Rukoileminen on vaikeaa, varsinkin porukassa rukoileminen. Yritän, ehkä omilla voimillani liikaa, ja siitä syystä ajatus vain ei luista, ja samalla tulee verraattua omaa rukoustaan, muiden taidokkaaseen rukokseen.
Täytyisi hiljentyä herran eteen ja odottaa,että pyhähenki antaa suun puhua. Oletteko te muut onnistuneet jättäytymällä Herran varaan rukoustilanteessa?
Vai onko se vain oppisen tulosta, se vapaa rukoileminen?
Pyhähenki rukoilee
4
242
Vastaukset
- kauttani
parhaillaan. Hän ei kysy toimiiko se, vaan, vaan rukoilee kaikkien puolesta. Jumalan henki on Pyhä. Ja jotka rukoilevat, heidän tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa, Jeesuksen nimessä. Sillä ei ole mitään muuta nimeä ihmiselle annettu maan päällä, minkä kautta voisi ihminen pelastua. Herran silmät ja korvat tarkkaavat näitäkin palstoja. Minä olen Herra Sebaot, joka olen sinut luonut sinä pieni ihminen, joka on tehty maan tomusta. Katso päiväsi tulevat sinä ihmislapsi ja sinä joudut tilille kaikista niistä sanoistasi, mitä tännekin kirjoitat. Näin sanoo Herra, sinunkin lunastajasi. Aamen.
- Jumala.on
Älä turhaan vertaile omia rukouksiasi muiden rukouksiin. Muista mitä Jeesus sanoi, kun kirjanoppineet rukoilivat pitkään ja hartaasti, tuli yksi syntinen, joka huokaisi Herra armahda minua.
Jeesus sanoi, että tuo syntinen lähti sieltä hurskaampana, kuin ne fariseukset.
Kun rukoilet yksin, tai muiden kanssa, niin älä mieti muita ihmisiä, älä sitä, mitä ihmiset sinusta ajattelevat.
Keskity Jumalaan. Rukoillessasi juttelet Jumalalle!
Muista, että se, mitä Jumala sinusta ajattelee, on tärkeämpää, kuin se mitä ihmiset sinusta ajattelevat.
Ei se rukous ole niissä hienoissa sanoissa, tärkeämpää on sydämen asenne. Jumala tietää, mitä sinä tarvitset, jo ennen kuin pyydät. Hän tutkii ajatuksesi ja sydämesi. Kun luotat asiasi Jumalan haltuun, ei ole väliä sillä, kuinka kauniisti ja pitkään rukoilet. - pasuna
oikeastaan vastasit itse esittämääsi kysymykseen.on oppimisen siunaus.turhat rukoukset pois.ei listarukouksia.tosin on aloitettava ensin hiljaisuudessa-omalla ymmärryksellä.kunnes Herran henki yhtyy ja tuo minkä vuoksi rukoilla.miten rukoillaan.ei ainakaan näin,kun jonkun "ukon"sanelemana rukoillaan.ei myöskään näin minullekin tulee textiviestejä;sellaisen ja sellaisen asian puolesta ja jatka eteenpäin.eikä Herra ole ko.asiasta maininnut mitäänPaavali sanoi-en taistele ilmaan hosuen.sama on rukouksen kanssa.kun on ymmärrys lisääntynyt-silloin voi myöskin Herra herättää,vaikka keskellä yötä.Hänellä on myöskin aihetta,jonka tuo esiin varmasti.siunauksin
- mielestäni...
se, että kaikki , mitä rukoilemme, tehdään Jeesuksen nimessä.
Paholainen vihaa rukousta, ja siksi se yrittää kaikin keinoin vastustaa sitä.
Muistan, kun uskontieni alkuaikoina kävin rukouspiirissä, kävi usein niin, että en saanut ajatuksiani pysymään rukouksessa millään. Silloin muut rukoilijat käskivät Jeesuksen nimessä ja veressä vihollisen väistyä.
Ja se toimi. Jeesuksen nimi ja sovintoveri on niin vahva voima, että sitä paholainen ja demonit pakenevat heti.
Olen kokenut rukoillessani, kuinka Pyhä Henki kauttani itkee tai antaa iloa naurun muodossa toisillekin.
Ylistys kiitos ja kunnia Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle.
JEESUS KRISTUS ON HERRA !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461