Johtuisko siitä kun Teuvon kiinnostavia uusia aloituksia ei ole tullut vähään aikaan.
Minä ainaskin toivon, että Teuvo kirjoittaisi uusia aloituksia ja paljastaisi esim. mitä ne lahkot ovat tänä aikana, joista Jeesus sanoo, että ei ole koskaan heitä tuntenut, vaikka he tekevät ihmeitä ja tunnustekoja, HUOMAA, Jeesuksen nimissä!
Pakostahan ne on täällä meidän seassa?
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
lukijamäärät on romahtannu palstalla?
12
436
Vastaukset
- K750cc
koska tällä palstalla harrastetaan turhaa vierätystä
jotta saataisiin mielenkiintoiset ja keskusteluja inspiroivat avaukset toiselle sivulle.
Olen pyytänyt ylläpitoa tarkistamaan, kuinka moni tämänkin sivun nikittömistä aloituksista on lähtöisin samalta koneelta ja samalla miettiä olisiko syytä rajoittaa näiden henkiloiden palstaterrorismia.
Tämä palsta tällaisenaan ei kiinnosta ajatusten ajatusten vaihtoon. Monia lukijoita ja kirjoittajia on palstalta karkottanut mainitsemasi 'teuvon'
harjoittama yhden miehen sota kaikkia vastaan; erityisesti uskovia vastaan.
Kuka oletkin, Teuvo itse tai joku muu, älä vonkaa yhtään lisää sitä Totuuden
vastaista 'TS-ropakantaa', jolla Teuvo on tämän palstan läpikyllästänyt.
Jos viestisi on tarkoitettu huumorimielessä otettavaksi, niin minulla on
varaa tarkistaa edellistä kannanottoani: huumorin kukka saakoon elää!
Hyvää illanjatkoa ja iloista mieltä sinulle!- pakko oikaista
Tiedät, missä on suurin syy
Semper.Fidelis 11.2.2009 klo 19.20
Monia lukijoita ja kirjoittajia on palstalta karkottanut mainitsemasi 'teuvon'
---
VALEHTELET TÖRKEÄSTI!
tuossa toiselle sivulle vyörytetty Teuvon aloitus, jossa on
3539 lukijaa!
----
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000041506543 - ja on
pakko oikaista kirjoitti:
---
VALEHTELET TÖRKEÄSTI!
3539 lukijaa!
----
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000041506543Eilinen on mennyt,
huomisesta emme tiedä,
mutta tänään auttaa Herra.
Kurkota parempaan ja anna menneitten olla. pakko oikaista kirjoitti:
---
VALEHTELET TÖRKEÄSTI!
3539 lukijaa!
----
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000041506543Viittaamasi 'yksinpuhelu'-ketju (laskitko TS:n viestit;) on mainio esimerkki
todellisen Raamattu-keskustelun tyrehdyttämisestä.
Onko sinun haaveenasi, että Raamattu-palsta ihan oikeasti tulisi "sen ylistämäsi
profeetta-sunin" suvereenisti hallitsemaksi TS-totuuden informaatiokanavaksi.
Luuletko tosissasi, että RAAMATUN totuudesta kiinnostuneiden lukijoiden määrä
sillä tiedotuskanavalla nousisi hyvinkin korkealle?- huomaa
ja on kirjoitti:
Eilinen on mennyt,
huomisesta emme tiedä,
mutta tänään auttaa Herra.
Kurkota parempaan ja anna menneitten olla.Ilm. 21:27
Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. - Voe tokkiisa
pakko oikaista kirjoitti:
---
VALEHTELET TÖRKEÄSTI!
3539 lukijaa!
----
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000041506543Kun tuota nimenomaista aloitusta niin ahkerasti olet työksesi naputellut, niin onhan se lukijamäärä silloin iso, on toki.
- romahtaa
koska ns keskustelut ovat lapsellisia eipäs-juupas väittelyjä.
jos Jumala suo. Ja miksi ei soisi, kun kerran
tämän palstan minulle työmaaksi osoitti.- :D :-3
:) =) =D
- Pikakirjoittaja
keskustellaan?Niinkö sidottua on keskustelu,että lukijamääriä pitää laskeskella?Jumala puhuu tälläkin tavalla.Hänellä on tapana puhua ihmisille tavalla tahi toisella.Nyt huomataan,että palstalla on kuitenkin ollutkin elävää sanaa,kun sen puuttuminen nyt näkyy.
Täällä on turhia aloituksia,mitkä eivät johda muuhun,kuin siihen että aloituksien tekijä saa nimmarinsa esille.Mitä järkeä niissä on?Samalta aloittajalta voi tulla ties kunka monta aloitusta,vaikkei kukaan vastaakaan.- tosi.
DAN,4
29 (4:26) Kun kuningas kahdentoista kuukauden kuluttua oli kävelemässä kuninkaallisen palatsinsa kattotasanteella Babylonissa,
30 (4:27) hän sanoi: "Tämä on se suuri Babylon, jonka minä olen väkevällä voimalla rakentanut kuninkaalliseksi kaupungikseni ja omalle mahdilleni kunniaksi!"
Babylon on portto,
yhden ihmisen mahdin kunnian ja mammonan tulos.
Ja sinne kaupunkiin virtasi miehiä kaksittain, oli porttoloita sekä miehille että naisille jota sai rahalla, oli monenlaista mieltä hivelevää irstailijaa. ym.ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746