Kauhistus...

löydänkö kadottamani

Hei;
kesken karhun talviunien havahduin, ympärilläni olevaan tyhjyyteen. Mihin kaikki kaverit / ystävät ja perhetutut ovat hukkuneet (ne vähäisetkin) tässä arjen mylleryksessä. Miehenkin paikka taitaa vapautua - puolen elämän liitto päättyy virallisesti keväällä.
Tällä vauhdilla arkulleni ei aikoinaan löydy edes tarpeeksi kantajia.
Olenkohan jotenkin viallinen? ainakin pitkäpiuhainen, vasta nyt silmäni aukesivat, ja tajusin, ettei kenenkään ole hyvä olla yksin. Jokainen tarvitsee toista ihmistä. Tähän saakka olen kääritytynyt suojamuuriin, ja ajanut kaikki pois (ainakin niin haluan uskoa, ja niin lähtevä osapuolikin väittää, etten ole ketään viereeni sietänyt).
Eli galluppia teen;
kaipaako kukaan uutta ystävää? Tai kokonaista perhettä tuttavakseen, äitiä ja 4 lasta (7-17v)? Tai olisiko jossain kainaloa, joka voisi lohdun tuoda, siltasuhdetta (pelkkä siltaläheisyyskin riittäisi)tarvisin, pystyäkseni pistämään pisteen tälle elämälle.
Jos, lehmät lentäisi ja mielenkiintosi sattui heräämään, niin jätä viestiä :)

5

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes

pääset eroon entisestäkin,niin katsotaan sitten.Älä panikoi,kyllä meitä miehiä riittää vielä keväänkin jälkeen.t.Mies45

• Ystävät hukannut

Hei;
        kyllähän mie sen tiedän, enkä kiirehdi, itse olen ollut sitä mieltä, että yksi juttu kerrallaan - vaan tuo ihmismieli on erimieltä, toisen kainalossa on mukavampaa kuin yksin - edes varastettu hetki.
        ja nyt kaipaisinkin vain niitä ystäviä, jotka joskus kantaisivat sitten arkkuani. eli perhetuttuja, ja siinä samassa jos löytyisi joku jonka kanssa pitää hauskaa. Siippaa enkä elättäjää en kaipaa, pakko haluan lasten kanssa pärjätä yksin, enkä tuoda uusia ihmisiä heidän elämäänsä.
        Eroprosessia ollaan tehty jo pitkään, ja muodollista leimaa vailla vain. Pakko olisi alkaa uskoa, että tämä vaihe elämässä on ohi.
        Silti, siltasuhde (seksi) toisi lohtua, hylätyksi tuleminen kun kuitenkin sattuu, kun takana on 20 vuoden liitto. Niin, jollain itsetuntoa pitäisi nostaa :)
        ja tässä iässä hyvät miehet ovat harvassa; makuni kun on yksinkertainen - tyydyn vain parhaaseen.
        baarista pokaaminen tässä iässä ei hirveästi innosta, etenkään kun tuppaavat olla liian nuoria. Ulkonäöllisesti minulla ei liene hävettävää (enkä nyt harrasta itsekehua, aika on vain kohdellut minua hyvin), ainakin, jos pitää pitkistä ja siroista naisista. Mallin uraakin on minulle joskus ehdotettu :-)

• Hukkaxxx
        Ystävät hukannut kirjoitti:

Hei;
        kyllähän mie sen tiedän, enkä kiirehdi, itse olen ollut sitä mieltä, että yksi juttu kerrallaan - vaan tuo ihmismieli on erimieltä, toisen kainalossa on mukavampaa kuin yksin - edes varastettu hetki.
        ja nyt kaipaisinkin vain niitä ystäviä, jotka joskus kantaisivat sitten arkkuani. eli perhetuttuja, ja siinä samassa jos löytyisi joku jonka kanssa pitää hauskaa. Siippaa enkä elättäjää en kaipaa, pakko haluan lasten kanssa pärjätä yksin, enkä tuoda uusia ihmisiä heidän elämäänsä.
        Eroprosessia ollaan tehty jo pitkään, ja muodollista leimaa vailla vain. Pakko olisi alkaa uskoa, että tämä vaihe elämässä on ohi.
        Silti, siltasuhde (seksi) toisi lohtua, hylätyksi tuleminen kun kuitenkin sattuu, kun takana on 20 vuoden liitto. Niin, jollain itsetuntoa pitäisi nostaa :)
        ja tässä iässä hyvät miehet ovat harvassa; makuni kun on yksinkertainen - tyydyn vain parhaaseen.
        baarista pokaaminen tässä iässä ei hirveästi innosta, etenkään kun tuppaavat olla liian nuoria. Ulkonäöllisesti minulla ei liene hävettävää (enkä nyt harrasta itsekehua, aika on vain kohdellut minua hyvin), ainakin, jos pitää pitkistä ja siroista naisista. Mallin uraakin on minulle joskus ehdotettu :-)

No mites sinut nyt sitten tavoittaisi?

• vai löytääkö?
        Hukkaxxx kirjoitti:

No mites sinut nyt sitten tavoittaisi?

jättämällä vaikka meiliosoitteen (/numeron), tai jonkun muun kanavan josta tavoittaa..

• kanahäkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe