Hitman-1 "ilakoi" illalla, Aeroflotin lentokoneen putoamisella: Venäläiskoneen kapteeniko ohjausjuoppo?
Kirjoittanut: Hitman-1 10.2.2009 klo 22.44
Arvailut Aeroflotin koneen syyskuussa tapahtuneen maahansyöksyn syistä voidaan lopettaa, koska syitä löytyi peräti kolmin kappalein:
1.Lentokoneen kapteeni oli humalassa= Verikoetta ei otettu. Humalatila on arvailua.
2.Koneen miehistö oli huonosti koulutettu= Miehistö ei lentoon, tai putoamiseen vaikuttanut yhtään mitenkään.
3.Koneen lentäjien ja muun henkilökunnan työ-ja lepovuoroissa oli laiminlyöntejä.= ???
Kaikkien näiden kolmmen syyn vuoksi (plus vielä tunnetusti heikon teknisen valmistustason tuntien,Hitmanin huom.)= Kone oli Made in USA, Boeng.
Edellä mainituista syistä johtuen en itse suostu milloinkaan matkustamaan Venäjän lentoneilla.
Puidaan vielä lentokoneturmaa
15
273
Vastaukset
Kylläpä Obaman valinta muutti Hitmanin käsityksiä USA:sta, kun nyt moittii jo amerikkakaiskoneita teknisesti huonoiksi (mitä ne kyllä ovatkin).
- eri-mies
Herra Majuri ei tiennyt koneen valmistusmaata. Tuosta onnettomuudesta sain sellaisen kuvan, että suurin syyllinen oli lennonjohto, tai sitten koneessa oli jokin tekninen vika. Musta laatikko tallensi kapteenin sanat: "Näethän itse, etten pysty". Kone oli ohjattu liian matalalle reitille, sen odotellessa saksalaiskoneen nousua. Sekin oli virhe, sillä laskeutuminen tehdään ennen nousua. Olivat kai liian kohteliaita ja vieraskoreita, venäläiseen tapaan.
eri-mies kirjoitti:
Herra Majuri ei tiennyt koneen valmistusmaata. Tuosta onnettomuudesta sain sellaisen kuvan, että suurin syyllinen oli lennonjohto, tai sitten koneessa oli jokin tekninen vika. Musta laatikko tallensi kapteenin sanat: "Näethän itse, etten pysty". Kone oli ohjattu liian matalalle reitille, sen odotellessa saksalaiskoneen nousua. Sekin oli virhe, sillä laskeutuminen tehdään ennen nousua. Olivat kai liian kohteliaita ja vieraskoreita, venäläiseen tapaan.
Ei malta lukea uutisia loppuun, tai kunnolla.
- yksinkertaisesti
Kairakettu kirjoitti:
tajua lukemaansa.
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
joko se aluksesi on valmis? Laita postilaatikkoon kuvia. Hassukin oli kiinostunut, mutta eihän sen laatikkoon mitään voi laittaa kun ei profiilikaan ole näkyvissä. Kyllä ne muoviputket olivat minunkin suunnitemissa. Täytyy vielä suunnitella, koska ensi kesänä on mökkiremonttia.
yksinkertaisesti kirjoitti:
tajua lukemaansa.
Jopa todennäköistä. Olenhan minäkin koittanut poloista opastaa, mutta ei vaan opi mitään.
eri-mies kirjoitti:
joko se aluksesi on valmis? Laita postilaatikkoon kuvia. Hassukin oli kiinostunut, mutta eihän sen laatikkoon mitään voi laittaa kun ei profiilikaan ole näkyvissä. Kyllä ne muoviputket olivat minunkin suunnitemissa. Täytyy vielä suunnitella, koska ensi kesänä on mökkiremonttia.
Pikkuhiljaa etenee, ei minulla sen kanssa mitään kiirettä ole, mutta kesäksi ajattelin jo vesille pukata.
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Pikkuhiljaa etenee, ei minulla sen kanssa mitään kiirettä ole, mutta kesäksi ajattelin jo vesille pukata.
Palataan sittemmin astialle ;=)
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
...jotain kuvia jo nyt.
katsotaan.
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
...jo jotain.
Näyttääpi hyvälle. Hommaa vielä jäljellä. Kiinostaa, kuinka ylös ponttooneista tuo rakennusosa tulee. Täytyy olla kaiketi vesivara, ettei ala seinät kastumaan aallokossa.
eri-mies kirjoitti:
Näyttääpi hyvälle. Hommaa vielä jäljellä. Kiinostaa, kuinka ylös ponttooneista tuo rakennusosa tulee. Täytyy olla kaiketi vesivara, ettei ala seinät kastumaan aallokossa.
Kokeillaan aluksi n. 20 cm ( 20 cm vesirajaan) ja korotetaan tarvittaessa. Kovin isoon aallokkoon sitä ei ole suunniteltukaan.
- eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Kokeillaan aluksi n. 20 cm ( 20 cm vesirajaan) ja korotetaan tarvittaessa. Kovin isoon aallokkoon sitä ei ole suunniteltukaan.
Kuitenkin tuosta materiaalista tulee painoa, aika paljon joten se ei juurikaan nouse aallon mukana(ei ehdi) vaan aalto saattaa nousta rakenteisiin. Ise nostaisin ylemmäksi, mutta tarkoitus olisi Saimaalle, jossa yleensä on vesiliikennettä. Laivat nostavat aaltoja vaikka myrskyä ei olisikaan, eikä noilla pääse nopeasti pakoon jos laivan näkee tulevan. Arvaan, että järvelle(?) jonne lasket, ei laivaliikennettä ole?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057