Ajatuksena vaihtaa pankkia koska olen tyytymätön Nordean toimintaan. ajatuksina joko OP tai Säästöpankki. sampo ei käy eikä Tapiola Ålosbankkia ei ole keskisuomessa eikä handelsbankia siis konttoreita.
Minkälaista marginaalia ne nyt nyhtää a) asuntolainasta b) kulutusluotosta.
mulla nyt asuntolainassa 0.3% kulutusluotossa 0.8% ja asuntolaina 60Keur muut 70Keur
huoliikohan ne mua muihin pankkeihin omakotitalo vakuutena jonka arv 150Keur ja vakitöissä olen.
Tämän hetken marginaali lainassa?
4
841
Vastaukset
- en.
jos on marginaali 0,3 sietäisin vaikka minkälaista kohtaloa, eli on tyhmää vaihtaa pankkia.
- M42.
en välttämättä vaihda riippuu ihan noista marginaaleista se on selvää että nyt ne pyytää min 0.7 mutta homma on periaatteen puolella. mm koitin saada 1kk euriborin niin eipä käyny Nordeassa 3kk tyrkyttivät ja samalla marginaalin nostoa hyi hitto. muutenkin kohtelu nihkeää.
Pitää soitella pankkeihin ja tiedustella 0.4% nosto vielä menisi 1% jo liikaa.
- saisko saman suomeks?
Voisko olla mahdollista käyttää Suomen kielen sanoja? Kiitos.
Asuntolainoja saa halvimmillaan 0.45 prosenttiyksikön marginaalilla. Kulutusluottoja en käytä enkä näin ollen niiden tasoa myöskään seuraa. (Ei kannattaisi sinunkaan käyttää.)- pankista olen juuri tarjouksen
pyytänyt, säästöpankin marginaali 0,5, nordean 0,85
nordea muuten joustavampi lainaehdoissa, marginaali ei ratkaise kaikkea.
en ole vielä päätöstäni tehnyt...
niin ja sp tarjoaa 6 kk euriboria, nordea 12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872