Minua kiinnostais että miten Vanhanen käytännössä toimi, päättäessään iskeä Ruususen netissä. Miten oli Ruususen (silloisen Kurosen) yksityisyyden suojan laita kun pääministerin turvamiehet tai peräti supo ennen tapaamista tsekkas hänen taustansa. Kai ne tsekkas ensin sentään, ennen kuin Vanhanen ilmestyi Ruususen eteen sovittuaan persoonakohtaisesta tapaamisesta. Kai ne tsekkas, pakkohan se on vai mitä. Missä oli Vanhasen pääministeriydestä tietämättömän Ruususen yksityisyydensuoja silloin. Häneltä ei kai kysytty, vai. Ja voiko siitä kieltäytyä jos sanotaan, että pääministerimme on ihastunut sinuun, sopiihan se että me tutkitaan sun kunnollisuus? Miten tollasessa tilanteessa oikeesti toimitaan ja mitä kohde (ihastuksen kohde) saa tietää häneen kohdistetusta turvatallisuustarkastuksesta. Ruusunenhan ei tiennyt keskustelevansa netissä pääministerin kanssa, mutta kai nyt pääministerin piti tietää, tai ottaa selville, kenen kanssa hän itse chattaillee. Miten pääministeri varmisti Ruususen luotettavuuden valtakunnan edun nimissä.
Ruususen yksityisyydensuoja?
5
153
Vastaukset
- Asia loppunkäsitelty
Ei kenestäkään saa kirjoitella mitä tahansa. Aina jokin raja on, oli henkilö kuka tahansa.
Sairasta alkaa kirjojakin tekeen toisen yksityisyydestä. - hupa hupa
HOVIOIKEUS MEIDÄN suoja tottakai .eihän nyt meitä eliittiä voi mollata
- taustatietoihin
Se on kuule Helinä-rouva niin, että valtiolamme on palkattuna ns. Lerppahatut. Ei se Matti lähtenyt soitellen sotahan, vaan nämä salapollisit, armeijan palveluksen Lerppahatut eli taustaselvittäjät tutkivat ja ilmoittavat, onko ko. nainen rikosrekisterissä, millainen poliittinen tausta on jne. Tämmöinen taustaselvitys tehdään AINA, jos vaikka hakee ja tulisi hyväksytyksi mm. armeijan leipiin. Joten, paljon melua tyhjästä ja varsinkin siitä tyhjästä.
Kun et ymmärrä tai et halua ymmärtää, niin jätä kirjoittelut tekemättä tänne. Osoitat vain erittäin tietämättömän taustasi juridiikasta. Näin se vain on. Ja sotket vielä puurot ja vellit sekaisin, mitä EIT:n päätökseen tänään tuli. Jos ei ymmärrä, ota selvää, mutta jätä ne uhoamisesti pois täältä. Ystävällisesti hra xxx
- hyihyi ....
Matin oikeustouhut raukkamaisia. Oikeutta ei pitäisi saada valtaa ja asemaa väärin käyttämällä.
En arvosta Matin touhuja lainkaan. Herrasmiestä ei saa niin pienellä egolla varustetusta naisen häpäisijästä millään. Ruusunen kuitenkin jutussa onneksi voitti päästessään eroon moisesta itsekekeisestä harmaasta halonhakkaajasta.
Helinä, sun olisi pitänyt ryhtyä Ruususen asianajajaksi. Siinä olisi ollut asennetta. - julkisuuden kipeä nainen
ei oikein keuhkot pelaa,kun tuommoseen ryhtyy.olisi älynnyt lopettaa,mutta kun on nainen,sitä pitää läpättää, vaikka ei ole mitään sanottavaa.eikähän kaikki jo tiedä,mitä voi naisen kanssa tapahtua,vai vieläkö jollekin on jäänyt epäselväksi.
ei muuta kuin maksele menemään jos matti tarttee rahaa. ota uusi ukko ja vatvo sitä jo välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798