Niin. Yksittäiset pienet muovieläimet 1e/kpl, kulahtaneet paidat ja housut 6e jne. Joskus myydään rikkinäisiä leluja lähes uuden hinnalla. Jotain järkeä tähänkin hinnoittelupeeloiluun, saatana, niin voisi joskus jopa jotain ostaakin. Taitaa olla ahneiden puoteja nuo kirpputorit nykyisin.
Miksi tuotteita ei hinnoitella järkevästi?
9
1019
Vastaukset
- minä vaan...
samaa mieltä, mutta eipähän ne myyjät taida mitään saadakkaan myytyä. Sitten nuo pöytävuokratki on ihan ryöstöö nykyään kaippa nuo hinnat osittain jotuu niistäkin.
itse juuri hinnoittelin kirppikselle myyntiin leluja ja lastenvaatteita. Suuresta vauvanlelu säkistä ajattelin pyytää 12e, joka mielestäni on niin isosta määrästä pieni hinta (yli 20 hyväkuntoista lelua sis. leikkimatto). Vaatteet 0.10-4e. tuo 4e on hyväkuntoisesta vk -puvusta :) Mulla on tarkoituksena päästä eroon kamasta, joten siksi nuo hinnat. sattumalta bongasin myös kirppiksen jossa pöytävuokra on 50e/kk eli viikkoa kohden 12.5e. Ei siis tarvitse hinnoitella pilviin, että saisi pöytävuokran maksettua.
Kaikista huonoimmat, nukkavierut vaatteet meillä menee roskiin. Ei niitä kannata viedä pöydän täytteeksi sinne.
Jos Porilaiset kaipaa halpaa pöytävuokraa, niin suosittelen Hyllymereä.- ala arvoista
vaikka sapettaakin, parempaa kielenkäyttöä kiitos!
- minä vaan...
ala arvoista kirjoitti:
vaikka sapettaakin, parempaa kielenkäyttöä kiitos!
kysynpähän vaan...
- Ostan ja myyn
Yhä vähempi fiksut ihmiset myy kirppiksillä, monet sanoo, ettei viitsi nähdä sitä vaivaa. Mieluummin pistää Uffille vaatteet ja muut mihin sitten pistääkin, säilyttää tai antaa tai pistää roskiin. Siten jää paljon kunnollista kierrätettävää tulematta kirppiksille.
Itse olen myynyt ja ostanut noin 20 vuotta tai hieman yli, en muista. Aina on kauppa käynyt, koska tavara on ollut hyvää ja hinnoittelu kohdallaan. Hinnoittelua voi myös muuttaa ip-kirppiksillä, ellei tavara muuten mene ja itse myytäessähän se hinta muotoutuu kysynnän mukaan luonnostaan.
Sitä vain ihmettelen, kuinka jotkut viitsii sitä samaa rompetta säilyttää viikkokausia kirppispöydillä ja vielä maksaa siitä tai raahata kaikki pois viikonlopun jälkeen, kun ovat itse olleet myymässä, kun hinnat on olleet pilvissä.
Siitäpähän saavat mitä ansaitsevat!- vaatteet-
uutenakaan juuri mitään...
- setämäinen.
Jokainen saa hinnoitella tuotteensa just niin kuin haluaa, ja jokainen saa ostaa tai olla ostamatta. Ei sen ihmeempää.
- Myyn ja ostan
Toki jokainen saa vaikka seistä päällään kirppiksillä, ei tässä siitä ollutkaan kyse.
Mutta kirppikset rämettyvät, kun niille ei tule enää kunnon tavaraa ja jos tulee, se on ylihinnoiteltua eikä ihmiset viitsi käydä niillä.
- .......
Itse olen myynyt paljon itselle tarpeetonta roinaa kirppiksellä. Hinnat ovat olleet edullisia ja kauppa on käynyt hyvin. Loppujen lopuksi sain enemmän voittoa myymällä tavaroita edullisesti kuin, että olisin ylihinnoitellut tavarat joita kukaan ei olisi ostanut.
- Myyn ja ostan
Noin se menee, ei se sen kummempaa ole. Lisäksi pääsee eroon kamoistaan - myös niistä, joita ei kelpuuta kirppikselle, vaan roskiin, kaikki tulee läpikäytyä samalla kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924