Suckerpunch sinkku

julkaistiin tänään

Onko tosiaan niin, ettei sitä pysty lataamaan mistään? Tsekkasin just maikkarin ja anttilan lataussivut ja itunesin, eikä löytynyt.

No pitää ruokatunnilla käydä Anttilassa, jos sen saisi ostettua sieltä. Täälläpäin kun ei levykauppoja ole, niin Anttila taitaa olla ainoa vaihtoehto, ellei sitte tilaa netistä.

Mites muut?

29

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä....

odotellaan.:) Eilen lähti sinkku Turusta. En tiedä kerkeekö mun postilootaan sit tänään? Toivotaan parasta.

• ainakin

tänne pofjammaalle jo tänään. hyvältä kuulostaa :)

• toi...
        ainakin kirjoitti:

tänne pofjammaalle jo tänään. hyvältä kuulostaa :)

toi sinkun myös tänne Itä-Suomeen. Ja hyvältä kuulostaa täälläkin.:)

• postipaketin
        toi... kirjoitti:

toi sinkun myös tänne Itä-Suomeen. Ja hyvältä kuulostaa täälläkin.:)

postilaatikkoon tänne Oulun seudulle. Kuunteluvaihe vasta menossa.

• Anttilassa

vielä. Myyjä tarkasti ja sanoi että piti tulla jo 6.2 mutta ei ole vielä tullut tänään yhteenkään Anttilaan.

• Anttilassa

on se vaan kumma noitten Anttiloitten kanssa. Fuel for the Fire Specialeja ja Becomingeja on pitänyt odottaa että ovat saaneet jakelunsa kuntoon...? Netissä myytiin puoklivuotta "tilapäisesti loppunut" maininnalla.

• ottaa
        Anttilassa kirjoitti:

on se vaan kumma noitten Anttiloitten kanssa. Fuel for the Fire Specialeja ja Becomingeja on pitänyt odottaa että ovat saaneet jakelunsa kuntoon...? Netissä myytiin puoklivuotta "tilapäisesti loppunut" maininnalla.

yhteys posetiivariin eikä jäädä apinan kanssa tiskille kiisteleen ja tinkaan.

• levykauppa X:stä

onhan sen myymälöitä ainakin muutamissa kaupungeissa.

• ÄX:ää?
        levykauppa X:stä kirjoitti:

onhan sen myymälöitä ainakin muutamissa kaupungeissa.

myymälöitä löytyy, Helsingistä, Kuopiosta, Oulusta, Turusta ja Jyväskylästä

• jos sinkkua

ei voi ladata mistään!?! en ainakaan oo vielä löytäny paikkaa, missä se olis downloadattavana:(

• ettei sitä

pysty lataamaan :D

• fyysillistä
        ettei sitä kirjoitti:

lettua ei voita mikään :D

• kyllä totta
        ettei sitä kirjoitti:

kun on niin komiat kannet ;) mut laiskana tyytyisin kyllä epäfyysiseen muotoon mieluummin, ettei tarttis raahata omaa fyysista olemustaan tästä minnekään.

• vieraskirjasta
      • voi puuttua

Nettiuhkailuista on jopa kehotettu ottamaan yhteyttä rikospoliisin vihjepuhelimeen tai lähettämään sähköpostia.

Mä olen laittanut sekä siitä galtsussa olleesta että tästä linkkeineen.

Laittakaa muutkin: [email protected]

• juttu, että
        voi puuttua kirjoitti:

Nettiuhkailuista on jopa kehotettu ottamaan yhteyttä rikospoliisin vihjepuhelimeen tai lähettämään sähköpostia.

joku muukin ilmoitti siitä galleriahäiriköstä ;)

• laittaa kaikki
        juttu, että kirjoitti:

joku muukin ilmoitti siitä galleriahäiriköstä ;)

mihin törmää.. siis ton tasoset. Siel saattaa olla takana samoja tyyppejä, niin saavat enemmän näyttöä.

• Perustetaan sellanen
        laittaa kaikki kirjoitti:

mihin törmää.. siis ton tasoset. Siel saattaa olla takana samoja tyyppejä, niin saavat enemmän näyttöä.

Pelastakaa Amoral yhdistys. Kyllä se meitin turvin hyvä tulee.

• alakerran naapurist
        Perustetaan sellanen kirjoitti:

sinne. se on ny sahannu jo eilisest jotain siel. eikä oo remonttimiehii ;)))

• sulle:)
        alakerran naapurist kirjoitti:

sinne. se on ny sahannu jo eilisest jotain siel. eikä oo remonttimiehii ;)))

Tässä on kyse vakavista asioista joten säästä vitsis toisen paikkaan.

• "pidän
        Perustetaan sellanen kirjoitti:

tietsikan kiinni täst lähtien" - yhdistys, niin kaikki on hyvin.

• pitää....
        laittaa kaikki kirjoitti:

mä ilmotan noi myös.

• nollatoleranssi
        voi puuttua kirjoitti:

Itse oon duunissa, jossa uhkailuja tulee päivittäin ja kaikki ilmoitetaan poliisille. Pahoinpitelyjä on aina joskus, mutta onneks ei vielä sen pahempaa, tiloja ja ikkunoita pistetään säpäleiksi sitten useemmin. Koskaan ei voi olla varma, kuka vaan purkaa paineita ja kuka on tosissaan.

• waikee huumorin
        sulle:) kirjoitti:

Tässä on kyse vakavista asioista joten säästä vitsis toisen paikkaan.

laji niin kyl on sit mun lempparikin joten paras kai olla viljelemättä sitä ainakaan tääl ;)))

• lataan

ainakin NetAnttilasta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe