maailman historiassa ei ole Jumalan lakia vastaan käyty avointa taistelua - tämä sukupolvi on ensimmäinen.
Mitkään kirkot eivät ole koskaan opeissaan poistamassa Jumalan lakia, vaikka sen tulkitseminen voikin olla toisistaan poikkeavaa.
Esimerkiksi evl.kirkko pitää lain kunniassa - vaikka se tulkitseekin sitä kirkon perinteiden mukaisella tavalla mikä ehkä on erilainen kuin esimerkiksi Adventti kirkossa.
On vain naurettavaa puhetta väittää, että se joka pitää Jumalan lain kunniassa olisi lakihenkinen - sellaiset puheet ovat ymmärtämättömien ihmisten höpinää - he puhuvat VÄÄRIN SANOIN MUIDEN USKOSTA, kuin se olisi heidän omansa ja yrittävät puolustautua valehtelemalla että Jumalan lain kunniassa pitämisen seuraukseet olisivat kohtalokkaat - voi näitä säälittäviä sokeita sokeiden taluttajia.
Ainoa Jumalan lakia arvosteleva sukupolvi.
6
268
Vastaukset
- IDENEB
Juu - sie oot ensimmäinen arvostelemassa Jumalan
lakia -- hyökkäät kaikella valheenvoimalla!
Lain tehtäviin ei kuulu tehdä meistä hurskaita,
vaan osoittaa jokainen ihminen kelvottomaksi.
Abrahamista 430 vuotta eteenpäin synnytetty
kaikiansa Israel on asetettu näytiksi siitä.
Väittääkö joku ettei Israel ole syntinen?
Kun laki saa tappaa, niin Kristus tekee eläväksi.
Joka ihannoi lakia enemmän kuin armoa, se ei ole
vielä nähnyt sydämensä saastaisuutta riittävästi.
Rakkaus on lääke siihen kuolemansairauteen:
Room. 13:8
Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.
Room. 10:4
Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
Armahdettu syntinen
Ideneb- Vihan kohteena kristityt
Gladiaattorien huvi oli kristittyjen surmaaminen
alussa. Kristittyjä heitettiin myös leijonien
kitaan. Näin Rooma arvosteli lakia.
Tänään adventistit arvostelevat lakia taistelemalla
jatkuvasti kristinuskoa vastaan palstoilla.
Ap. t. 9:4
ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
Ap. t. 9:5
Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Ja Saulus oli Rooman kansalainen - EGW-opin vuoksi
Vihan kohteena kristityt kirjoitti:
Gladiaattorien huvi oli kristittyjen surmaaminen
alussa. Kristittyjä heitettiin myös leijonien
kitaan. Näin Rooma arvosteli lakia.
Tänään adventistit arvostelevat lakia taistelemalla
jatkuvasti kristinuskoa vastaan palstoilla.
Ap. t. 9:4
ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
Ap. t. 9:5
Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Ja Saulus oli Rooman kansalainenMutta kristityt ovat aina olleet niin jumalattomien
kuin myös lakia puolustavien taholta tulleen vainon
kohteena. Mutta rakkaus pysyy ja voittaa. - Jumalan lakia
valheella et pikälle pötki.
Keksit syytöksiä ja saat niistä kerran vastata sinäkin. Kuinka kiihko olet kun saatat itsesi vaaraab valheellisilla syytöksillä? Sinulle ei ihmisten kirjoitukset ole mitään vaan ajelet oman luulosi mukaan, kampaat jokaisen samalla ymmärtämättömyyden kammallasi ja miksi? vain omaa itsekyyttäsi? Kuulutko sellaiseen seurakuntaan missä "ikuisen piinan pelko" määrää suunnan, missä kaatuillaan, puhutaan hurmoksessa kielillä (jotka eivät ole edes kieliä mutta joita kuitenkin tulkataa!!) ja muutenkin ollaan kuin järkeä vailla vai ehkä olet näitä "nauru herätettyjä"?? ja nyt sitten olet POISTAMASSA Jumalan ikuista lakia, taitelemassa AVOIMESTI Jumalaa vastaan. Saa nähdä mihin tämä teidän taistelunne teidät lopulta vie ...
Ja nyt yrität epätoivosi vallassa valheellisesti kääntää lain poistamisen niitä vastaan joiden sydämmeen Jumala on lakinsa kirjoittanut..
Olet säälittävä ihminen joka harhailee eksyksissä metsässä ja yrittää selittää että "kyllä minä osaan kotiin" ja kun sinulle tarjotaan karttaa sanor "ei kiitos, minulla on henki joka vie minut kotiin" ymmärtämättä että se on juuri Jumalan Pyhä Henki joka sita karttaa tarjoaa. Väität kartantekijää vastaan sanoen että "Ei tuo kartta ole enää voimassa, se on poistettu käytöstä".
Pah, sanon minä. - Että kiroat ei-adventisteja
Jumalan lakia kirjoitti:
valheella et pikälle pötki.
Keksit syytöksiä ja saat niistä kerran vastata sinäkin. Kuinka kiihko olet kun saatat itsesi vaaraab valheellisilla syytöksillä? Sinulle ei ihmisten kirjoitukset ole mitään vaan ajelet oman luulosi mukaan, kampaat jokaisen samalla ymmärtämättömyyden kammallasi ja miksi? vain omaa itsekyyttäsi? Kuulutko sellaiseen seurakuntaan missä "ikuisen piinan pelko" määrää suunnan, missä kaatuillaan, puhutaan hurmoksessa kielillä (jotka eivät ole edes kieliä mutta joita kuitenkin tulkataa!!) ja muutenkin ollaan kuin järkeä vailla vai ehkä olet näitä "nauru herätettyjä"?? ja nyt sitten olet POISTAMASSA Jumalan ikuista lakia, taitelemassa AVOIMESTI Jumalaa vastaan. Saa nähdä mihin tämä teidän taistelunne teidät lopulta vie ...
Ja nyt yrität epätoivosi vallassa valheellisesti kääntää lain poistamisen niitä vastaan joiden sydämmeen Jumala on lakinsa kirjoittanut..
Olet säälittävä ihminen joka harhailee eksyksissä metsässä ja yrittää selittää että "kyllä minä osaan kotiin" ja kun sinulle tarjotaan karttaa sanor "ei kiitos, minulla on henki joka vie minut kotiin" ymmärtämättä että se on juuri Jumalan Pyhä Henki joka sita karttaa tarjoaa. Väität kartantekijää vastaan sanoen että "Ei tuo kartta ole enää voimassa, se on poistettu käytöstä".
Pah, sanon minä.Se on synti vaikka omavanhurskauden lakisi täyttäisit moitteettomasti!
- Vain ihailla sitä saa
Hepr. 7:18
Täten kyllä entinen säädös kumotaan,
koska se oli voimaton ja hyödytön.
Hepr. 7:19 -sillä laki ei tehnyt mitään täydelliseksi - mutta sijaan tulee parempi toivo, jonka kautta me lähestymme Jumalaa.
Room. 3:21
Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
Room. 3:28
Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
Room. 4:6
niinkuin myös Daavid ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja:
Terkkuja Daavadin pojalta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827