyysinen keho ja sillä on energiakeho, ovat samaa kokonaisuutta.
2. Astraalikeho
3. Mentaalikeho, jonka hienoin osuus eli abstrakti ajattelu on niin sanottu kausaalikeho.
Sitten tulee buddhis-nirvaaninen "keho" tai "maailma", jota en nimitä kehoksi tai maailmaksi, koska siitä ei pitäisi luoda mielikuvaa, koska se on mielikuvien, ajatusten ja kuvailujen ulkopuolella.
Mentaalikehon hienoin osio tosiaan säilyy (ainakin tämän universumin iän loppuun saakka, sen jälkeen en ole siitä varma miten sille käy) ja mahdolliset "ylemmät" osiot. "Alemmat" kuihtuvat kun niiden energia on kulunut loppuun.
Vain karkeimmille astraalitasoille voi jäädä jumiin pitemmäksi "aikaa" käsittääkseni. Nykypäivän ihmisellä mahdollinen raskas energia kuluu nopeasti loppuun. Hän ei tiedä paljosta hyvästä, joten myöskään ei tiedä paljosta pahasta. Hänellä on ylöspäinsuuntautuvaa energiaa sisimmässään ainakin jonkun verran, ja se tulee esille jossain vaiheessa ja nostaa hänet jossain vaiheessa kuin korkin veden pinnalle.
Jumittajia tullaan auttamaan kun he ottavat apua vastaan. Kaikilla tasoilla on auttajia.Kun palaa siihen varhaisen lapsuuden aikaan kun oli hyväksytty, muistelee sitä niin jotain voi värähtää sisällä. Lapsen rakkaus vanhempiaan kohtaan tai äidin rakkaus lastaan kohtaan voi herättää kipinän sisällä. Kuvittelee millaista on äidin uhrautuva rakkaus. Tuntee sen koko olemuksellaan ja pysyy siinä. Näin tuntien nousee mistä hengellisestä suosta tahansa, elämässä tai kuoleman jälkeen.
- Erjuth--
kokija kirjoitti:
Kun palaa siihen varhaisen lapsuuden aikaan kun oli hyväksytty, muistelee sitä niin jotain voi värähtää sisällä. Lapsen rakkaus vanhempiaan kohtaan tai äidin rakkaus lastaan kohtaan voi herättää kipinän sisällä. Kuvittelee millaista on äidin uhrautuva rakkaus. Tuntee sen koko olemuksellaan ja pysyy siinä. Näin tuntien nousee mistä hengellisestä suosta tahansa, elämässä tai kuoleman jälkeen.
Mitä pretoista http://en.wikipedia.org/wiki/Preta olen saanut NDE-juttujen ja omista kokemuksistani tietooni, ne kavahtavat kaikkea, millä on Pyhä maine universumissa. Olkoon se Buddha, Jeesus, joku hyvä ihminen, elävä tai kuollut. Ne eivät voi sietää rakkautta ja todellakin ovat kadotettuja omaan tietämättömyyteensä. Ties kuinka pitkiä aikoja jotkut ovat vankeina siellä. He, jotka vankeina ovat pitkään, tuskin pitävät sitä vankeutena. He ovat missä tahtovat, eivätkä halua tietää paremmasta. Jos pretat kiusaavat ihmisiä, kutsukoon ihminen vain sitä pyhää olentoa, jonka vaikutuksessa hän on pisimpään ollut, kehen hänellä on suurin luottamus.
- Tuom.
Aritta kirjoitti:
oikea Jeesus sitten oikein on kun ei sitä uskovaisetkaan näy tuntevan? :-)
onkin Aritta sitten niitä vaikeimpia kysymyksiä. Raamattu puhuu toisesta hengestä, eksyttäväisesti, mutta käyttää Jeeuksen nimeä. 1Joh.4 käskeekin koettelemaan henget. Tästähän minä kerroin todistuksena aikaisemmin. Mutta kosketus substanssi olikin, että olin itse parapsykologian harrastaja ja vain ikäänkuin vah ingossa kokeilimme raamatulla, mitä nämä salaperäiset henkiolennot ovat. Ei se , että täälläkin sanotaan olevansa uskovia todista vielä, että mikä henki siellä todellisuudessa on. Meitä on näissä asioissa moneen lähtöön. Ei kannata niputtaa uskovia ja muita kuoleman jälkeisiä keskusteluja yhteen väittelynippuun.
- Aritta
Tuom. kirjoitti:
onkin Aritta sitten niitä vaikeimpia kysymyksiä. Raamattu puhuu toisesta hengestä, eksyttäväisesti, mutta käyttää Jeeuksen nimeä. 1Joh.4 käskeekin koettelemaan henget. Tästähän minä kerroin todistuksena aikaisemmin. Mutta kosketus substanssi olikin, että olin itse parapsykologian harrastaja ja vain ikäänkuin vah ingossa kokeilimme raamatulla, mitä nämä salaperäiset henkiolennot ovat. Ei se , että täälläkin sanotaan olevansa uskovia todista vielä, että mikä henki siellä todellisuudessa on. Meitä on näissä asioissa moneen lähtöön. Ei kannata niputtaa uskovia ja muita kuoleman jälkeisiä keskusteluja yhteen väittelynippuun.
elämä on paljon helpompaa. Ei ole mitään ihmeellisiä henkiä häiritsemässä.
- kokija
Erjuth-- kirjoitti:
Mitä pretoista http://en.wikipedia.org/wiki/Preta olen saanut NDE-juttujen ja omista kokemuksistani tietooni, ne kavahtavat kaikkea, millä on Pyhä maine universumissa. Olkoon se Buddha, Jeesus, joku hyvä ihminen, elävä tai kuollut. Ne eivät voi sietää rakkautta ja todellakin ovat kadotettuja omaan tietämättömyyteensä. Ties kuinka pitkiä aikoja jotkut ovat vankeina siellä. He, jotka vankeina ovat pitkään, tuskin pitävät sitä vankeutena. He ovat missä tahtovat, eivätkä halua tietää paremmasta. Jos pretat kiusaavat ihmisiä, kutsukoon ihminen vain sitä pyhää olentoa, jonka vaikutuksessa hän on pisimpään ollut, kehen hänellä on suurin luottamus.
Pretat ovat haamuja eli käsitykseni mukaan suureksi osaksi tyhjiä kuoria ilman sisältöä. Kokemusteni mukaan kuin muumioita tai zombi-olentoja tyhjine sisällöttömine silmineen. He eivät kykene yleensä ajattelemaan. Kun ihminen puhdistuu kuolemanjälkeisellä astraalitasolla, niin hän jättää korkeammalle tasolle siirtyessään jälkeensä kuoren, joka edustaa entistä elämää ja hajoaa vähitellen. Kuori ei kiusaa ketään ellei ihminen itse satu sellaista esim. meedioistunnoissa kutsumaan. Koska ne ovat vain tyhjiä kuoria ja jätöksiä ilman "ajuria" niin niillä ei ole sisäistä voimanlähdettä. Joskus joku pilaileva luonnonhenki saattaa mennä kuoren sisään ja silloin voi luulla että ihminen on herännyt eloon. Tätä eräät meediot eivät tiedä ja luulevat kommunikoivansa kuolleen kanssa. Ihmetellään vain että kumma kun "mummo tuntuu niin erilaiselta ja monotoniselta tai muuten hullunkuriselta".
Minusta tämä luokka voidaan jättää suosiolla suurimmaksi osaksi omaan tyhjään arvoonsa. Katse kohti valoa. - yrittivät
Fanni kirjoitti:
Minäkin aikoinaan olin samalla asteella kuin tekin. Heti kun kiinnostuu ääneen puhumaan Jeesuksesta ja uskoontulosta, niin johan alkaa tapahtumaan.pelastaa sinut siltä äärettömän pieleen menevältä tieltä...
- cybo-ceronimo-cabriel-61
//Kaiken lisäksi itseeni on iskenyt tajuton kuolemanpelko muutenkin ja kärsin ahdistuneisuudesta olen raskaana. Mikä auttaisi?//
- Neuvoni on neuvola.
Neuvolassa osataan neuvoa neuvoa kaipaavia. Hormooni-hässäkkät,synnytys-masennukset ja kaikki asiaan liittyvä on heillä hallussa, ota yhteyttä neuvolaan kun tarvitset ja haluat neuvoja.
Jos lapsen isukki on kuvioissa mukana, painaudu hänen rintaansa vasten ja avaudu myös hänelle,hän haluaa kuunnella sinua[vaikkakaan miehenä hän ei pysty tunteitasi täysin ymmärtämään] ja bonuksena se yhdistää teitä.
Voimia odotukseen. - Aritta
vastauksia saat jos minkälaisia. Ja minä sanon että älä seuraa kenenkään neuvoja ilman että ajattelet itse ensin. Kuuntele mitä sydämesi sanoo.
Ei siis ole mitenkään väärin olla uskossa mutta jos pelkäät niin silloin on jokin pielessä. - obunden
Jos olet uskossa, tiedät myös mitä on kirjoitettu Raamatussa. 3Ms. 19:31, 20:6; 1Sm. 28:3,9; 2Kn. 21:6; 2Ak. 33:6; 2Kn. 23:24;
Olen nähnyt unia rakkaistani mutta tiedän, että he lepäävät haudoissaan kunnes "Jeesus Kristus heidät viimeisenä päivänä herättää" 1Kor. 15:52.
Kysy neuvoa Jumalalta. Hän on altis neuvomaan. Ps.25:4. - AVKT
usko Aritaan, en ole lukenut, mutta näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261