enkä tiedä mitä tekisin. Siis kyseessä tällainen juttu/ongelma. Olen joskus tehnyt omat tiedostot kansioon "asennus jutskat" kansion, jossa siis on ollut kaikenlaisia asennustiedostoja. No, tässä yks päivä kun aloin tutkimaan enemmän konettani, niin kas kummaa, noita asennusjutskat-kansioita löytyy varmaan satoja, jollei tuhansia koneeltani ja kaikki tyhjiä.
Mitähän tässä on tapahtunut, olen itse ainakin ihan ymmälläni tästä jutusta. Ja tää polku menee jotenkin näin Documents and settings/Omat tiedostot/asennusjutskat/omat tiedostot/asennusjutskat......ja se jatkuu ja jatkuu loputtomiin. Poistettua en noita saa. Olen skannannut koneeni monenmoisilla ohjelmilla, eikä viruksia löydy, mutta mitäs tää sitten temppuilee kun tuollaisen läjän tyhjiä kansioita on tehnyt. Ei ymmärrä :/
Tyhjiä kansioita
hirvittävä määrä!!
1
170
Vastaukset
- Vista_fani
Aja ensin järjestelmänvalvojana
chkdsk c: /f /r
Ja buuttaa kone..
Kestää tosi kauan.......
Niinkuin kuuluukin.
Poista komentokehotteella kansio jonka sisällä on seonneet kansiot
Esim.
Tarkkana, kokeile ensin:
rmdir c:\ehjäkansio\toinenehjä\seonnutkansio /s
Ja jos näyttää olevan ok niin:
rmdir c:\ehjäkansio\toinenehjä\seonnutkansio /s /q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750