Tuolla entisen kotikaupunkini palstalla eräälle kä tosi huonosti, työkkäri on julma ja armoton: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001853&posting=22000000040916037
tänään henkilö ilmoitti että 3kk karenssi pätkähti.
Työkkäri vei toimeentulon
1
484
Vastaukset
- olis ne nauranut ulos
Tämähän ei ole mitään uutta.
Kaverini taisteli samanlaisen mittelön ja hävisi.
Joskus mietin millaisia siellä työkkärissä onkaan työssä.
Tässä moinistin itselleni oman profiilin ja minusta kertova artikkeli oli aika kehno.
Ihan kuin viidesluokkalaisen teksti toisesta joka on toisella luokalla.
Ja minä vielä sitä siinä paikan päällä hieman korjailin, mietin siinä jo että ehkä tuo on koulutukseltaan ylempi, mutta miten minä pidän häntä tyhmempänä.
Aika ilkeästi sanottu, mutta tämän omavirkalijan toiminta keskittyy koko ajan oman työnsä vartiointiin sillä on kuin kehä ja sinne mahtuu vain hän itse.
Niin uskomatonta kuin voi olla se tilanne "vastaanotolla", kerran sain minuutin välein kaksi esitettä samasta työpaikasta, ne on tallessa kyllä.
Siis hän luki minulle koneelta työpaikan josta olin kiinnostunut, ehkä en sittenkään tarpeeksi innostunut koska hän aloitti keskustelun uudelleen samasta paikasta ja taas ojennettiin tuloste.
Hiljaa aivoni raksutti ja mietin että mitää tää nyt on.
Sanoin edelleen olevani kiinnostunut, tottakai kun kerran monistetta tuppasi tiskiin.
Siihen tämä epäuskoisena:
-" mitä, haetko sinä tähän työhön!"
-" kyllä " vastaan minä tyynenä.
Työpaikka oli sellainen että minua ei kuunapäivänä siihen olisi otettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778