Toskala käyttäytyi nolosti haastattelussa

Kauko.

Vesa ei ole ihan vielä maailman paras maalivahti. Kyllä Vesankin pitäisi osata käyttäytyä asiallisesti, kun haastattelija haastatteli englanniksi ja Vesa vastasi Suomeksi.

NHL-seura Toronto Maple Leafsin suomalaismaalivahti Vesa Toskala oli huumoripäällä haastattelussa.

Suomeen tarkoitetussa haastattelussa Toskalan oli määrä vastata englanniksi esitettyihin kysymyksiin suomeksi. Koska haastattelija ei osannut suomea, päätti velikultana tunnettu Toskala kuitenkin pitää vähän hauskaa

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset_erik.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/02/797096?nhl

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset_erik.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/02/798199?nhl

Tuolla linkistä voi itse kukin todeta kuinka fiksun kuvan itsestä Vesa antaa. Jos Vesa olisi pelannut hyvin ei siinä mitään..

10

3085

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makek77

Mitäs tuossa? Kyllähä suomalaiset nyt moisen ymmärtää. Ihan hauskaaha toi sinänsä oli.

• sepi

kaikki vain ei näytä ymmärtävän huumorii

• huumorintaju

....?

• akka

vesa on hyvä jätkä

• Anonyymi

Joo oon nähny kerran, ku marjo tuli miesten vessasta.

• vc 76

Ihan hyvä läppä. :D Ketä oikeasti kiinnostas kuunnella jotain tyhjänpäiväisiä "pelataan omaa peliä"-vastauksia?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      133
      1655
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      225
      853
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      851
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      35
      765
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      73
      747
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      727
    7. 54
      702
    8. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      80
      608
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      63
      608
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      561
    Aihe