Montako jalkaa on tuhatjalkasella?
Sit vaan pelkkiä arvauksia, ei tietoo. Lähimmäs arvannu saa
Arvauskeskus
17
344
Vastaukset
tuhatjalkasella ole jalkoja lainkaan, se on mato...
vastaukseni tietysti oikia, nyt vaan kysyisin, mitä voittaja, siis minä saan, sitä aloittaja et maininnut...
- telu
emmie kyllä sanos et se on mato, mato pannaan koukkuun ja tätä vilistäjää et kyllä saa pantua.
Jaon sillä kyllä jalat, valitettavasti tällä vastauksella ei voiteta pääpottia. - telu
Silipa-Tuuli kirjoitti:
vastaukseni tietysti oikia, nyt vaan kysyisin, mitä voittaja, siis minä saan, sitä aloittaja et maininnut...
Mietipä kysymystä uudelleen, siis kyse on TUHAT JALKAISESTA, montako jalkaa?
telu kirjoitti:
emmie kyllä sanos et se on mato, mato pannaan koukkuun ja tätä vilistäjää et kyllä saa pantua.
Jaon sillä kyllä jalat, valitettavasti tällä vastauksella ei voiteta pääpottia.tuhatjalkasta koukkuun, voi se olla matokin, jos mä niin haluun...
telu kirjoitti:
Mietipä kysymystä uudelleen, siis kyse on TUHAT JALKAISESTA, montako jalkaa?
vilma veti sen yhren jalan irti...
- telu
Silipa-Tuuli kirjoitti:
vilma veti sen yhren jalan irti...
eläinrääkkäyspykälään nojaten
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
syytä vilmaa...
sinä käskit vetää-----panit tuhatjalkasen nyrkkiis ja myrkin välistä pilkahti jalka
sanoit että otappa vilma tuo karva pois mun nyrkistä-----ko kävin sukumassa möykyn häntää
taaskin mua syytetään syyttä----moon viaton Vilma. kirjoitti:
sinä käskit vetää-----panit tuhatjalkasen nyrkkiis ja myrkin välistä pilkahti jalka
sanoit että otappa vilma tuo karva pois mun nyrkistä-----ko kävin sukumassa möykyn häntää
taaskin mua syytetään syyttä----moon viatonmistäkö tiedän?
Möykyn hännästä, sä sitä mitään oo sukinut...
- Vilma.
ja minä se olin joka sen yhden irti vedin
- telu
ei saa kiusia viattomia, siitä syystä emme hyväksy vastausta.
- Vilma.
telu kirjoitti:
ei saa kiusia viattomia, siitä syystä emme hyväksy vastausta.
soli tieto------ny tää vetää sulta kaikki jalat irti----kerta en pottiakaan saanu
- telu
Vilma. kirjoitti:
soli tieto------ny tää vetää sulta kaikki jalat irti----kerta en pottiakaan saanu
säännöissä nimen omaan painotettiin, että vastaus ei saa olla tieto.
- impi-lempi
Että sillä on tuhat ja yksi jalkaa?? Jos se vaikka on poika?? *punastuu*
- telu
vaikka vastaus ei olekaan oikea, nyt ollaan jo jäljillä, kohta joku saa päähänsä potin.
- kenties
telu kirjoitti:
vaikka vastaus ei olekaan oikea, nyt ollaan jo jäljillä, kohta joku saa päähänsä potin.
paskapotti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904