yhteiskunnasta poisto

umpikujassa

Minkä takia järjestelmä tekee kaikkensa, että ihmiselle ei edes anneta mahdollisuutta normaaliin elämään sen jälkeen kun hänelle on syntynyt maksuhäiriö. Lyhyesti mies henkilö ikä 35.v ajautunut aikanaan maksu vaikeuksiin, mutta nyt viimeiset viisi vuotta hoitanut asioita sen mukaan kun pystyy, mutta nyt vietiin työpaikka sillä perusteella kun näkyi häiriö luottotiedossa, sen perusteella menetin myös asunnon, ja samasta syystä en saa autoon vakuutusta, kuin maksamalla etukäteen vuoden vakuutuksen, mutta autosta jouduin luopumaan myös, ja pankki ei anna edes netti tunnuksia, helpottaisi laskujen maksua huomattavasti, sanoivat pankissa että niillä pystyy tunnistautumaan, ihmisen jota ei enää haluta yhteiskuntaan takaisin hänen omasta halusta huolimatta häneltä riistetään kaikki yksilön oikeudet pikkuhiljaa, ainoastaan äänestämään viellä kelpaa ja kuolemaan, eikö olisi viisasta riistää myös henkilötunnus pois, ja siten poistaa ihminen kokonaan järjestelmästä koska hän on hyödytön yhteiskunnalle, olen henkisesti loppusuoralla menossa voimat loppuvat viime metreillä, eikä voi edes riistää henkeä kun pelkään että velat siirtyvät omaisille kuolemani jälkeen, muuten se on erittäin tervetullut vaihtoehto, poistaa itsensä järjestelmästä pysyvästi, suoritus yhteiskunnassa ei ole virkaa epäonnistujille, ja tehdään nousukin pohjalta niin vaikeaksi vaikka olisi mahdollisuudet tulla pois sieltä omin avuin, mutta sinulta evätään perusoikeudet. Mietin että minun laisia ei luokitella enää hyödylliseksi, päässäni kuulen vielläkin pankki virkailijan sanat, sinähän voit tunnistautua näillä tunnuksilla, niinpä ajattelin mielessäni, tästä voidaan päätellä että en ole oikeutettu maksamaan enää edes pakollisia laskujani netin kautta, asun korvessa maalla ja ainut hyvä keino olisi ollut netin kautta laskujen hoito, ja muukin asiointi, nyt sekin ylellisyys on pois, ei huvita enää liikua ihmisten ilmoilla kun tunne siitä että en kuulu joukkoon on koko ajan läsnä, ei jää paljoa vaihtoehtoja jäljelle kun ihmisarvo otetaan pois kokonaan. Täytin elintensiirto testamentin valmiiksi saa nähdä olenko oikeutettu siihenkään kuolemani jälkeen ehkä annan mahdolisuuden jollenkin toiselle ihmisarvoiseen elämään, rukoilen jumalaa lähes joka päivä että antaisi voimia elää tämän tuskan ja häpeän keskellä.

3

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdokiksi

Sanotaan että perusta yritys niin saat työyä. Mutta kun kusetuskurssit kahlattu läpi ja liikeidea kasassa, vaikka olisi todella pienen budjetin ja pienen riskin omaava idea, ja työtä erittäin todennäköisesti useita vuosia tehtäväksi, niin starttiraha kielletään syyllä, että luotot on mennyt aikanaan. Vaikka ilmeisesti ei ole edes laillinen perustelu enää, sitä käytetään ja eipä pääse työtä aloittamaan. Toki on tuen kerjääminen joka kuu jälestäpäin kirjanpitoa vastaan, 500€/kk 6kk aikas alistavaa, ainoa merkitys on uskotella kansalle valtiovallan tukevan yrittämistä. Jos firma KAATUU VAIKKA SAIRAUDEN TAKIA, ON EX-YRITTÄJÄ TÄYSIN LAINSUOJATON, ei saa mistään mitään tukia vaan sossunluukku ja itsemurha ainoat vaihtoehdot...
      Pankkien yritystappokuuri 90-luvulla jätetty täysin käsittelemättä ja sama tulossa taas!

• asukas5252

Yhteiskunta ihmisineen ei ole armollinen. Oikeudenmukaisuutta ei voi saada, vaikka olisi kuinka ansainnut sen. Siinä mielessä Jumalaan luottaminen on ainoa keino pysyä tervejärkisenä. Mutta näiden alhaisten normien vuoksi ei ole syytä tuhlata omaa kallisarvoista elämäänsä. Kuulua joukkoon, sen olen jo aikaa hylännyt, sillä täällä kilpaillaan ihmisarvosta, vaikka sen pitäisi olla peruuttamaton ihmisoikeus. Vain osansa voi tehdä, ja muu jää herranhaltuun. perusoikeuksien riisto on perustavanlaatuinen ihmisoikeusrikkomus, jota ei sivistysvaltiossa tulisi olla.

Mistä löytää ilo? Useimmiten se on vain persoonakohtainen sisäinen onni, jonka voi saada jostakin tekemisestä, yhteiskunta ei sitä anna, olemme kulutushyödykkeitä vailla ihmisarvoa.Joskus joku sanoi minulle, että Jumala on ihmisarvo, tiedä häntä.

• enpäs

Mutta kuulostat silti hieman masentuneelta.
        Kun tajuaa nämä realiteetit omakohtaisesti ensimmäistä kertaa, niin tämä on normaaliakin tämä masennus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe