Joka kaupungissa leipäjonot pitenee päivä päivältä. Siinä on pohtimista politiikoille. Sen johdosta sotakalustoja uusitaan kiivaasti kai sen näkee sokea lyylikin. Ja tehdään kovasti yhteistyötä naapurivaltioiden kanssa. Tuskin vaara vaanii idästä.
leipäjonot
5
149
Vastaukset
- Tomppak
Ja suomalaiset leipäjonoista kaduille!
Suomen politiikka on aivan hirvittävää, tätä menoa meillä on ajettu terveydenhuoltokin jo aivan afrikan tasolle.
Nykyinen hallitus ei ymmärrä suomalaisten tarpeista hitustakaan! - kyykky kissa
Olen katsellut noita leipäjonoja siellä ei näy noita ulkomaan ihmisiä näyttää olevan vain suomalaisia kai niillä (ulkolaisilla) on paremmat olot nehän ne verotkin.....
- we have this
... thing called "reilu meininki".
- Mahmud Y
Minä teke itse hyvä leipä pita kebab.
- Hussan
Mahmud Y kirjoitti:
Minä teke itse hyvä leipä pita kebab.
Myös maksa vero ja olla osa yhteiskunta.
Sinä varma tehdä myös hyvä pizza ja kebab, minä ole siitä vakuuttunut, suomipoika ei osa tehdä hyvä kebab tehdä vain lihapiirakka nakilla hyvin.
Miltä sinu tuntu, kun sinä tulla tänne suomi ja tehdä työ, maksa vero, sitten tulla moniosaaja ei tehdä työ ja sinä maksa sen ruoka, joka ei osta edes sinu hyvä kebab, kun sinä ei teurasta lehmä allah käsky muka, vaan osta kauppaliha kebabiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744