Eipä käy kiistäminen antiadvarilta tai siteen ovat täysin pellejä!
Sapatti on Jumalan vallan merkki
4
118
Vastaukset
- GiftOfLife
Sapatti on luomisen muistomerkki. Jumalan sinetti on Pyhä Henki. Ef. 1:33 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,
2. Tim. 2:19 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
Sapatti ei ole Jumalan sinetti, jolla uskovat sinetöidään, kuten ad opettaa, vaan Pyhä enki.- Seraja-m55
Jumala ilmoittaa Heprealaiskirjeessä, että hän kirjoittaa uudessa liitossa lakinsa omiensa eli uudestisyntyneiden sydämiin. "Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa UUDEN LIITON,
en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.
Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän MIELEENSÄ, ja kirjoitan ne heidän SYDÄMIINSÄ, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
Tuo Jumalan rakkauden lakihan sisältää myös sapattikäskyn,josta taas Jumala ilmoittaa Hesekielin kirjeessä sen olevan HÄNEN MERKKINSÄ! "Myöskin sapattini minä annoin heille, olemaan MERKKINÄ minun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra, joka PYHITÄN heidät.
Näinollen voidaan ymmärtää, että Pyhän Hengen sinetti käsittää myös sapattikäskyn, Jumalan merkin eli sinettikäskyn, jolla ajan lopulla elossaolevat uskoontulleet sinetöidään. Ilm. 14:12 esittää silloin pedon merkin ottaneiden vastakohtana seuraavaa: "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."
Kristukseen uskovat pelastuvat yksin hänen Golgatan ristinkuoleman ansioissa, mutta näiden pelastuvien mieleen ja sydämiin Jumalan Pyhä Henki kirjoittaa/sisäistää Jumalan rakkauden luonteen kuvan, josta Jumalan laki todistaa syntisille ymmärrettävällä tavalla.
- Kyllähän sitä
monenmoista villitystä tästä maailmasta löytyy. Yksi fakkiutuu yhteen asiaan toinen johonkin toiseen. Parempi kuitenkin näin, että on monenmoista uskoa eikä kenelläkään ole selvää ylivaltaa toisiin nähden. Jumalan nimissä kyhätyt teokratiat ovat historian saatossa osoittautuneet varsin pelottaviksi.
- lutkulainen
Anna mun kaikki kestää ,että Jumala tarvitsis jonkun vallan merkin!!!!.Koska Hän joka on luonnut kaiken ,ja joka hallitsee kaikkea, ja joka hallitsee itse paholaistakin. Hän jolla on todella kaikki valta tarvitsis jonkun laisen tukikepin itselleen.Tähän sitä mennään kun nostetaan joku lepopäivä(sapatti)sellaiseen asemaan mihinkä se ei edes kuulukkaan.Tässä tulee sellainen ajatus että Jumala on sapattia varten.Sinun sapattisi oli kaikkein alhaisin noteraus mitä sapatista on lausuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211240- 568963
- 1375435
- 1443734
- 693638
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403328
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak712377- 331913