moiiiiiiiiii

nyt kaikki tulkaa tänne ja raapustakaa nimenne ja miten päivänne on mennyt??onko kivaa tai töppayksii tullut??

24

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pujottelija

ku ennenkin.tänäänhän ehtii vielä töppäillä

• saiskos sitä musiiikkia,sinulla hyvä musiikkimaku(((

• pujottelija

• Miten menee?
      Mun päivä jatkuu ahkeroidessa. Pyykkikone surraa epätoivoisesti, tiskit on tiskattu ja huushollissa on järjestelmällinen (ja aahhh! niin kotoinen) kaaos. :-)))
      Töppäyksiäkös??, no mun arki on just sitä, yhtä suurta töppäystä.
      Kuinkas sinulla?

• kivasti nyt kun piipahit siihen,mä täs puhelimes perskules et yhet vaikeita kääk,mää pesin jo astiat ja pyykit pesty)))mut ajois nukkuun tänää huomen pyuutarhal keikkuu katotaan mite onnistuu))))yökukkuja oon

• sammakko17 kirjoitti:

kivasti nyt kun piipahit siihen,mä täs puhelimes perskules et yhet vaikeita kääk,mää pesin jo astiat ja pyykit pesty)))mut ajois nukkuun tänää huomen pyuutarhal keikkuu katotaan mite onnistuu))))yökukkuja oon

Niinkuis tiedät, olen samanlainen yökukkuja, kun sinäkin. Tänään on kuitenkin pakko mennä ajoissa pehkuihin ja huomenna aikaisin duuniin.

Musaaa...

Janne Hurme - Kirje

http://www.youtube.com/watch?v=VgzX_b4iXE4

• tosi..typy kirjoitti:

Niinkuis tiedät, olen samanlainen yökukkuja, kun sinäkin. Tänään on kuitenkin pakko mennä ajoissa pehkuihin ja huomenna aikaisin duuniin.

Musaaa...

Janne Hurme - Kirje

http://www.youtube.com/watch?v=VgzX_b4iXE4

ajatustenlukija???aattelin musaa ja sit mun pitäs kuulemma kirje kirjoittaa,nyt ei tänään onnistunut=(((( vein vaan ystiskortit postiin,

• sammakko17 kirjoitti:

ajatustenlukija???aattelin musaa ja sit mun pitäs kuulemma kirje kirjoittaa,nyt ei tänään onnistunut=(((( vein vaan ystiskortit postiin,

Hih!..Olen mä vaan sellanen noita-akka. Lueskelen ihmisten ajatuksia ja teen taikoja, ihan muiden kiusaksi.. *reps* xD

Santana - Black Magic Woman

http://www.youtube.com/watch?v=ah-yrleNFb0&feature=related

• tosi..typy kirjoitti:

Hih!..Olen mä vaan sellanen noita-akka. Lueskelen ihmisten ajatuksia ja teen taikoja, ihan muiden kiusaksi.. *reps* xD

Santana - Black Magic Woman

http://www.youtube.com/watch?v=ah-yrleNFb0&feature=related

juuh kappaleet tihkuu ihanaaaaaa((((sanos nyt se kirje ihan oikeesti typy

• sammakko17 kirjoitti:

juuh kappaleet tihkuu ihanaaaaaa((((sanos nyt se kirje ihan oikeesti typy

Mitä piti sanoa, en oikein tajunnut? Ymmärsin, että olet kirjoittamassa kirjettä, mitä haluaisit minun siihen sanovan? *hämmentynyt typy* .. :-/

Elvis-Return To Sender

http://www.youtube.com/watch?v=hU7t-APYUSI

• tosi..typy kirjoitti:

Mitä piti sanoa, en oikein tajunnut? Ymmärsin, että olet kirjoittamassa kirjettä, mitä haluaisit minun siihen sanovan? *hämmentynyt typy* .. :-/

Elvis-Return To Sender

http://www.youtube.com/watch?v=hU7t-APYUSI

sen miehen pitäs olla iiiihanaaaaaa,elvistä charmiii,mutta muutta nyt sutkin sekotin sorry kirje miten osaisin aloittaa kääk kirjoitan sulle viestii sain mahottoman tehtävän heh

• Siperianhysky<

Kun tuo mun iltatähti tuli koulusta, ja nyt on känkkis päällä, ja adhd oireetkin näkyy.Sitten kun saan pojan petiin niin tekis mieli ottaa viskipaukku päivän päätteeksi.Tässä yks video no onneksi tuo mun kersa ei oo noin suulas http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594

• iltatähdet on niin mukavii,mutta älä viskii kääk miten pahaa ,mieluummin konjakkia hih,mutta mites juo kahvii ja rauhallisesti mieti ihanii ja hyvä musiikki

• Siperianhysky<
        sammakko17 kirjoitti:

iltatähdet on niin mukavii,mutta älä viskii kääk miten pahaa ,mieluummin konjakkia hih,mutta mites juo kahvii ja rauhallisesti mieti ihanii ja hyvä musiikki

Kyllä ne on kumpiki yhtä pahoja mutta jos irvistelemällä juon ja välillä huuberin putkiolutta päälle, no katotaan nyt jos kokeilis tuota kahvin voimaa nii ja siihe vois lirauttaa konjak...

• Siperianhysky< kirjoitti:

Kyllä ne on kumpiki yhtä pahoja mutta jos irvistelemällä juon ja välillä huuberin putkiolutta päälle, no katotaan nyt jos kokeilis tuota kahvin voimaa nii ja siihe vois lirauttaa konjak...

mä voin heittää sulle tään iloisuuden oles hyvä,mut lirrauta konjamiinii kahvii jos helepottaa,muista ei liiikaaaaa

• Siperianhysky<
        sammakko17 kirjoitti:

iltatähdet on niin mukavii,mutta älä viskii kääk miten pahaa ,mieluummin konjakkia hih,mutta mites juo kahvii ja rauhallisesti mieti ihanii ja hyvä musiikki

Hahaa tuu meille vähäks aikaa niin voi mieles muuttua, sitte sammakko huutaa että äkkiä tännee, viskii, siiderii, viskii, siiderii tai salkku kaljaa

• Siperianhysky< kirjoitti:

Hahaa tuu meille vähäks aikaa niin voi mieles muuttua, sitte sammakko huutaa että äkkiä tännee, viskii, siiderii, viskii, siiderii tai salkku kaljaa

ihanaaa,mä oisin sun riiviös kaa leikkisin,kivaaaaa )))sano millo tartte niin tuun((((

• Siperianhysky<
        sammakko17 kirjoitti:

ihanaaa,mä oisin sun riiviös kaa leikkisin,kivaaaaa )))sano millo tartte niin tuun((((

Jotenki hullu ja häiriintynyt jos sä tähän suostut, nimittäin mulla on aika hyvät hermot ja tänää mulla meinas totaalisesti palaa hiat, ethän suutu tämä on sitä mun huumoria ja sitä ei aina kaikki kässää

• impi-lempi

Päivä on mennyt oikein mukavasti, lähdin aamusella jo ostoksille ja teinkin ihan hyviä löytöjä alen rääppiäisistä ;O))

Ilma ollut ihan jees, mitä nyt pyrytteli kovasti naamaan lenkillä ollessa, mutta sekin vain kuuluu talveen :)

• ystis))nyt piritit olemuksellas ,kiitti,kävin lekurilla ja allergia oireet joten kunnon tropit sain,munkin ois pitänyt mennä kartsalle mut saikulle vei,mä tiiän kans tuol A-NIMISESSä kaupassa on alet ,piipahin

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

ystis))nyt piritit olemuksellas ,kiitti,kävin lekurilla ja allergia oireet joten kunnon tropit sain,munkin ois pitänyt mennä kartsalle mut saikulle vei,mä tiiän kans tuol A-NIMISESSä kaupassa on alet ,piipahin

No, onneksi sait lääkkeet , ehkä se piankin siittä sitten alkaa helpottaan :)
        Mä kävin tietyn K:lla alkavan vaateketjun liikkeessä ostoksilla, oli ihan hurjia poistoja, juuri sellasia mun näkösiä ;O))

• impi-lempi kirjoitti:

No, onneksi sait lääkkeet , ehkä se piankin siittä sitten alkaa helpottaan :)
        Mä kävin tietyn K:lla alkavan vaateketjun liikkeessä ostoksilla, oli ihan hurjia poistoja, juuri sellasia mun näkösiä ;O))

hyvä kuulla ,oiskohan c,aikavassa liikkessäkin alennuksii,pitää poiketa huomenna((((

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

hyvä kuulla ,oiskohan c,aikavassa liikkessäkin alennuksii,pitää poiketa huomenna((((

Nyt tekee löytöjä ja halavalla ;O))
        Jospa lääkkeesi saa olosi tuntumaan huomenna jo paremmalta :)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe