mä ja kaikki mun frendit menee ainaki armeijaa, en viittis jäädä pois kaikest fantsust. sivaris ei oo tulevaisuuden näkymii
Sivari on sivari
5
415
Vastaukset
- Cargo
*nyökkää hyväksyvästi*
- Hana
Lue Heikki Saari - Kaunis on kuolla niin sivistyt! Aijuu, et osaa muuta kuin tavata sotilaan käsikirjaa 90-luvulta, mutta et varmasti enää uusinta painosta vuodelta 2009.
- rä'hohobs
Joo, menehän sinne pellekouluun opettelemaan aseiden käyttöä ja tappamista...noilla taidoilla onkin hirveästi tarvetta. Aivot narikkaan vaan. Vaikka luulen että aspartaami ja fluori ovat ne jo tuhonneet kun tuommoiseen paikkaan ihan haluat.
Niinkuin raptori räppäsi aikoinaan: turpakii tukkapois älä ajattele, mene armeijaan tottele!.....jos puolesta tälläisen isänmaan olet valmis tappamaan siitä vaan, mutta päätän räppini sanaan harkittuun, moinen armeija voi painua vittuun! - Okei.2
Ja idiootti on idiootti.
- itse sina siella.
Jos sinun pitaa tulla sita tanne mainostamaan, niin ehka oletkin sisallasi epavarma?
Pidatko sina tyynyleikeista poikien kanssa yhteisen suihkun jalkeen?
Jos et, mene sivariin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114