Mielelläni kyllä haluaisin esitutkintaan mahdollisesta.......niin mistä rikoksesta? Mistä helvetin rikoksesta ajattelit tutkintapyynnön mahdollisesti jättävän ja voitko kertoa mitkä asiat pitää siinä olla, niin kirjoitan välittömästi tekstin, mut laitan oman nikkini vain alle...........
Kankaan kyläläisenä
13
1130
Vastaukset
- onko sallittua
Kauheaa, että täälläkin uhkaillaan tavallisia ihmisiä.
- Eija K-K
Varmasti ymmärsit mitä tarkoitin kirjoituksellani.
Jos et, niin: Kankaankyläläiset eivät kirjoittele alentavia kommentteja Kauhavalaisista.
Jos Kankaankyläläinen alentuu noin alas, niin ihmettelen ja suuresti.
Alentuessaan arvostelemaan muita ja kehuskelemalla rahasta ym.asioista Kankaankyläläisenä täällä netissä, hänen pitää myös todistaa olevansa Kankaankyläläinen.
Kankaankyläläisenä vastaappa seuraaviin kysymyksiin:
Missä on polkupyöräni?(koko kylä tietää)
Mitä meillä on takapihalla sellaista mitä muilla ei ole?
Mitä meillä on etupihalla sellaista mitä et muilla näe?
Kiitos vastauksistasi.
(Mieluiten nopeasti.)- ton aloittajan kanssa
kuluttaa sekuntiakaan aikaa.
Mitäänsanomaton nilkki, joka käy pissailemassa nurkkiin kaikilla keskustelualueilla. Älä koske pitkällä tikullakaan, muuten sekin alkaa haista. - Vastaa Kankhankylälääselle
ton aloittajan kanssa kirjoitti:
kuluttaa sekuntiakaan aikaa.
Mitäänsanomaton nilkki, joka käy pissailemassa nurkkiin kaikilla keskustelualueilla. Älä koske pitkällä tikullakaan, muuten sekin alkaa haista.Kankhankyläläänen vastaa Kankhankylälääselle.
Jos ei vastaa, ei taira meikälääsiä olla.
Mitäs sulla on aloottajaa vastahan?
Tairat olla vaan kateellinen kun hoitaa Kauhavalaastenkin asioota, jopa eruskuntahan asti. - YliRÄHmäläinen
Muistaakseni sinä itte oot päällimmääsenä syytelly Kauhavan virkamiähiä rikokseen yllyttämisestä ja tiäs mistä. Vaikket sitten tiännykkään eres mitä lakia ne olis yllyttäny rikkomahan.
Ja ylimiälistä rikkauksilla kehumista siältäpäin on kuulunu koko liittymiprosessin aijan. Oikiat kankahalaaset ei tuallaasehen tiätenkään oo sekaantunu, ne on kunnollisia ahkeria ihimisiä, jokka enemmän keskittyy tekemisehen kun puhumisehen. - Tolle niljakkeelle :)
Vastaa Kankhankylälääselle kirjoitti:
Kankhankyläläänen vastaa Kankhankylälääselle.
Jos ei vastaa, ei taira meikälääsiä olla.
Mitäs sulla on aloottajaa vastahan?
Tairat olla vaan kateellinen kun hoitaa Kauhavalaastenkin asioota, jopa eruskuntahan asti.No heh, heh. Aivan sairaan kateellinen. :)
Tolle niljakkeelle :) kirjoitti:
No heh, heh. Aivan sairaan kateellinen. :)
Kyllä mä nyt oon kauhean loukkaantunut, kun sä piiskasit mut sanan voimalla :D
Ihan turhaan uhkailet poliisilla täällä, kun ei täällä kuitenkaan monesti ylity kynnys edes esitutkinnasta, saatika rikoksesta. Ihan itsestä kiinni suututko provooville vai et. Fiksuimmat ymmärtää tekstien olevan provoamista ja ne tyhmimmät saa edelleen miettiä, miten Eu-herrat kusettaa meitä. Ilmeisesti aiot kuitenkin jatkaa vapaustaisteluasi, niin kannattaisi rekata nimesi tai muuten joku sun fanisi saatta käyttää sitäkin hyväksi.....En tiedä vastauksia kysymyksiisi , mutta veikataan......Pyöräsi on rosvottu. Taka/etupihalla on on trampoliini ja jommalla kummalla puolen on allas......ainakin noi on suosituimmat asiat, mitä ihmiset on tehny...
- Eija K-K
Mave olet 35.v. kirjautunut olet tänään 17.39.
Olen myös kirjautunut Suomi24:jään,tosin sinun esittelysi itsestäsi oli nollanarvoinen. - Tut_kija
Menit aloittamaan viestin Kankaan kyläläisenä.
:)))))))))))))))- Eija K-K
Mave on mukavan oloinen henkilö, ei siis syytä tutkintaan hänen kohdallaan.
- Saako kysyä
Eija K-K kirjoitti:
Mave on mukavan oloinen henkilö, ei siis syytä tutkintaan hänen kohdallaan.
Miksi sinä Eija vähän väliä uhkailet ihmisiä täällä poliisilla? Siitä tulee jotenkin hassu olo, ihan kuin et itse pystyisi selvittämään asioita puhumalla.
Ei täällä kukaan muukaan jatkuvasti huuda poliisia apuun.
Niin muuten kuinka moni sinun tutkintapyynnöistä on johtanut tuomioihin? Onko poliisilla resursseja puuttua ihan tavalliseen keskusteluun? - kirjoitus-heitto
Saako kysyä kirjoitti:
Miksi sinä Eija vähän väliä uhkailet ihmisiä täällä poliisilla? Siitä tulee jotenkin hassu olo, ihan kuin et itse pystyisi selvittämään asioita puhumalla.
Ei täällä kukaan muukaan jatkuvasti huuda poliisia apuun.
Niin muuten kuinka moni sinun tutkintapyynnöistä on johtanut tuomioihin? Onko poliisilla resursseja puuttua ihan tavalliseen keskusteluun?"Ei täällä kukaan muukaan jatkuvasti huuda poliisia apuun. "
Kuinka moni muu täällä on OMALLA NIMELLÄÄN? Neropatti!
Ei se välttämättä ole fiksua tällasessa foorumissa. Mutta, kun joku ny kuiteski esiintyy omalla nimellään, niin olisko ny kuitenki sellasta niin paljon helepompi herjata kuin muita?
"Tulee jotenkin hassu olo" kun joutuu lukea noinkin fiksua tekstiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361