Kuuluuko juutalaisuuten kirjoittajien mielestä pyöritellä täällä kaiken maailman asioita.
Kuuluuko Israelin politiikan haukkuminen.
Kuuluuko antisemitismi jota tänne alinomaa työnnetään.
Aika oudoksi on mennyt tämä palsta.
Jos minulla olisi enemmän vapaata niin voisin hakea sheriffiksi, mutta rauhoittukaa, en tosiaankaan ehdi.
Hyvää kevättä kuitenkin.
Kuuluuko juutalaisuuteen
5
331
Vastaukset
- teologiasta ja sinä
möläytit jotain, että olipa sekavaa... Yrittäisit itse nostaa keskustelun tasoa, etkä valittaisi. Tietysti kaikki äsken mainitsemasi asiatkin kuuluvat aiheen piiriin, mutta ne ovat lähinnä seurauksia, eivät pääasiaa eli juutalaisen uskonnon sisintä.. onko siellä jotain totuutta ja jos on niin mitä.
Sama tietenkin koskee kaikkia uskontoja: ovatko ne syntyneet jostain todellisesta oivalluksesta tai johdatuksesta vai ovatko ne viihdettä tai pakoa todellisuudesta, vallankäytön välineitä vai mitä. Tämän luulisi kiinnostavan vakavaa etsijää. - .hvk
hymistelläkkö pitäis vaikka mitä tapahtus.
- juutalaisuuteen
hyväksyä palestiinalaisten, kansanmurha?
- toivoisin
vastauksen juutalaisilta.
- 6660392925UJ
toivoisin kirjoitti:
vastauksen juutalaisilta.
247. Gittin 91a: On lupa ottaa vaimosta avioero, jos hän polttaa pohjaan päivällisen tai jos näkee kauniimman tytön.
Onko tämä kohta oikeasti kirjassanne vai onko tietoväärä.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862