Kerron tähän erään tapauksen
Kirjoittanut: käyttäjä. 10.2.2009 klo 14.42
Kerron tähän erään tapauksen jota jäin ihmettelemään.
Minulla on Jeesuksesta kuva kamarin seinällä ja kun meillä oli 5v, tyttö käymässä ja aloin kyselemään hältä tiedätkö kuka on Jeesus, tyttö puistaa päätään, no sanon mennään katsomaan että mulla on kuva Jeesuksesta, menimme katsoon,
ja kun käännyimme pois kamarista niin tyttö sanoo; "ai onko se läpinäkyvä se Jeesus,
ai, miksi näppäsit mua päähän" ja tarttuu päähänsä kiinni, en ollut edes lähellä tyttöä.
MITÄ TAPAHTUI.
Mitä tapahtui.
9
912
Vastaukset
- Mitäs esitit tytölle tyyhmy...
Kylläpä olet tyhmä aikuinen.
Kuten minullekin yllättäen, ilman pyyntöä ja ehkä hänellä on myös huumorin tajua.
Minulle Jeesus ilmestyi perheriidan aikana aikoinaan.
Tempaisin stereotason päältä vihki raamatun ja meinasin heittää sillä sen aikuista miestäni. Kun huomasin Jeesuksen olevan siinä huoneessa- ei seissyt lattialla. Oli hieman ilmassa ja kuin kuvana. Valkoinen aluspaita ja sininen se viitta.
Lopetin riidan siihen
Niin Jeesus hymyili minulle.- jenny.
maagikko kirjoitti:
Kuten minullekin yllättäen, ilman pyyntöä ja ehkä hänellä on myös huumorin tajua.
Minulle Jeesus ilmestyi perheriidan aikana aikoinaan.
Tempaisin stereotason päältä vihki raamatun ja meinasin heittää sillä sen aikuista miestäni. Kun huomasin Jeesuksen olevan siinä huoneessa- ei seissyt lattialla. Oli hieman ilmassa ja kuin kuvana. Valkoinen aluspaita ja sininen se viitta.
Lopetin riidan siihen
Niin Jeesus hymyili minulle.Kiitos kun jaoit tuon kokemuksen kanssamme.:)
Olen aivan varma, että Jeesuksella ON huumorintajua ja että hän ymmärtää "pientä ihmistä".
Hyvä esimerkki myös siitä, että Jeesus ilmestyi ns. "pakanalle"...mutta eihän Jeesus mikään "vain uskisten Jeesus" ole, vaan ihan kaikkien ihmisten Jeesus.
- Metsäm.(Ved.2)
ystävänpäivää Irmelille Ja menee tuossa myös jennylle. On käynyt muutaman kerran ihan samalla tavalla, kun olen ylittänyt tuon rautatien vierelläni. Niiden todenperäisyydestä on turha väitellä, mutta kun uskomme, että suojelusenkelit ovat todellisuutta, niin aina voimme myös kysyä,mikä on sattuman todennököisyys, jos jokin asia alkaa toistua tilastollisestikin suhteutettuna lottovoittoon tms. Uskova uskoo vaikka ei näe, mutta aikaa myöten se muuttuu näkemiseksi, maan päällä iimestykset.Joita olisi kyllä roppa kaupalla enemmänkin.
- jenny.
Hyvää Ystävänpäivää myös sinulle!:)
- ihmettä....
Jeesus lyö lasta päähän ja te sanotte et se on huumorintajuinen.Väkivaltainen olisi parempi sana.
- tosi.
Olin paikalla kun tuo tapahtui ja tyttö hymyili kuni aurinko kun piti päästään kiinni.
- sunnyriver
No, yksi mahdollisuus tosiaan on, että lapsi on nähnyt Jeesuksen joskus aiemmin.
Yllättävän moni lapsi on hänet nähnyt.
Itse olen kerran sydämen pysähdyksen takia käynyt
kuoleman rajan takana ja siellä tunnelin toisessa päässä oli Jeesus. Hän oli tavallaan "läpinäkyvä"
eli hänen hahmonsa ei ollut ihmisen hahmo.
Hänen viittansa oli hohtavaa; keltaiselle
ja valkoiselle hohtavaa valoa; samoin koko hänen olemuksensa.
Samoin sen pari kertaa, kun olen enkeleitä nähnyt, heilläkin oli samankaltainen valoa hohtava puku, kuin samettia, mutta silti aineeton.
Kannattaisi haastattaa lasta lisää, ehkä hän kertoisi enemmän! - Aika törkeetä
Enkeli selvästi suuttui lapselle kun hän sanoin jeesusta läpipinäkyväksi?
Toinen vaihtoehto että lapsellasi on mielikuvitusystävä, joka ei ole mitenkään tavatonta.
Jos ensimmäisenä mieleesi tulee enkeli, Jeesus tai jokin muu henkiolento näppimässä lastasi niin voidaan miettiä oletko vähän henkisesti epästabiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271