Anteeksi

ahdistaa

Taas tuntuu etten halua olla kenenkään kanssa tekemisissä, mieluummin istun apaattisena yksikseni. Millään ei ole mitään väliä, elämäni on täysin merkityksetöntä. Tiedän tekeväni väärin sinua kohtaan kun en yhtään anna kuulua itsestäni... Täysi typeryshän olen, samat virheet teen aina vain uudelleen, en yksinkertaisesti pysty kertomaan ahdistuksestani ja toiseksi miksi haluaisitkaan siitä kuulla... eikä muutakaan sanottavaa juuri nyt ole.

14

2072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tytsy"

      Eräs minulle rakas ihminen sanoi kerran, että "ahdistaa". Aika hiljaa hän on pysytellytkin viime aikoina.

      Ei se mitään, jos haluaa olla välillä ihan itsekseen. Teen sitä itsekin, joten miksi en soisi sitä rakkaalle ystävällenikin.

      Voimia sinulle jaksaa tämän pimeän ja kylmän vuodenajan ylitse.

    • minä

      Totta kai haluan kuulla sinusta. Tietäisin paremmin, miten sinulla menee.

    • hmm...

      Niin,sitä olenkin miettinyt,miksi sinusta ei ole kuulunut mitään.Luulin,että välillämme tosiaankin oli jotain,mutta sinä sen näytät tietävän paremmin meistä kahdesta,vai mitä?
      Jos olet ahdistunut,voisin kuunnella ja lohduttaa,mutta ethän sinä tietenkään tahdo avautua vai oletko kenties pelkästään itsekäs?
      No,toivottavasti jonain päivänä huomaat,että joku sittenkin kenties välitti...

    • ystävä

      ...suotta anteeksi pahaa oloasi, jokaisella on joskus paha olla ja ahdistaa (kovan kokemuksen rintaäänellä totean)ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle, eikä millään ole merkitystä. Varmasti olet tärkeä ihminen, älä yhtään kyseenalaista omaa tärkeyttäsi ja ainutlaatuisuuttasi. Ihan herkistyin, kun luin kirjoituksesi. Tiedätkö, että tosiystävä tuntee ja aistii toisen ahdingon ja varmasti ymmärtää ja olisi tukenasi, jos niin haluaisit, mutta myös tajuaa sen, jos haluat olla joskus yksinkin omine ajatuksinesi. Kyllä minä haluaisin kuulla mitä ystävälleni kuuluu, miten hän voi. Voimia sinulle, pienen ajatuksen kera, vaikka ei taida tästä paljon apua olla, mutta kuitenkin.

      "Kauan olen ollut etsimässä
      vastausta yhteen kysymykseen.
      Mitä oikein tahdon elämässä?
      Tänään viimein tiedän, mitä teen.

      Tahdon lähteä ja tahdon palata.
      Tahdon murjottaa ja pitkään halata,
      tehdä paljon töitä, pitää aina lomaa,
      tahdon outoa ja ihan ikiomaa.

      Tahdon yksin olla, tahdon perheen,
      olla oikeassa, tehdä erheen.
      tahdon nukkua ja pitkään valvoa,
      tahdon inhota ja jotain palvoa.

      Suuren mysteerin olen ratkaissut,
      tiedän mitä tahdon elämältä.
      Turhat elon esteet olen katkaissut.
      Näin pohtinut olen reunalta tältä.

      Tahdon tummaa, tahdon vaaleaa,
      tahdon tulikuumaa, haaleaa,
      maistaa makeaa, syödä suolaista.
      Tahdon sylkeä ja tahdon nuolaista.

      Tahdon kaikkea, en juuri mitään,
      löytää reitin länteen, mennä itään.
      Tahdon olla siellä, tahdon olla täällä
      rankkasateella ja helteisellä säällä.

      Tahdon elää maalla, kaupungissa,
      tahdon olla hiiri, villikissa.
      Tahdon olla luja mies, tuntea kuin nainen,
      erottua joukosta, olla samanlainen.

      Tahdon olla rautaa, pajupuuta.
      Kaipaan aurinkoa, kuin myös kuuta.
      tahdon jotain pystyttää, jotain alas suistaa.
      Tahdon kaiken unohtaa, niin paljon muistaa.

      On hyvä tietää mitä haluaa,
      tulevalle silloin antaa kättä.
      Muuten tyhjää luuta kaluaa,
      elämä voi jäädä elämättä."

    • Minä

      ...mulle kirjoitit niin avaudu,anna kuulua,kerro mitä mielessä...myös ne murheet ja ahdistus.Haluan olla se olkapää mihin nojata...se kuuntelija joka jaksaa kuunnella.Ole niin kiltti!Haluan olla lähelläsi.Ole sinäkin minun lähellä vaikka kaukana oletkin!Kirjoita! -M-

    • ..sinua..

      ..et ole typerys ja kaikki me teemme virheitä..mikset voisi kertoa ahdistuksestasi, minä ainakin haluaisin kuulla ja kertoa omasta ahdistuksestani..paljon olisi sanottavaa.
      anna vain kuulua itsestäsi..odotan........

    • alkuperäinen

      Uusi päivä, eikä olo enää tunnu aivan yhtä ahdistavalta. Kiitos vastauksista, ehkä joukossa oli hänkin, jota ajattelin - tai sitten ei mutta ainakin uskon hänen odottavan viestiä... ja sehän tulee :).

      • Minä

        Niin,olen todella odottanutkin viestiä,mutta enpä ole sellaista vielä saanut :(
        Kenties se on sinulta,kenties ei,mutta...lähetä sinä kuitenkin se viesti,jonka aioit-älä enää odottele,äläkä anna sen toisen odottaa.


      • White Flag

        Et varmaankaan ole oma rakkaani, vaikka häntäkin ahdistaa, eikä hän ota yhteyttä :(
        Mutta salaa toivon, uskon että eräänä päivänä
        ahdistus loppuu ja hän soittaa niin kauan, että ehdin vastaamaan...
        Minä odotan päivästä toiseen, rakastan ja kaipaan.


      • joku
        White Flag kirjoitti:

        Et varmaankaan ole oma rakkaani, vaikka häntäkin ahdistaa, eikä hän ota yhteyttä :(
        Mutta salaa toivon, uskon että eräänä päivänä
        ahdistus loppuu ja hän soittaa niin kauan, että ehdin vastaamaan...
        Minä odotan päivästä toiseen, rakastan ja kaipaan.

        mikset sinä soita hänelle takaisin jos et kerkee vastata??


      • White Flag
        joku kirjoitti:

        mikset sinä soita hänelle takaisin jos et kerkee vastata??

        ..hän soittaa numeronsalaus päällä, eikä tohdi antaa numeroaan, jaa-a kertooko se jotain, tuskin hänen tapauksessaan, turha spekuloida ettei hän välitä.
        Ah jännä on miehen mieli kun se on maassa...
        Tiedän kuitenkin, että se on hän koska omakin numeroni on "salainen" enkä ole sitä antanut muille :D

        Jäinkö jo kiinni?


      • missä viestisi viipyy

        Kerro ihmeessä hänelle itselleen tunteistasi. Älä anna hänen enään odottaa...ettei ole myöhäistä...yksi viestiä odottava!


    • kaffe

      Yrittäisit silti kulta =(

    • Pimu

      sitä erehtyy, välittämään..--pettyy, pettyy siihen, että huomaa, ettet sä välitä, tai jaksa edes vastata mun viesteihin. Mä oon pahoillani, että mä roikun sussa, jotenki mä en vaan osaa antaa olla, ja kadota, päästää irti. Mä tiän, ettet sä halua sitoutua, ja haluat vaan omaa aikaa ja rauhaa, etkä ketään viemään sulta sun vapautta, mutta valitettavasti se vaan oot just sä, joka tekis mut onnelliseks.. Miks pitää soittaa välillä? miks sä et voi joko soitella tai vaan yksinkertasesti antaa kokonaan olla?


      "toi sillontällön" soittelu ahdistaa muaki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe