olethan varovainen, pelkään puolestasi..
rakas
12
2533
Vastaukset
- vain miehen elämää
täytyy mennä selvittää pari asiaa.
- YSTÄVÄ..
eipä tuo ikinä lopu.. mutta tule back
- tuo ole
aika turhaa tänne tuota kirjoittaa? Jos et voi sanoa sitä hänelle itselleen niin anna olla.
sua nyppii?? miks ******* ei tänne sais kirjoittaa jos ***** siltä tuntuu??? ootsä joku ***** poliisi ***** kun ******** tollaset hemmot. *****, meehän mamman viereen ***** päällikikö
***** hyvää yötä, ***** pelle - OLLA..
niin sinähän se olet joku. joka kertoo koska pitää antaa olla.....voi ihminen mene lääkäriin, please!!!!
- näköjään
OLLA.. kirjoitti:
niin sinähän se olet joku. joka kertoo koska pitää antaa olla.....voi ihminen mene lääkäriin, please!!!!
jotkut pellet kirjoittelee keskellä yötä hyviä neuvoja toiselle. Muka ollaan huolissaan kaverista ja kun joku sanoo järkevän pointin asiaan niin siitä sit tulee noin 'fiksua' palautetta. Jos jollakin on asiaa sinne lääkäriin niin kyllä se taidat olla sinä itse. Eli hopi hopi! Kunhan krapulaltas ehdit/kykenet.
- päähän lyötynä ;)
Hmm..ketäköhän ystävääsi mahdat tarkoittaa? ja missäpäin tämä kyseinen henkilö asustelee?
- no hätä
haist vittu!
- tasan tarkkaan
niin kauan kuin suru helpottaa, tää on vaan niin minua, en voi sille mitään. Eri asia tulenko koskaan pääsemän enää juomisesta irti, se on mun asiani sitten, ei sun :)
- juot
se on sun asias. mulla on elämä mallillas kun pääsin susta eroon. ja ihan OIKEA elämä, ei mikään virtuaalisellainen.
- se saattaa olla
mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä, meissä ihmisissä on eroja ja kaikki toimivat eri lailla kun elämässä tulee vastoinkäymisiä. Jotkut ovat kovia, jotkut pehmoja, jotka hukuttavat murheensa vaikka viinaan, sille ei vaan voi
mitään. En vaan halua samaistua joukkoon yleiseen ja kovaan. Helpompi näin unohtaa vaikka vie kauemmin aikaa. Tämä tällä hetkellä helpottaa mua. Anteeksi että pahoitin mielesi :( - ystävä,,,
se saattaa olla kirjoitti:
mutta kaikki eivät ole niin kuin sinä, meissä ihmisissä on eroja ja kaikki toimivat eri lailla kun elämässä tulee vastoinkäymisiä. Jotkut ovat kovia, jotkut pehmoja, jotka hukuttavat murheensa vaikka viinaan, sille ei vaan voi
mitään. En vaan halua samaistua joukkoon yleiseen ja kovaan. Helpompi näin unohtaa vaikka vie kauemmin aikaa. Tämä tällä hetkellä helpottaa mua. Anteeksi että pahoitin mielesi :(et SINÄ ole pahoittanut kenenkään mieltä!!! olen vain nähnyt ja kokenut niin paljon kohtaloita, ( mm Dingon nahkatakkisen tytön), että rohkenen sanoa sen. Ei pakeneminen koskaan, ei koskaan ole ratkaisu! tiedän myös sen, että tulee hetkiä; siis jokaiselle ihmiselle, että on itse noustava ja taisteltava.... sen edestä mikä on tärkeeää.. itse kullekkin ;)Häntä pystyyn!! Ihmisellä pitää olla haaveita ja uskoa... itseensä.. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314