Mä en tykkää ku ateistit tuppaa yleistämään kristittyjä aika rankalla kädellä. Ne on kaikki sellasia...
Jos joku sekopää itteään kristityks kutsuva sarjamurhaaja on joskus vuonna yks ja kaks murhauttanu väärä-uskosia pieniä lapsosia ja äitejä niin tottakai syy on kristinuskon. Eihän syy voi siis mitenkään olla tämän ihmisen joka kutsuu itseään kristityksi.
Jos joku diipadaipatyyppi tulee kadulla vastaa ja alkaa hakkaamaan Raamatulla päähän ateistia niin sen jälkeenhän tietysti ateisti tulee tänne ja paasaa siitä miten kaikki kristityt ovat Raamatulla päähän hakkaavia psykopaatteja.
Kerronpa jotain hauskaa tässä lopuksi. Oon tavannu mukavia, fiksuja, rauhaa rakastavia, ihania kristittyjä. Tähän joukkoon luen myös itseni. Mä oon todella ihana ihminen.
Yleistäminen
22
552
Vastaukset
- paikkaansa...
ime hihhuli pippeliis, te ootte kaikki ihan samanlaisia!!!
- ***.*.*.*.***
..Herran Tertun yleistämisistä ja saatanaksi leimaamisista?
eikö se juuri todista että uskovaiset yleistää?- pippelihirviö
Enpä tunne herran terttua. Jotkut kristityt on yleistäjiä, mutta enpäs menis sanomaan että kaikki uskovaiset yleistää.
Kyllähän noita sekopää kristittyjä löytyy, mutta niin löytyy sekopää ateistejakin. Mun pointti oli että jokainen ihminen on erilainen. Seura tekee kyllä kaltaisekseen, mutta eri kirkkokuntia ja kristillisiä suuntia on niin paljon ettei kristittyjä voi millään yleistää yhden yksilön käytöksen perusteella. Ainut yhtäläisyys kristityissä on se että kaikki uskoo Raamattuun. - ***.*.*.*.***
pippelihirviö kirjoitti:
Enpä tunne herran terttua. Jotkut kristityt on yleistäjiä, mutta enpäs menis sanomaan että kaikki uskovaiset yleistää.
Kyllähän noita sekopää kristittyjä löytyy, mutta niin löytyy sekopää ateistejakin. Mun pointti oli että jokainen ihminen on erilainen. Seura tekee kyllä kaltaisekseen, mutta eri kirkkokuntia ja kristillisiä suuntia on niin paljon ettei kristittyjä voi millään yleistää yhden yksilön käytöksen perusteella. Ainut yhtäläisyys kristityissä on se että kaikki uskoo Raamattuun."Ainut yhtäläisyys kristityissä on se että kaikki uskoo Raamattuun."
sama juttu kun ainoa juttu minkä yhdistää Ateistit on se että me emme usko jumalan olemassaoloon!!!!
ymmärrätkö?
joten tiedät varmaan miten paljon uskovaiset tulevat tänne väittämään että me olemme koulusurmaajia,kommunisteja,epä-isänmaallisia,islam liittolaisia,autistisia yms.
Ja se on aivan jatkuvaa päivittäistä pommittamista erään sokopää multinikin ja parin toisen pellen toimesta!
ihan kokoajam! - pippelihirviö
***.*.*.*.*** kirjoitti:
"Ainut yhtäläisyys kristityissä on se että kaikki uskoo Raamattuun."
sama juttu kun ainoa juttu minkä yhdistää Ateistit on se että me emme usko jumalan olemassaoloon!!!!
ymmärrätkö?
joten tiedät varmaan miten paljon uskovaiset tulevat tänne väittämään että me olemme koulusurmaajia,kommunisteja,epä-isänmaallisia,islam liittolaisia,autistisia yms.
Ja se on aivan jatkuvaa päivittäistä pommittamista erään sokopää multinikin ja parin toisen pellen toimesta!
ihan kokoajam!Näinhän se on. En voi muuta kuin pahoitella asiaa niiden kristittyjen sisarien ja veljien puolesta jotka yleistävät ateisteja. Eli voisin lisätä tuohon ensimmäiseen tekstiini että myös kristityt yleistävät.
- ertert
"Mä en tykkää ku ateistit tuppaa yleistämään"...
Onneksi olkoon! Onnistuit tekemään sitä, mistä valitit, ensimmäisessä lauseessasi.- pippelihirviö
Kiitos. Ilmaisin asian ehkä sillä tavalla että se tuntuu yleistämiseltä. En kumminkaan tarkottanu että kaikki ateistit yleistävät. Sorkke vaan. Tällä palstalla todella usein ateistit yleistävät kristittyjä, mutta en sanonu että kaikki ateistit tekee niin.
- ertert
pippelihirviö kirjoitti:
Kiitos. Ilmaisin asian ehkä sillä tavalla että se tuntuu yleistämiseltä. En kumminkaan tarkottanu että kaikki ateistit yleistävät. Sorkke vaan. Tällä palstalla todella usein ateistit yleistävät kristittyjä, mutta en sanonu että kaikki ateistit tekee niin.
"Ilmaisin asian ehkä sillä tavalla että se tuntuu yleistämiseltä. En kumminkaan tarkottanu että kaikki ateistit yleistävät."
Ehkäpä nämä ateistit, joita syytät yleistämisestä, eivät myöskään ole tarkoittaneet sitä. - pippelihirviö
ertert kirjoitti:
"Ilmaisin asian ehkä sillä tavalla että se tuntuu yleistämiseltä. En kumminkaan tarkottanu että kaikki ateistit yleistävät."
Ehkäpä nämä ateistit, joita syytät yleistämisestä, eivät myöskään ole tarkoittaneet sitä.Niinpä. Sanos muuta
- konna
mitä mieltä olit Israelin hyökkäyksestä Gazaan?
Katotaan sitten lisää tuota "ihanuutta".- Goko 75
Ei voi muuta sanoa kuin että ihmeen kauvan Israelin pinna kestikin.
- konna
Goko 75 kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että ihmeen kauvan Israelin pinna kestikin.
"Ei voi muuta sanoa kuin että ihmeen kauvan Israelin pinna kestikin."
Omaa miehitystään? Kai se nyt kestää, jos on kestänyt vuodesta -67 asti.
Kuinkahan raivona sinä olisit, jos Iran olisi tappanut 400 lasta Israelista? - pippelihirviö
No mä oon sitä mieltä että juutalaisilla on oikeus puolustaa maataan, mutta hyökkäys gazaan ei ollu se kaikista järkevin vaihtoehto. Toisaalta israelissa ei oo kristittyjä kovinkaan paljon, joten eipä voida sanoa että kristityt ois hyökänny gazaan jos tekstit jotenkin siihen liittyi.
- konna
pippelihirviö kirjoitti:
No mä oon sitä mieltä että juutalaisilla on oikeus puolustaa maataan, mutta hyökkäys gazaan ei ollu se kaikista järkevin vaihtoehto. Toisaalta israelissa ei oo kristittyjä kovinkaan paljon, joten eipä voida sanoa että kristityt ois hyökänny gazaan jos tekstit jotenkin siihen liittyi.
Vastauksesi jätti sinulle mahdollisuuden "ihanaksi ihmiseksi":D
Mikä on aika hyvin; moni olisi jo ehtinyt mokata:)
- Kuk regus susej
Yleistäjä valittaa yleistäjistä.
"Te ateistit taidatte olla vähän hölmöjä."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000041582268- pippelihirviö
On olemassa kahenlaista yleistämistä. Sellasta yleistämistä että on tosissaan, ja sellasta yleistämistä että heittää läpällä jonku yleistyksen.
- Kuk regus susej
pippelihirviö kirjoitti:
On olemassa kahenlaista yleistämistä. Sellasta yleistämistä että on tosissaan, ja sellasta yleistämistä että heittää läpällä jonku yleistyksen.
sanon että kaikki XXXX:n kannattajat ovat äitiään nussivia anuskasvoja, ja laitan loppuun vaikka hymiön, niin se ei ole yleistys?
- pippelihirviö
Kuk regus susej kirjoitti:
sanon että kaikki XXXX:n kannattajat ovat äitiään nussivia anuskasvoja, ja laitan loppuun vaikka hymiön, niin se ei ole yleistys?
joo sit se on niinku pelleilyä. Eli jos mä sanon vaikka että ateistit on pimppiä nuolevia strutsinperseitä niin en oikeesti tarkota sitä.
- Kuk regus susej
pippelihirviö kirjoitti:
joo sit se on niinku pelleilyä. Eli jos mä sanon vaikka että ateistit on pimppiä nuolevia strutsinperseitä niin en oikeesti tarkota sitä.
siihen hymiötä, vai pitääkö lukijan itse arvata milloin kirjoittaja on tosissaan.
- quo
"...ateistit tuppaa yleistämään kristittyjä aika rankalla kädellä."
eiköhän usemman kohdalla ole näin
"..tavannu mukavia, fiksuja, rauhaa rakastavia, ihania kristittyjä."
Väitte kohtaa vastaväitteen. Käydään eräänlaistä sotaa sanallisella tasolla. Uskallanpa väittää että se mielikuva joka näistä kirjoituksista saa ei vastaa sitä jonka saisi jos ihmisen kohtaisi oikeasti. - Mutta eipä
Sun vuodatusta voi kovin vakavasti ottaa.
"Mä en tykkää ku ateistit tuppaa yleistämään kristittyjä aika rankalla kädellä"
Aloitat tekstisi juuri samalla asialla mistä valitat mutta vain käänteisenä.
Tuossa sinä väität että Ateistit ja niin ed.
Ei siis järjen häivääkään koko jutussa.
T.74- pippelihirviö
On tossa se järki että saan sut kirjoittamaan tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844