Mitäs nyt tehdään ?

HEIKKI HYMIÖ

vihelletäänkö peli poikki ?
AAVEEE ???????

34

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi

Outoa??!!

• Minäkö? Ei suinkaan, mä kävin vaan kahvilla,)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

Minäkö? Ei suinkaan, mä kävin vaan kahvilla,)

Aattelin tässä mielessäni, kävikö teksti liian tuhmaksi sulle tuolla toisessa ketjussa?? ;O) Se Essi oli vähän tuhma tyttö ;O))

• impi-lempi kirjoitti:

Aattelin tässä mielessäni, kävikö teksti liian tuhmaksi sulle tuolla toisessa ketjussa?? ;O) Se Essi oli vähän tuhma tyttö ;O))

mulla on mustat lasit päässä, en mä mitään näe;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

mulla on mustat lasit päässä, en mä mitään näe;)

J. Karjalainen ja Mustat lasit ;O)

Mitä sä nyt semmosia, ota pois, että näätkin jotain ;O)))

• impi-lempi kirjoitti:

J. Karjalainen ja Mustat lasit ;O)

Mitä sä nyt semmosia, ota pois, että näätkin jotain ;O)))

ei pysty eikä kykene, mä oon (niinku tuolla alempana jo kerroin) niin kovin altis vaikutteille. Huonoille varsinkin;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

ei pysty eikä kykene, mä oon (niinku tuolla alempana jo kerroin) niin kovin altis vaikutteille. Huonoille varsinkin;)

Onkos sulla Duracellit ?? ;O)

Mikäs siinä muuten onkin, että sitä on juuri huonoille vaikutteille altis?? Oisiko kumminkin niin, että ne on niin kiehtovia ?? ;O)))

• impi-lempi kirjoitti:

Onkos sulla Duracellit ?? ;O)

Mikäs siinä muuten onkin, että sitä on juuri huonoille vaikutteille altis?? Oisiko kumminkin niin, että ne on niin kiehtovia ?? ;O)))

Huomaaksä kuinka tuhma mä osaan olla?;)

Juu, en tiedä... hyvien vaikutteiden vastaanottaminen on nihkeetä ja vaikeeta... työlästä ja tylsää...

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

Huomaaksä kuinka tuhma mä osaan olla?;)

Juu, en tiedä... hyvien vaikutteiden vastaanottaminen on nihkeetä ja vaikeeta... työlästä ja tylsää...

Nimenomaan !! Eli me halutaan lisää huonoja vaikutteita !! ;O))

• impi-lempi kirjoitti:

Nimenomaan !! Eli me halutaan lisää huonoja vaikutteita !! ;O))

toi sun nikki on kovasti harhaanjohtava...;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

toi sun nikki on kovasti harhaanjohtava...;)

Sehän kuvastaa minua täydellisesti !! Miten sinä nyt voit mennä noin sanomaan, ihmettelen kovasti ?? :O/

• impi-lempi kirjoitti:

Sehän kuvastaa minua täydellisesti !! Miten sinä nyt voit mennä noin sanomaan, ihmettelen kovasti ?? :O/

pitkä yhteinen historiamme velvoitti kailottamaan kaikelle kansalle tämän kiistämättömän totuuden;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

pitkä yhteinen historiamme velvoitti kailottamaan kaikelle kansalle tämän kiistämättömän totuuden;)

Siittähän oli totuus kaukana! Pitkä yhteinen historia oli tuossa se ainoa oikea asia ;O))

• impi-lempi kirjoitti:

Siittähän oli totuus kaukana! Pitkä yhteinen historia oli tuossa se ainoa oikea asia ;O))

aina ihmetelly miten noin herttainen ulkokuori voi kätkeä sisäänsä tuallasen määrän... en mä sano sitä, täällä on miehiä ja mahdollisesti myös lapsia paikalla;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

aina ihmetelly miten noin herttainen ulkokuori voi kätkeä sisäänsä tuallasen määrän... en mä sano sitä, täällä on miehiä ja mahdollisesti myös lapsia paikalla;)

Mitä sää oikein vihjailet ?? Sä et tältä palstalta löydä tämän kiltimpää, herttaisempaa, säädyllisempää, emppaattisempaa(tuliko oikeen kirjoitettua)jne. ihmistä !! Ettäs tiedät !!

• Sola*
        a-v kirjoitti:

Sut on helppo kuoria ja ja painaa tömpällä muusiks. Lahdessa olet pelkkä rasvakattilassa uiva tikkuperuna!

• impi-lempi kirjoitti:

Mitä sää oikein vihjailet ?? Sä et tältä palstalta löydä tämän kiltimpää, herttaisempaa, säädyllisempää, emppaattisempaa(tuliko oikeen kirjoitettua)jne. ihmistä !! Ettäs tiedät !!

et kaiken muun tosta mä allekirjotan mut... määrittele säädyllisyys;)

Emppaattinen sä ainakin oot;)

• Sola* kirjoitti:

Sut on helppo kuoria ja ja painaa tömpällä muusiks. Lahdessa olet pelkkä rasvakattilassa uiva tikkuperuna!

Sä taidat olla Solan kaima?;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

et kaiken muun tosta mä allekirjotan mut... määrittele säädyllisyys;)

Emppaattinen sä ainakin oot;)

Miten sä nyt voit takertua tuollaiseen yhteen kohtaan ?? :O/ Ja etkö sä tiedä ,mitä se sana tarkoittaa ?? Ei sun tarvi katsoa kuin minua ja lukea juttujani, niin tiedät, millainen ihminen on säädyllinen !! Tälläinen siveä, kaino, ujo...

Toista olet sinä, aavee, huh huh...sinusta ja säädyllisyydestä ei voi puhua edes samana päivänä !!

• impi-lempi kirjoitti:

Miten sä nyt voit takertua tuollaiseen yhteen kohtaan ?? :O/ Ja etkö sä tiedä ,mitä se sana tarkoittaa ?? Ei sun tarvi katsoa kuin minua ja lukea juttujani, niin tiedät, millainen ihminen on säädyllinen !! Tälläinen siveä, kaino, ujo...

Toista olet sinä, aavee, huh huh...sinusta ja säädyllisyydestä ei voi puhua edes samana päivänä !!

sekä kaikki edeltävät vuodet;) Ok, jos sä oot säädyllisyysmannekiini, enköhän mäkin tässä kisassa pärjää;)

Mä oon kiltti. Ja nöyrä. Mä oon vaan niin vaikutuksille altis. Niille huonoille;)

• a-v

En kerinny tutustua ton edellisen ketjun häntään (tuhma sana) vielä...

• heikki hymiö

että se teit oharin ja lähdit livohkaan. Meinaan kun noi jutut oli aika tyhtuhmia. Essi katos kuin p...u Saharaan. Mä sitä vaan kun en tunne "talon" tapoja niin rupesin tällai huuteleen. Sorry.

• heikki hymiö kirjoitti:

että se teit oharin ja lähdit livohkaan. Meinaan kun noi jutut oli aika tyhtuhmia. Essi katos kuin p...u Saharaan. Mä sitä vaan kun en tunne "talon" tapoja niin rupesin tällai huuteleen. Sorry.

että mä iäksi poistun keskuudestanne, mä ilmotan siitä kyllä etukäteen;)

• heikki hymiö

on ohi niin pyydän saada lupaa poistua sumpille.
      Pistin juuri sumpin pihisemään.

• Voi vitsi, rajua!;)

• heikki hymiö
        a-v kirjoitti:

Voi vitsi, rajua!;)

nyt pestä suuni saippualla ?

• heikki hymiö kirjoitti:

nyt pestä suuni saippualla ?

kloriitilla huuhtaiset;)

• Sola*
        a-v kirjoitti:

kloriitilla huuhtaiset;)

Huuhtelen tuollaisen sinunkaltaisen piipittäjä pilkku-otsan vessanpöntöstä alas?

• Sola* kirjoitti:

Huuhtelen tuollaisen sinunkaltaisen piipittäjä pilkku-otsan vessanpöntöstä alas?

että sä kipität nyt vittuun siitä vinkumasta;)

• impi-lempi

Mä putosin tänne, ihan lensin persuksilleni ,kun luin viestisi ;O))

Jaa, että sinäkinkös säädyllinen?? ;O)))))*nauraa*

Eli palaamme jälleen alkuun, olemme huonoille vaikutteille alttiita ;O))

Terveisin Miss Säädyllisyys -09 :)

• Mä oon vinkuherkkä;)

Riippuu mihin vertaa...

Mä voin olla sun perintörinsessa;) Mut nyt mulla on vähän duunit kintuilla, poistun hetkoseksi;)

• impi-lempi
        a-v kirjoitti:

Mä oon vinkuherkkä;)

Riippuu mihin vertaa...

Mä voin olla sun perintörinsessa;) Mut nyt mulla on vähän duunit kintuilla, poistun hetkoseksi;)

työt kutsuvat:)

• säädyllinen olen minä??

• heikki hymiö

että tiistai on tyhmyyksiä/tuhmuuksia täynnä. Alku oli hieman nihkeä mutta kun Essi tuli ja tarttui härkää sarvesta niin jo rupesi tapahtumaan. Kaikki kunnia Essille(kin) sekä muille konkareille.
      Essi, jos satut tämän lukemaan niin pistä korvan taakse muistiin, että vaikka joka tiistai ap käyt täällä vähän pölläyttelemässä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe