Lievää naiviutta

Komenttini hovin tuomiooon...:

Kuten olen pitkään todistanut, on oikeuslaitos luokkaoikeutta ja Helsingin hovioikeus sitä erityisesti. Jos joku kuvitteli, että pääministeri voisi hävitä, ositti hän sillä lievää naiviuttaan.

Elämme nyt porvarivaltiossa jossa oikeusmurhan voi tuottaa hyvin monella tasolla, kuten herjaamalla, oikeusmurhilla, vallala valehtelulla jne.. ja aina syytesuojasta, kuten porvarit nimimerkkien takaa tekee.

10

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T Urpo

Et ymmärrä oikeudesta yhtään mitään.

Minäkin olen yrittänyt oikein kädestä pitäen
      opettaa sinulla käsitteen "näyttö" merkitystä.

Enkä ymmärrä alkuunkaan mitä tämä Ruusus/Vanhanen
      höpinä tässä yhteydessäsi oikein tarkoittaa.

Mikäli sinä jakaisit oikeutta olisivat kaikkien
      oikeudet sekä tavarat vaarassa.

Olethan todistanut oikein urakalla ettet
      erota eroon toisen ja omaasi.

Avainsanat osakkeet ja joulukuusi.

• ovat herrat ja narrit saman asian edessä. Ei siihen luokkia tarvita. Miksi jatkuvasti toistat itseäsi, etkö itsekään usko juttuihisi ja haluat näin pönkittää omaa uskoasi?

Oli todella törkeää Ruususelta alkaa retostella toisen yksityiselämää julkisesti. Minä laittaisin moisen pölvästin linnaan enkä päästäisi sakoilla.

• niin retostelette minun yksityisyydelläni minkä kerkiätte. Olisiko linnatuomio myös teille se oikea tuomio..?

Syyttäjä on erimieltä Hovioikeudenkanssa, eikä tutki köyhien ja kurjien tuomioita rahan puuteen eli hyötysuhteen vuoksi eli asiassa ilmenevien episteemisten utiliteettien vuoksi.

Syyttäjä on siis samaa mieltä kuin minä, että maassa on luokkaoikeus, joten mitä vekutatte.

• hannu_rainesto kirjoitti:

niin retostelette minun yksityisyydelläni minkä kerkiätte. Olisiko linnatuomio myös teille se oikea tuomio..?

Syyttäjä on erimieltä Hovioikeudenkanssa, eikä tutki köyhien ja kurjien tuomioita rahan puuteen eli hyötysuhteen vuoksi eli asiassa ilmenevien episteemisten utiliteettien vuoksi.

Syyttäjä on siis samaa mieltä kuin minä, että maassa on luokkaoikeus, joten mitä vekutatte.

ainakaan siten, että olisin huomannut retostellut täällä sinua koskevilla asioilla joita et itse ole tänne tuonut keskusteluun.

Lisäksi joku on voinut käyttää tietoja joita olet muualla netissä julistanut kansalle. Kerro onko joku todella alkanut retostella asioilla jotka koskevat sinua ja josta asiasta ei ole ollut missään nettikeskustelussa tai julkaisemillasi sivuilla mainintaa.

Kun tuot asian netissä julki niin se on vapaasti käsiteltävissä. Jos ei kestä julkisuutta itseään koskevissa asioissa niin viimeksi niitä nettiin kannattaa julki laittaa. Ei edes poistaminen aina auta koska joku on voinut niitä ladata koneelle.

Poliisihan se on joka tutkii jos kynnys ylittyy. Syyttäjä taas tutkii jos poliisi on pystynyt esittämään todellista näyttöä siitä, että kunniaasi on oikeasti ja riittävästi loukattu. Lisäksi voithan varattomana hakea ilmaista oikeusapua (siis jos oikeasti olet varaton) jos tutkintakynnys ylittyy. Ei kaikkien pikkuasioiden takia kannata käynnistää tuhansien tai kymmenientuhansien eurojen tutkintaa vaan ensin kannattaa koettaa sopia kyseisen henkilön tai henkilöiden kanssa. Eikä omakaan tekstisi aina kovin ystävällistä ole muutoin ajattelevia kohtaan, saattaahan se olla kuten vanha kansa sanoo: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Olisikohan syytä muuttaa myös omaa kielen käyttöä?

Jos vielä viet asian julkiseen oikeuteen niin miten luulet asian käsittelylle käyvän? Veikkaan sen saavan uutta pontta ja vain vilkastuvan. Paras tapa saada asia pois päiväjärjestyksestä on unohtaa koko juttu ja tuoda uusia mielenkiintoisempia asioita esille, kun mielenkiinto kohdistuu muuhun niin vanhat jäävät unhoon.

Tiedän tämän olevan sinulle vaikeaa, olen nyt seurannut tätä palstaa (tänne vahingossa erään linkin kautta jouduttuani) vissiin vuoden tai silleen ja sinulla ovat aina vaan samat ongelmat esillä. Unohda ne ja lähde eteenpäin, entistä ei voi muuttaa se on historiaa mutta edessämme on vain uusia haasteita ja mahdollisuuksia jos niin haluamme emmekä käperry menneeseen.

• T Urpo
        hannu_rainesto kirjoitti:

niin retostelette minun yksityisyydelläni minkä kerkiätte. Olisiko linnatuomio myös teille se oikea tuomio..?

Minä en tunne sinua enkä siten voi retostella
        mitään sellaista jota ET ITSE OLISI JULKI TUONUT
        JULKISESTI!

Nyt ymmärrän taas paremmin ymmärtämättömyytesi.

Et ymmärrä edes julkisuuden ja YKSITYISYYDEN
        eroa.

Lapsonenhan sinä olet!

JA MAKSUTTOMAN OIKEUDEN KÄYNNIN SAA VARATON!

KERTA TOISENSA JÄLKEEN!

• Työeläkeläinen kirjoitti:

ainakaan siten, että olisin huomannut retostellut täällä sinua koskevilla asioilla joita et itse ole tänne tuonut keskusteluun.

Lisäksi joku on voinut käyttää tietoja joita olet muualla netissä julistanut kansalle. Kerro onko joku todella alkanut retostella asioilla jotka koskevat sinua ja josta asiasta ei ole ollut missään nettikeskustelussa tai julkaisemillasi sivuilla mainintaa.

Kun tuot asian netissä julki niin se on vapaasti käsiteltävissä. Jos ei kestä julkisuutta itseään koskevissa asioissa niin viimeksi niitä nettiin kannattaa julki laittaa. Ei edes poistaminen aina auta koska joku on voinut niitä ladata koneelle.

Poliisihan se on joka tutkii jos kynnys ylittyy. Syyttäjä taas tutkii jos poliisi on pystynyt esittämään todellista näyttöä siitä, että kunniaasi on oikeasti ja riittävästi loukattu. Lisäksi voithan varattomana hakea ilmaista oikeusapua (siis jos oikeasti olet varaton) jos tutkintakynnys ylittyy. Ei kaikkien pikkuasioiden takia kannata käynnistää tuhansien tai kymmenientuhansien eurojen tutkintaa vaan ensin kannattaa koettaa sopia kyseisen henkilön tai henkilöiden kanssa. Eikä omakaan tekstisi aina kovin ystävällistä ole muutoin ajattelevia kohtaan, saattaahan se olla kuten vanha kansa sanoo: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Olisikohan syytä muuttaa myös omaa kielen käyttöä?

Jos vielä viet asian julkiseen oikeuteen niin miten luulet asian käsittelylle käyvän? Veikkaan sen saavan uutta pontta ja vain vilkastuvan. Paras tapa saada asia pois päiväjärjestyksestä on unohtaa koko juttu ja tuoda uusia mielenkiintoisempia asioita esille, kun mielenkiinto kohdistuu muuhun niin vanhat jäävät unhoon.

Tiedän tämän olevan sinulle vaikeaa, olen nyt seurannut tätä palstaa (tänne vahingossa erään linkin kautta jouduttuani) vissiin vuoden tai silleen ja sinulla ovat aina vaan samat ongelmat esillä. Unohda ne ja lähde eteenpäin, entistä ei voi muuttaa se on historiaa mutta edessämme on vain uusia haasteita ja mahdollisuuksia jos niin haluamme emmekä käperry menneeseen.

Minä voin tuoda esille asioita minkkä kerkiän, mutta sinä et voi niitä silti vääristellä tai lisätä niihin mitä päättelyä lystäät. Sitä sanotaan väärentämiseksi.

Samasta syytä en minä voi tuoda esille dokumentteja minua pettäneistä Ihmistä, koska niitä käytetään minua vastaan. Luokkaoikeus ei käsittele asioita oikein ja rehellisesti, joten sekin minun tulee huomioida. Tämä ei syyttäjän mukaan kuitenkaan koske teitä

Minä voin tuoda esille asioita minkkä kerkiän, mutta sinä et voi niitä silti vääristellä tai lisätä niihin mitä päättelyä lystäät. Sitä sanotaan väärentämiseksi.

Samasta syytä en minä voi tuoda esille dokumentteja minua pettäneistä Ihmistä, koska niitä käytetään minua vastaan. Luokkaoikeus ei käsittele asioita oikein ja rehellisesti, joten sekin minun tulee huomioida. Tämä ei syyttäjän mukaan kuitenkaan koske teitä

tänne tuot voidaan keskustella täällä. Jos näkökantamme asiaan on erilainen se on mielipiteen vaihtoa eikä vääristelyä saatika väärentämistä. Onhan olemassa ainakin teoreettinen mahdollisuus jotta se onkin sinä joka olet vähemmän oikeassa kuin vaikkapa minä.

Asiat eivät yleensä ole musta-valkoisia kuten sinä ne näet, vaan niiden väliin mahtuu mahtava harmaa vyöhyke josta yleensä se reaalimaailma löytyy. Yleensä useimmissa asioissa on sekä hyvät että huonot puolensa ja on valittava (ainakin pitäisi) ne asiat ja toimintamallit joissa nuo huonot jäävät vähemmistöön.

Dokumentti sen sijaan on dokumentti, se on eräs totuus kyseisestä asiasta ja sitäkin voidaan tulkita silti sitä väärentämättä, alkuperäinenhän jää silti olemaan. Ihmisten kieli on kehittynyt vuosituhansien aikana hyvin ilmaisurikkaaksi ja siten helposti monitulkintaiseksi. Tämän vuoksihan on keksitty se "pieni teksti" esim. vakuutussopimuksiin.

Lakitekstinkin laatiminen siten, että sitä ei voi tulkita kuin yhdellä tavalla on osoittautunut vaikeaksi kuten olemme huomanneet, joten miten meidän sepustuksemme? Lakeja sentään laativat ammattilaiset eivätkä meidän kaltaisemme suharit.

Olet väärässä kun puhut luokkaoikeudesta mutta se lienee sinulle selitys miksi olet siellä tappiolla vaikka syy lienee aivan muu. Sinun on kuitenkin vaikeaa myöntää olevasi väärässä ja annat sen pilata loppu elämäsi vaikka sinulla lienee ymmärtääkseni mahdollisuuksia muuhunkin. Ainakin on ollut.

• Työeläkeläinen kirjoitti:

tänne tuot voidaan keskustella täällä. Jos näkökantamme asiaan on erilainen se on mielipiteen vaihtoa eikä vääristelyä saatika väärentämistä. Onhan olemassa ainakin teoreettinen mahdollisuus jotta se onkin sinä joka olet vähemmän oikeassa kuin vaikkapa minä.

Asiat eivät yleensä ole musta-valkoisia kuten sinä ne näet, vaan niiden väliin mahtuu mahtava harmaa vyöhyke josta yleensä se reaalimaailma löytyy. Yleensä useimmissa asioissa on sekä hyvät että huonot puolensa ja on valittava (ainakin pitäisi) ne asiat ja toimintamallit joissa nuo huonot jäävät vähemmistöön.

Dokumentti sen sijaan on dokumentti, se on eräs totuus kyseisestä asiasta ja sitäkin voidaan tulkita silti sitä väärentämättä, alkuperäinenhän jää silti olemaan. Ihmisten kieli on kehittynyt vuosituhansien aikana hyvin ilmaisurikkaaksi ja siten helposti monitulkintaiseksi. Tämän vuoksihan on keksitty se "pieni teksti" esim. vakuutussopimuksiin.

Lakitekstinkin laatiminen siten, että sitä ei voi tulkita kuin yhdellä tavalla on osoittautunut vaikeaksi kuten olemme huomanneet, joten miten meidän sepustuksemme? Lakeja sentään laativat ammattilaiset eivätkä meidän kaltaisemme suharit.

Olet väärässä kun puhut luokkaoikeudesta mutta se lienee sinulle selitys miksi olet siellä tappiolla vaikka syy lienee aivan muu. Sinun on kuitenkin vaikeaa myöntää olevasi väärässä ja annat sen pilata loppu elämäsi vaikka sinulla lienee ymmärtääkseni mahdollisuuksia muuhunkin. Ainakin on ollut.

keskustele argumentoivasti. Vääristelette ja laittatte sanoja toisten suuhun, joita ei ole sanottu, vaan ovat omaa typerää päättelyänne.

Olette osaamattomuutenne uhreja, onko se tyhmyyttä vai tahallista olisi oikeuslaitoksen asia tutkia, vaan ei tutki, koska olette porvareita ja meillä on vallalla luokkaoikeus.

Teitä vituuttaa, koska minulla on todisteet teidän paskayhteiksuntaanne vastaan joita, ette te eikä tämä paska yhteiskunta voi kumota, siksi niitä ja minua tulee herjata.

Kapitalismia hautaan, se on jokaisen rehellisen Ihmisen mottona tänä päivänä! Kapitalismia hautaamaan...

keskustele argumentoivasti. Vääristelette ja laittatte sanoja toisten suuhun, joita ei ole sanottu, vaan ovat omaa typerää päättelyänne.

Olette osaamattomuutenne uhreja, onko se tyhmyyttä vai tahallista olisi oikeuslaitoksen asia tutkia, vaan ei tutki, koska olette porvareita ja meillä on vallalla luokkaoikeus.

Teitä vituuttaa, koska minulla on todisteet teidän paskayhteiksuntaanne vastaan joita, ette te eikä tämä paska yhteiskunta voi kumota, siksi niitä ja minua tulee herjata.

Kapitalismia hautaan, se on jokaisen rehellisen Ihmisen mottona tänä päivänä! Kapitalismia hautaamaan...

ovat jos niitä haluat. Minä ainakin kirjoitan kuten puhunkin vapaasti siinä muodossa kuin haluan.

Eipä noista sinunkaan argumenteistasi ole hyötyä ollut ainakaan oikeuslaitoksen eikä meidän kanssamme. Lienee siis syytä miettiä onko tapasi argumentoida se oikea tapa. Jos argumenttisi menisivät perille ei näitä ongelmia olisi ja olisit varmasti pikkulaivatehtaan teknillinen johtaja.

Mielestäni olen yleensä kertonut mihin mielipiteeni perustan ja monasti se on omat kokemukset. Se taas on minun kohdaltani joko hyväksi tai huonoksi koettu tapa edetä elämässä.

Kumpi meistä on osaamattomuuden uhri? Olen pärjännyt ilman sen suurempia ongelmia niin oikeuslaitoksen kuin muidenkaan kanssa jota taas ei sinusta ehkä voida kirkkain silmin sanoa. Porvari (kauppias) minä en ole koskaan ollut mutta porvarillinen, koska uskon vapaaseen yritteliäisyyteen.

Sinun todisteillasi on vain sama arvo kuin mielipiteillä yleensäkin ja tiedämme sinun mielipiteesi. Meistä ne ovat syvältä ja vaikeuttavat omaa ja perheesi elämää monin tavoin. Toisaalta sanotaanhan sitä myös, että jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.

Mennee vielä tovi ennen kuin pääset kapitalismia hautaamaan tai periaatteessahan se kapitalismi joka oli Marxin aikoina voimissaan 1800 luvulla ja 1900 luvun alussa on jo haudattu ja nyt on 2000 luvun kapitalismi taas uudessa valinkauhassa josta se taas ponnahtaa ennen pitkää eteenpäin uudistuneena.

Kapitalismilla kun on uusiutumiskykyä joka kokonaan puuttuu kommunismilta, koska kommunismi on muodostunut uskonnoksi eikä sen dogmeja voi muuttaa, muuttamisen ollessa sitä pahinta kaikista eli revisionismia.

• T Urpo
        hannu_rainesto kirjoitti:

Niin homma etenee.

Nyt heittelet vain paskapuheita oikeusmurhasta
        ja väität pokkana että sinulta on VIETY osakkeet
        oikeuden toimesta.

Viikkokausia on kyselty että minkä lain ja peruste-
        lun nojalla?

Ei kuulu vastausta ja siihen sitten on vain
        yksi syy.

Jatko ei kestä päivänvaloa väitteesi tueksi.

Että kyllä se pallo Hande on sinulla.

Väität osaavasi sillä pelata, mutta paskan
        marjat.

Vastaas nyt toveri Urpolle ihan simppelisti
        että oliko osakkeita?

Osaatko vastata?

Työnnä argumentointisikin perseeseesi ja ole
        kerrankin MIES JA VASTAA HUUTOOSI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe