Koti, uskonto ja isänmaa!
Nyt on imagot mitattu. Nyt on tulosten aika.
Eivät punikit liiemmin suomalaisten sydämiä vie!
Punikit ovat suomalaisten inhokkilistalla, jos sellaista alettaisiin rankata, näkeehänsen jo linkistäkin..
Kaikki yhtenä kansana TAAS Kokoomuksen takana!
Hyvä Suomi!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1642718
KANSAN RAKAS ON KOKOOMUS!
4
139
Vastaukset
- eesti vabaaks
On Viro,vapaa Eesti,Suomim liitetään Viroon vielä,katselin TV:tä,mites sitten on kirjoittajan kotimaa,uskonto ja isanmaa?
Venemaalaisia saat 400 000 lisää,uskonto Teillä ei ole ollut,se on vain kirjoittajan ateismia.
eesti vabaaks - minunnikkini
Ja tässäkin asiassa pitää paikkansa
Ei EU-vaalesissa äänestä muut kuin me jotka todella olemme kiinnostuneita kaikista asioista.
Minäkin katsoin uutisista sen kallupin ja siinä tarkoitushakuisesti korostettiin sitä, että koksuilla on eurovaaleissa hyvä tulos. En kiistä, varmaan näin on, mutta nyt ovat kysymyksessä sellaiset vaalit, joista leipäjonossa jonottava potkut saanut duunari tai muutoin syrjäytetty ihminen ei edes ymmärrä, että miten ne vaalit jotenkin häntä koskettaa.
Lihaporsaalle ne vaalit toki ovat tärkeät, pitäähän kauppiaan toki huolehtia mandaatistaan, ettei missään nimessä sitä sossut pääse sotkemaan. Leipäjonon köyhä mummo ei tosin tiedä miten häntä koskettaa ne dirktiivit vaikkapa kondomin koosta, EU:n kaikkitietävän hallinnon mukaan kun EU-kansalaisilla kun pitää olla mm. standardikyrpä, kärjistetysti sanoen, jos kortonki ei vastaa direktiivin kokoa, se leikataan joko suuremmaksi tai pienemmäksi.
Ootas toveri Pappa vähän, vasemmiston kannatuksen lisääntyminen on yleismaailmallinen ilmiö, samoin kuin kapitalismin laman kiivas syveneminen. Mites papparainen kohta suunsa muotoilee, minun veikkaus on, että panet huulesi irvestykseen kun ME etenemme ja sinä huomaat jääneesi laiturille.
Ja koska niin monta asiallista kirjoitustani on yleensä yön aikana usein poistettu, asialla ei voi olla kukaan muu kuin sinä.
Siksi olenkin alkanut arkistoida kirjoituksiani, ja joka kerta kun kirjoitukseni poistetaan tältä "arvoisalta" foorumilta, panen sen heti uudestaan, eikä vain tänne, vaan muillekin foorumeille, siinä hyvää mainosta suomi24:lle.- minunnikkini
Kaikki duunarisi ovat porvareita
Älä minua kipeäksi asti naurata. Sinun sanoin hoh hooh hoo!!
Katsopa sitten "asiantuntija" vaikka tästä linkistä mihin minun entisen ammattiosaston jäsenistön mielenkiinto suuntautuu, siis katso osaston linkkivalikoimaa. ONKO TIMPURIEN OSASTOSSA KOKOOMUSSIVUN LINKKIÄ VAI EI? Jostain kumman syystä se puuttuu, mutta esim. TIEDONANTAJAN linkki taas jostain kumman syystä kuitenkin löytyy... Olisikohan vika vaikkapa luokkatietoisuudessa...
http://www.kolumbus.fi/kirvesmiehet/Linkit.htm - PappaManninen
minunnikkini kirjoitti:
Kaikki duunarisi ovat porvareita
Älä minua kipeäksi asti naurata. Sinun sanoin hoh hooh hoo!!
Katsopa sitten "asiantuntija" vaikka tästä linkistä mihin minun entisen ammattiosaston jäsenistön mielenkiinto suuntautuu, siis katso osaston linkkivalikoimaa. ONKO TIMPURIEN OSASTOSSA KOKOOMUSSIVUN LINKKIÄ VAI EI? Jostain kumman syystä se puuttuu, mutta esim. TIEDONANTAJAN linkki taas jostain kumman syystä kuitenkin löytyy... Olisikohan vika vaikkapa luokkatietoisuudessa...
http://www.kolumbus.fi/kirvesmiehet/Linkit.htmKukahan sullekin antaisi isällistä korvamakiaa, olisit todella sen tarpeessa typerä punikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760