mä jäin äskettäin kiinni ratista joka tuli ku olin ajanut huumausainekäyttörikoksesta josta syytetään minua ja noitten päälle tuli myös ajoneuvorikos ja tuosta tulee kanslia päätös tuomiosta ja mä en tiiä miten tuota ainetta on tullut mun vereen ja mul on välivaiheen kortti ja kortti ollut puolitoista kuukautta vastailkaa jos tiätte tulevasta tuomiosta
paljonko saan ajokieltoa
7
1099
Vastaukset
- linnaa
maksimissaan.
- kielioppiopintoihin
Lause- ja kappalejako selkiyttävät sanomaasi, samoin oikea välimerkkien käyttö. Ne jutut opit hyvin sinä aikana, kun korttisi on kuivumassa.
- Äiti/poliisi
Katsoin tietokannasta, ja sinulle on tulossa 3kk ajokieltoa, asiasta tietää tarkemmin Sinisalo Reijo
- riippuu myös mistä aineesta...
aika paljon ja paljon veressä ollut.
- Ratti & polkimet
Jos ensimmäinen kerta niin 3kk ja vuosi ehdollista vankeutta sakot ja rikosrekisteri!
jos Ei ole ensimmäinen kerta niin 6kk ja 6kk vankilaa sakot ja rikosrekisteri!
Ja samalla menetit mahdollisen upseeri uran ja lentäjän ammatin!
hölmöä! Ratti & polkimet kirjoitti:
Jos ensimmäinen kerta niin 3kk ja vuosi ehdollista vankeutta sakot ja rikosrekisteri!
jos Ei ole ensimmäinen kerta niin 6kk ja 6kk vankilaa sakot ja rikosrekisteri!
Ja samalla menetit mahdollisen upseeri uran ja lentäjän ammatin!
hölmöä!toi oli eka kerta ja mult otettii veri kokeet ja toi tuomio tulee kanslia päätöksellä ja oon kiistänyt kaiken syytökset
- ..........
kare20 kirjoitti:
toi oli eka kerta ja mult otettii veri kokeet ja toi tuomio tulee kanslia päätöksellä ja oon kiistänyt kaiken syytökset
Niin olisin enemmän huolissani huumausainerikos tuomiosta kun kortin menetyksestä! silä sinun elämäsi juuri romuuntu sillä tuomiolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107