Tämä mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen kostonhimoinen oikeudenkäynti köyhää yksinhuoltajaäiti Susan Ruususta vastaan oli todella vastenmielinen.
Herää kysymys miten huono itsetunto Va-Vanhasella oikein on. Miksi ihmeessä pitää haastaa entinen morsian oikeuteen?
Se on osoitus KEPUn omahyväisyydestä ja röyhkeydestä.
Vanhanen vastaan yksinhuoltajaäiti
10
226
Vastaukset
- paskat....
Sehän teki rahaa alusta lähtien myymällä seksisuhde-tiedotteita aikakauslehtiin, sanomalehtiin, sekä rahakkaan kirjallisuuspalkinnon oikeaoppisesta uunipotun syönnistä rakastelun väliaikana.
Lehtitietojen mukaan hänelle on myönnetty mm. USA:ssa "Day of lump" arvonimi 20.02.2008.
Rahaa on tullut, niin ettei tarpeille taivu.- suosii markkinataloutta
Miksipä ei Ruusunenkin ottaisi rahaa sieltä mistä irtoaa tässä Vanhasenkin suosimassa markkinatalousyhteiskunnassa, missä kaikki on kaupan ja yksityistetään. Silloinko ei voi yrittää tienata, kun on kyseessä Matti Vanhasen arvovalta? Lehdistö on tehnyt tiliä tällä tapauksella jo pitkän tovin ja juttu näyttää jälleen leiskahtavan uuteen iskuun. Haastaako Matti lehdetkin oikeuteen, koska hänellä on tehty lehdissä bisnestä?
- jos morsmaikku
maistui ennen uuniperunaakin paremmalta, miksi ihmeessä häntä vastaan pitää nyt käydä oikeutta oikein olan takaa, eikä loppua näytä vieläkään tulevan?
- Vanhanen ei haastanut
Ruususta oikeuteen. Kaikki känän viestit ovat käänteisiä.
- teitä mukamas,,
"aikuisia" ihmisiä? Ette ole sitten aikuinen vai? Vai missä mättää? Jokin muu asia kaivelee taustalla..? Kuka tuossakin on ollut se röyhkein? Itse Yh:na ja tasavarmasti "ei kepulaisena" olen Vanhasen puolella ja kaikkien samankaltaisten puolella.
Vanhasen kohtalo olisi ollut kenen vaan, joka haksahti julkisuuden kipeään ja rahastamishakuiseen naiseen. Onneksi HO teki oikean päätöksen. Tuomio olisi saanut olla kovempi. - Vanhanen se olisi pitänyt t...
Tämä oikeudenkäynti oli todella vastenmielinen. Tämä ei ollut oikeutta vaan epäoikeudenmukaisuutta.
Ensin Vanhanen kiimaisena metsästää naisia netissä. Sitten hän käyttää köyhää yksinhuoltajaa seksilelunaan ja myöhemmin lemppaa tämän kylmästi tekstiviestillä.
Oikeus olisi tapahtunut, jos Matti Vanhanen olisi tuomittu vankeuteen vastuuttomuudesta.- verokalenteri juoruaa
58 000 ekua vuodessa. Mikä se sellainen köyhä on? Kertokaa minullekin, kun minulla on vuositulot eläkeläisenä 16 000. Olen kuulema hyvätuloinen. Vertaikaapa tuloerojamme ja jatkakaa säälimistä sen jälkeen.
Lehdet kertoivat,onko totta, että Ruusunen kävi Kiinassa lastensa kanssa lomalle. Hoh hoijaa... - kepuloisia
verokalenteri juoruaa kirjoitti:
58 000 ekua vuodessa. Mikä se sellainen köyhä on? Kertokaa minullekin, kun minulla on vuositulot eläkeläisenä 16 000. Olen kuulema hyvätuloinen. Vertaikaapa tuloerojamme ja jatkakaa säälimistä sen jälkeen.
Lehdet kertoivat,onko totta, että Ruusunen kävi Kiinassa lastensa kanssa lomalle. Hoh hoijaa...niin 16.000 euroa vuodessa on aivan liikaa...
Puolet pois...
- rahaa sille
että saat sen ruikuttamasta, iltalehti on raivoissaan täällä kun rahan pyydyksen kävi kalpaten.
- köyhää huoltajaa
kun sen omat miehet lastensa isät ei ole ole tiedossa, pitää kirjoittaa vain toisen elämästä ja toisen lapsista ja exsästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205866Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223099Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612700- 282536
- 821694
- 1461575
- 1341434
- 91113
- 921060
- 1351048