Olet adventismin uhri koska sinun on adventistina pakko uskoa adventiseen sunnuntai pedonmerkkioppiin ja siihen että Elllen White on sinulle oikea profeetta eli "totuuden valo".
Sapatti on vallan merkki ja sunnuntai on pedonmerkki
9
127
Vastaukset
- jakajana
Adventismi on saatanasta ja väärän profeetan uskosta peräisin oleva kristillisperäinen kultti.
- vääristää Raamattua
Antoiko Jumala Aatamille ja Eevalle sapattikäskyn?
- sapatilla sinetöidyt
vääristää Raamattua kirjoitti:
Joku kultti on valinnut sapatin vallan merkikseen.
- antoi !!!!!!!!
vääristää Raamattua kirjoitti:
ihmistä varten,Jeesuskin sen vahvisti sanomalla,että sapatti on ihmistä varten. Jumala ei itse tarvitse lepoa.(Se lukee muuten raamatussa jos viitsit vaivautua etsimään.)
Hän lepäsi vain esimerkin vuoksi.SIUNASI,PYHITTI JA LEPÄSI seitsemännen päivän, sunnuntai on viikon ensimmäinen eikä seitsemäs.123(4)567 suluissa oleva on keskiviikko,et saa sunnuntaista seitsemättä tekemälläkään,vaikka laskisit kummasta päästä tahansa.Keskiviiko on keskellä. - annu42
antoi !!!!!!!! kirjoitti:
ihmistä varten,Jeesuskin sen vahvisti sanomalla,että sapatti on ihmistä varten. Jumala ei itse tarvitse lepoa.(Se lukee muuten raamatussa jos viitsit vaivautua etsimään.)
Hän lepäsi vain esimerkin vuoksi.SIUNASI,PYHITTI JA LEPÄSI seitsemännen päivän, sunnuntai on viikon ensimmäinen eikä seitsemäs.123(4)567 suluissa oleva on keskiviikko,et saa sunnuntaista seitsemättä tekemälläkään,vaikka laskisit kummasta päästä tahansa.Keskiviiko on keskellä.Jumala lepäsi hänen kanssaan seitsemännen päivän. Seitsemäs päivä oli ihmisen ja Luojan yhteinen lepopäivä silloin ja on sitä vieläkin. Kukaan ei ole sitä poistanut. Ihminen ei pysty, ja Jumala ei ole sitä sanassaan kertonut poistaneensa.
1. Moos. 1:26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
1. Moos. 2:1 Niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa.
2 Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt.
3 Ja Jumala siunasi seitsemännen päivän ja pyhitti sen, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä, jonka hän oli tehnyt...Tässä on selvät tekstit, jotka vahvistavat kirjoituksesi.
Isäni tapasi aina sanoa:
"Pakko ei ole kuin kuolla."
Minä väittäisin että jotkut ihmiset kuolevat 2 kertaakin.
Jotkut syntyvät 2 tai usemapaan kertaan, ja joidenkin ei ole pakko kuolla koskaan jos ovat elossa Kristuksen saapuessa.
Tämä on totinen tosi, eikä leikkiä, jos Raamattua lukee.
A-kirkossa ei toivota että kukaan olisi "joo- miehenä" eli ottaisi kaiken vastaan joo sanoin, eikä mitään itse sisäistäisi ajatellen ja itse miettien.
Ei kenenkään omaatuntoa voi määrätä.
Adventtikirkko on ainoa kirkko jossa tuo asia on oikein moneen kertaan kirjoissa ja kansissa sanottu, että erehdyt täysin.
Mitä tulee profetian Hengen lahjaan, kyseessähän on vain armolahja eikä mikään Kristuksen sijaisuus.
Tuo lahja oli yleinen alkuseurakunnassa, eräälläkin äijällä oli 2 kpl tyttäriä joilla tuo lahja oli.
Ei tuon kummempaa asiassa, ja siihen pitää suhtautua näin:
1 Tess 5:20-22.
EGW kielsi puhumasta hänestä mitään ennen kuin tuntee hyvin Raamatun kirjoitukset, eli ne lue ensin hyvin.
EGW:llä oli yksin Kristus ja Raamattu ja oli tosi hurskas ämmä.
Siunausta
jari laurila- jeriseuksesi kulta
Olet luopio adventisti.
- GiftOfLife
Sanoppa milloin ad kirkossa on saanut ääneen kyseenalaistaa opetusta, ettei joudu "mustallelistalle"? Eikö "läksyvihkon" orjallinen noudattaminen, joka ikinen sapatti ole osoitus "joo-miehisyydestä". Sitten vielä muista, että 99% "totuutta" näyttää monesti hyvältä ja oikealta. Ps. 51:6 Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
GiftOfLife kirjoitti:
Sanoppa milloin ad kirkossa on saanut ääneen kyseenalaistaa opetusta, ettei joudu "mustallelistalle"? Eikö "läksyvihkon" orjallinen noudattaminen, joka ikinen sapatti ole osoitus "joo-miehisyydestä". Sitten vielä muista, että 99% "totuutta" näyttää monesti hyvältä ja oikealta. Ps. 51:6 Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
Adventtikirkossa on omantunnon vapaus.
Kirkossa on looginen opetus ettei omaatuntoa määrätä.
Historiakin osoittaa sellaisen teettäneen aina verta.
Ihmsiä on monenlaisilla hengellisillä kehitys- ja tiedon asteilla ja kukin saa uskoa niin kuin uskoo, mutta opettamiseen edellytetään yhdenmukaisuutta kirkon "virallisen" kannan kanssa tietysti.
Asia on vaan niin että kirkon kansainväliset teologit tuntevat alkukielen, historian ja Raamatun kuin omat taskunsa.
He miettivät asioita yhdessä Jumalan Hengen vaikutuksessa, ja noiden kavereiden kanssa on yhdenkään sällin turhaa vinkua mitään oli sitten pastori tai lukkari.
Ainoastaan ns. julkisynti on asia jota ei voida pidemmän päälle katsoa suvaitsevasti ja usein pitää jäsenyydessä jos osallistuu aktiivisesti srk elämään.
Eli parannauksen teon pitää olla kyseessä ennen pitkää.
Kirkon jäsenyys on vapaaehtoinen.
Kirkossa on myös paljon niitä joiden kirjat ovat A-kirkossa mutta jostakin syystä ovat kylmenneet pois aktiivisesta yhteydestä, ja/tai muuten vain eivät osallistu kirkon toimintaan mitenkään.
Minä olen jättänyt kaiken hengellisen vastuuni 1.6.2006, ja kirkon penkit henkilökohtaisista inhimillisistä syistä.
Olen täällä keskustelija, en opettaja.
Kotisivuni ovat yksityiset sis. muutama linkki ja mainos kuten tavallista.
Niistä voi olla hyötyä aina joillekin, ja suositan Adventtikirkkoa turvallisena teologisena- ja hengellisenä kotina.
Siunausta
jari laurila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934