terspa. olen jäänyt niin pahasti koukkuun näihin jaksoihin että tietääkö kukaan mistä voi etukäteen katsoa seuraavan? youtubest ja saksansivuilt ei löydy
jakso etukäteen mistä?
hyiyiyiy
2
356
Vastaukset
- tapahtumat
En mä tiedä katsoo mut voihan tapahtumat lukee etukäteen.
- etukäteen
Ottaen huomioon että olemme Saksaa parisen vuotta jäljessä, on kokonaisia jaksoja varsinkin nyt meillä pyörivistä jaksoista aika hankalaa löytää. Youtubessa on pieniä pätkiä tulevasta, mutta meillä näkemättömiä jaksoja voi seurata Saksan tahtiin Das Erste kanavan netti-tv:stä silloin kuin jakso tulee Saksassa.
Mutta löytyyhän tulevat tapahtumat suomeksi Soaplandin sivuilta.... Ja jos Saksaa osaa, niin googleen vain Sturm der Liebe...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232