Vaaliliitto PeruSSuomalaiset- kristillisdemokraatit näyttävät saavan yhden mepin läi kesäkuun vaaleissa. Ja hän on SS-mies!
Niin, mikä SS? No, SS tulee Suomen Sisusta. Tuleehan se myös PeruSSuomalaisista.
Haluatkto todellakin äänestää rasismin puolesta?
Mieti!
Äänestätkö SS-miestä?
4
332
Vastaukset
- Shalomia persuille!
Kyllä me kristillisdemokraatitkin kannatamme lämpimästi rasismia kunhan se ei kohdistu juutalaisiin.
- Perusduunari
Äänestän ilolla sellaisen ehdokkaan puolesta, joka haluaa torpata ammattitaidottomien ja kielitaidottomien massamuuton maahamme. Minä EN halua maksaa YHTÄÄN elättiä tässä maassa. EI ENÄÄN!
- poikalapsi
Minä taas en halua maksaa YHTÄÄN kristillisdemokraattia, en yhtään ainoaa! Puoluetuki pois lahkojen puolueelta,m jonka tavoitteena on ihmisoikeuksien polkeminen.
Räsäskä tienaa tarpeeksi jo iltapäivälehdille perheensä myymällä.
Pakolaisia pitää auttaa. Krisselit pitää savustaa sinne Israeliinsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872