Testaa maahanmuuttajamyönteisyytesi!

Miten itse

suhtaudut maahanmuuttajiin? Aloita tästä leikkimielinen testi! Huom: testin lopussa on avoin kysymys, jonka avulla voit jättää lyhyen viestin. Asialliset kommentit näkyvät tämän sivun alapalkissa.

http://www.yhteisvastuu.fi/2009/testaa

18

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 pistettä!

Hyvä tulos!!!

• Sain 9 pistettä

Kirkko se auttaa vaan pakolaisia.

• 9 pistettä,

johtuu varmaan siitä kun en kirjoittanut loppukommenttia. eikä tuollaisiin ole syytäkään. sen jälkeen on hyvin todennäköistä, että stasi hyökkää ovista läpi, kun et ole valmis luovuttamaan tätä maata ulkolaisille.

• kymmenen pistettä!

Olen maahanmuuttajamyönteinen, vaikken sitä itse tiedäkään...

• tosimies testi

reps kops heh hee vähän vastaukset heittää.

• hoomoilanen

En yllättynyt. Jos olisin työnantaja, ottaisin parhaan ammattitaidon omaavan ihmisen töihin. Syntyperästä riippumatta. Tottakai.

• avarakatseinenn

EN minä ulkomaalaisia vihaa tms., kaikki ammattimiehet ja naiset esim. eroopasta ovat tervetulleita suomeen asumaan ja töihin. Mutta somalit sun muut khatin pureksijat ja entiset merirosvorikolliset saavat pysyä kotimaassaan.

• Suomalainen...................

En kyllä tajua miksi, sillä vastasin moneen kysymykseen mielestäni maahanmuuttajakielteisesti.

• angus_macgyver

"14 pistettä!

Olet suhteellisen avarakatseinen ja harkitseva etkä suhtaudu maahanmuuttajiin kielteisesti. Työnantajana olisit varmaan valmis palkkaamaan myös maahanmuuttajia, ainakin jos heidän osaamisensa on kohdallaan. Lue lisää heidän työllistymisestään näiltä sivuilta. Muista myös lahjoittaa Yhteisvastuukeräykseen!"

Melko huonot vastausvaihtoehdot, kun vaihtoehdot vaikuttivat olevan totaalirasistista supersuvaitsevaiseen. Tulos kuitenkin suht oikeanlainen.

• Kirkosta edonnut

Esim. kysymys 2.kirkolle onko papisto valmis käyttämään työasunaan osaksi toisen uskonnon työasua noin niinkuin lisukkeena?

Kysymys 3 kylppäriremontti.
      Seurakunnan vc.kärsivät kosteusvaurioista
      koska työvoima haalittu pussipysäkiltä.

Kysymys 4 antipiootit.
      Kirkko kritisoi Suomalaisten lääkäreitten kirjoittamia antipiottikuuria
      Eli aliarvioi Suomalaisten lääkäreitten ammattitaitoa.

• kirkostaeronnut...............

kysymys 5
        Pussiin saatu kelpo kuski.
        Arvostelee Suomalaisia pussikuskia
        Asetut pussikuskin lähelle ja alat jutella.
        Eli häiritsemään pussikuskin työtä
        kirkko taitaa yllyttää tässä jopa rikokseen
        pussikuskin häirintään.

Kysymys 6 Ruuanjakopisteessä.
        Kutsu kotiisi hernerokalle ja pannarille
        ovathan he antaneet lausuntoja jo vastaanottokeskustenkin ruuasta.
        siis kutsu kotiisi rokalle saat hävetä loppu ikäsi.

Kysymys 7 kielen oppiminen

Voisin opettaa vapaa ajalla Suomea
        Monikahan pastori tekee niin
        Itse opin Espanjaa viikossa ennen kuin lähdin lomalle.
        Onko tässä kyse lomalletulevista esim Somaleista

Kysymys 8 Kenet pitäisi työllistää.

Moni maahanmuuttaja voisi ottaa vastaan mitä työtä vaan niinpä niin vaikka kirkkoherran pestin
        sama mitä siellä puhuu oli sitten luku tai kirjoitustairoton

Paikataan työvoimapulaa.
        Mitä työvoimapulaa tällä porukalla mitä Suomeen tuodaan paikataan .Eli tähän porukkaan tarvitaan omaa ammattitaitoista porukkaa

Kysymys 9 Obama Suomen pressaksi(musta)

Että kelpaisko Suomalaisille
        Meille varmaan kelpaisi on näyttänyt kyntensä jo
        ENTÄ KIRKOLLE Obama ei ole evlut.kirkon jäsen

Entä Suomen laki velvoittaako oleen Suomen kansalainen

Tässä näette mitä kirkko teistä ajattelee kunhan vaan maksatte kirkollis verot

Kirkkonne on pahoin mennyt metsään
        kirkot voisi valjastaa pakolaisille ajanviettopaikoiksi

AJATELKAA MAKSATTE 100-400€ JA TUOLLAISTA SAATTE

ELI LYHYESTI EROTKAA KIRKOSTA

• hienoa!

näin sen pitäisi mennä...

• nuiva mieli

Sain 9 pistettä, hieno Homma.

Kysymyksethän on ihan älyttömiä. Yhteisvastuukeräys harrastaa melkoista camp-huumoria.

Esim. kysymyskohta 5. NOUSET BUSSIIN, JOTA AJAA EI-SUOMALAISEN NÄKÖINEN KULJETTAJA. MITÄ SANOT?

Ja vaihtoehtona olisi sellainenkin helmi kuin kohta c: Hienoa, että tätäkin bussia on saatu ajamaan kelpo kuski! (Asetut kuskin viereen valmiina virittämään keskustelua.)

Ai suomalainen kuski ei ole kelpo?
      Ja kuka haluaa jutustella kuskin kanssa ajon aikana? HKL:n bussissa? Kyllä on täytynyt kysymysten laatijan olla huumorimielellä liikkellä. Onko ajatuksena ollut, että katsontaan mikä menee läpi. Ja läpi on mennyt.

• loiset ulos.

Voi jättää pisteitä tuoviin typeriin kysymyksiin vastaamatta.

• testitulos.

Kirkon asennemaailma on nyt testattu, ja se näkyy tässä testissä.

Siinä missä maailmanlaajuisen islamismin asenteet ja keinot kovenevat kaiken aikaa, suomalainen Evlut valtionkirkko pyllistelee housut kintuissaan ja odottelee islamin jämäkkää armoniskua takaapäin.

• keskiarvo9

fbd

• Koiranpää

Olipa yllättävä tulos. Kysymykset oli kyllä ihan kansan kielellä perseestä! vastaus vaihtoehdot olivat naurettavat, joko olet totaalirasisti tai leseparta joka suvaitsee kaiken jopa oman kansansa kustannuksella! Onneksi en ole koskaan kuulunut kirkkoon tai mihinkään muuhunkaan uskonto hömppään

Olen aina suhtautunut massamaahanmuuttoon kriittisesti ja tulen varmasti aina suhtautumaan.

Monikulttuurisuus ei ole toiminut missään maassa jossa sitä on yritetty ja nykyisin nämä kokeilu valtiot painivat lähes ylitsepääsemättömien ongelmien kanssa(esim. Ruotsi, Tanska, Saksa, Norja, Ranska ja jne...) pitäiskö suomen oppia muiden virheistä ja kiristää mamupolitiikkaansa vai kokea muiden maiden ongelmat?!?!

• -karvapää-

28 pistettä!
      Mitä teen väärin ja kuinka voisin parantaa asennettani, auttakaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe