heippan
18
489
Vastaukset
- impi-lempi
Täälläkin kaunis ilma, aurinko paistaa :) Pakkasta muutama aste .
Jaa, onko tiistaikin toivoa täynnä ja mä kun olen luullut, että vain torstai :) Oppia ikä kaikki :) - mikhaildenisov
ei pidä vaipua synkkyyteen!Elää kauemmin!
mä olen positiiviinen ihminen,mutta jos koen vääryyttä tai kiusantekoo puolustan,toiv.mukaan ymmärrät??
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
mä olen positiiviinen ihminen,mutta jos koen vääryyttä tai kiusantekoo puolustan,toiv.mukaan ymmärrät??
pitkä vieteri on mutta ku se katkee....
mikhaildenisov kirjoitti:
pitkä vieteri on mutta ku se katkee....
olin tääl ja sit jatkuvaa ei jaksanut,mut yleensä olen räjähdys ja sitten rauha en osaa tapella kuin äesyttämällä
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
olin tääl ja sit jatkuvaa ei jaksanut,mut yleensä olen räjähdys ja sitten rauha en osaa tapella kuin äesyttämällä
pitkävihainen,jos joku mua loukkaa tai tekee
vääryyttä,sitä en unohda koskaan! mikhaildenisov kirjoitti:
pitkävihainen,jos joku mua loukkaa tai tekee
vääryyttä,sitä en unohda koskaan!vääryyttä niin ystävää ei musta saa enää tekemälläkään,mut mut onnex en ole muuten,elämä on aika paljon opettanut)))
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
vääryyttä niin ystävää ei musta saa enää tekemälläkään,mut mut onnex en ole muuten,elämä on aika paljon opettanut)))
päivän halipusun saanu?
- Alien-8
Kaunis on ilma tosiaan,vaikka vain parvekkeelta nähtynä.Eipä jaksa lähteä oikein uloskaan silti.
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
mikäs kipeekös olet^?koita tsempata korea ilma ja hyvää päivänjatkoo
Kuumaa mehua lipitän,ja pari Panadolia tuli nielaistua.Eiköhän se siitä sitten...:)
Alien-8 kirjoitti:
Kuumaa mehua lipitän,ja pari Panadolia tuli nielaistua.Eiköhän se siitä sitten...:)
mut toivotaan että paranet,lepäilet vaan.mustaherukkamehu on paras juon sitä itekkin c-vitamiinia auttaa(((((
sammakko17 kirjoitti:
mut toivotaan että paranet,lepäilet vaan.mustaherukkamehu on paras juon sitä itekkin c-vitamiinia auttaa(((((
kaikille hyvää ja reipasta mieltä)))
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
kaikille hyvää ja reipasta mieltä)))
Mä olen yleensä aina parantunut äkkiä kaikista flunssapöpöistä..kyllä se taaskin lähtee hyvien troppien avulla..vuorotellen telkkua ja huuhaata seuraillen..:)
- pujottelija
mitäs täällä tähänaikaan?ku mää en yleensä tähänaikaan käy
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251