Katsojapalaute on noteerattu

lopultakin

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1643516

Hyvä, että tälläkin palstalla käyty keskustelu on saanut vastakaikua Ylen sivuilla.
Artikkelissa mainitut asiat ovat aika identtisiä niille viesteille, joita tuolta alempaa löytyy useistakin ketjuista.
Korkeat katsojaluvut kertovat enemmänkin torstai-iltojen traditiosta, mutta eivät suoraan ole verrannollisia raivon määrään, joka huonosta tasosta on syntynyt.

11

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jösses

      Olen samaa mieltä, Kotikatu on ollut torstai-iltojen traditio. Siksi sillä on edelleen korkeat katsojaluvut. Ehkä fanit vielä seuraavat, onko tämä uudistus (=sekoilu) todellakin totta. Itsekin olen vielä sarjaa seurannut, mutta olen tehnyt jo päätöksen lopettamisesta. Tämäniltainen taitaa jo jäädä väliin...

      • Tv-kyttä

        Ei korkeat katsojaluvut tarkoita aina sitä,
        että sarjasta oltaisiin kiinnostuneita positiivisessa
        mielessä.
        Negatiivinen palaute lasketaan näköjään myös ohjelman eduksi.
        Pääasia, että sitä katsotaan.
        Mitä väliä millä mielellä.
        Ehkä sarjan tekijöillä ei olekaan tarkoitus miellyttää katsojaa.
        Jospa sillä on nykyään tarkoitus ärsyttää.


    • jösses

      Vielä jatkan... Tuottaja Marko Rauhala on kommentoinut katsojapalautetta, että hänet on palkattu tuomaan Kotikatu nykyaikaan, voi sitä ylimielisyyden määrää! Ja hän puhuu uudenlaisesta kuvaamisesta. Ehkä sekin joitain on ärsyttänyt. Minua ei niinkään. Todellinen ongelma on ollut tökeröt ja epäuskottavat juonenkäänteet. Täyttä salkkaripuppua, tosin Salkkarit on uskottavampi sarja tällä hetkellä kuin Kotikatu.

      Tarkoittaako nykyaikaan tuominen tason huonontamista?

      • aloittaja

        Olen täysin samaa mieltä sekä sinun että edellä vastanneen kanssa. Ylimielisellä otteella ollaan viemässä yhden Ylen huippusarjan kautta aikojen suomalaisille muodostunutta torstai-iltojen traditiota roskikseen.

        Onneksi on vielä jäljellä jokunen Maikkarin kelvollinen katsottava, kuten pian päättyvä Teho-osasto ja CSI, jotka molemmat tietysti painivat ihan eri sarjassa, kuin Kotikatu.

        Yleltähän on nyt tulossa joku uusi juttu ja olisiko sitten siitä syystä panostukset Kotikatuun jo pelkkää pintasilausta. Jää nähtäväksi.


      • nöyräkuvaus
        aloittaja kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä sekä sinun että edellä vastanneen kanssa. Ylimielisellä otteella ollaan viemässä yhden Ylen huippusarjan kautta aikojen suomalaisille muodostunutta torstai-iltojen traditiota roskikseen.

        Onneksi on vielä jäljellä jokunen Maikkarin kelvollinen katsottava, kuten pian päättyvä Teho-osasto ja CSI, jotka molemmat tietysti painivat ihan eri sarjassa, kuin Kotikatu.

        Yleltähän on nyt tulossa joku uusi juttu ja olisiko sitten siitä syystä panostukset Kotikatuun jo pelkkää pintasilausta. Jää nähtäväksi.

        Näin on, aloittaja. Minunkin mielestäni tuottajan lausunnoista paljastui ylimielisyys. Ei kannattaisi paljon "pullistella" negatiivisen palautteen edessä. Vaan miten se vanha,viisas sananlasku sanoikaan:"..joka kuuseen kurkottaa..."Ihan kaipuu iskee,kun muistaa Kotikatua niiltä vanhoilta hyviltä(?) ajoilta, jolloin tuottajanan oli Kahakorpi...Kyllä sarja uudistua voi,muttei mennä itsensä toistoon tai älyttömyyksiin...tai ylimielisyyteen ja katsojan aliarviointiin...


      • juupa juu...
        nöyräkuvaus kirjoitti:

        Näin on, aloittaja. Minunkin mielestäni tuottajan lausunnoista paljastui ylimielisyys. Ei kannattaisi paljon "pullistella" negatiivisen palautteen edessä. Vaan miten se vanha,viisas sananlasku sanoikaan:"..joka kuuseen kurkottaa..."Ihan kaipuu iskee,kun muistaa Kotikatua niiltä vanhoilta hyviltä(?) ajoilta, jolloin tuottajanan oli Kahakorpi...Kyllä sarja uudistua voi,muttei mennä itsensä toistoon tai älyttömyyksiin...tai ylimielisyyteen ja katsojan aliarviointiin...

        Niin kyllä näitä ylimielisiä palautteen vastaanottajia löytyy niin mtv: kolmen puolelta kuin subinkin puolelta.Tein valituksen Se Oikea ohjelmasta jasen tasosta nykyään ja sain puhelimeen tällaisen henkilön kuin Hermann valitettavasti sukunimeä en muista alkoi mahdollisesti :llä,jos joku tietää sukunimen olisin kiitollinen jos ilmoittaisitte.Asialisesti kerroin asiani mutta ukko oli tosi ylimielinen ja kuin tuli hännän alla.

        Olen tullut siihen tulokseen että asiakkaiden kunnioitus on mennyt niin johtoportaassa kuin työntekijöilläkin ja mitään totuuden mukaista negatiivista palautetta ei siedetä vaikka koko ajan toitotetaan että antakaa risuja ja ruusuja,niin se on vain heille mantra jota hoetaan ja jolla haetaan pisteitä itselle.


      • ilohakunen

        Lopetin Kotikadun katsomisen aikoja sitten - heti kun säntillinen (?) Laura olikin lesbo. Olin siihen asti ollut iloinen, että Suomessa on edes yksi sarja, jossa ei tarvitse törmätä tähän seksuaaliseen suuntaukseen. Vaan maku meni Kotikadustakin. Toinen ärtymyksen aihe oli se, ettei sarjasta löytynyt enää yhtään onnellista paria, saati ylipäätään iloista ihmistä. Näin laman aikana sitä odottaa saavansa jotain viihdettä. Miten ihanaa vastapainoa onkaan Vaín Muutaman Huijari Tähden, olkoonkin uusintakierroksella, vaan onpa sillä ihan toisenlaiset katsojaluvut kuin Kotikadulla. Sietäisi varmaan Kotikadun tuottajan vilkaista peiliin.. Ylimielisyydellä on aina hintansa, vai miten se vanha ja viisas sananlasku menikään: "...joka kuuseeen kurkottaa...".


      • khgghgj
        ilohakunen kirjoitti:

        Lopetin Kotikadun katsomisen aikoja sitten - heti kun säntillinen (?) Laura olikin lesbo. Olin siihen asti ollut iloinen, että Suomessa on edes yksi sarja, jossa ei tarvitse törmätä tähän seksuaaliseen suuntaukseen. Vaan maku meni Kotikadustakin. Toinen ärtymyksen aihe oli se, ettei sarjasta löytynyt enää yhtään onnellista paria, saati ylipäätään iloista ihmistä. Näin laman aikana sitä odottaa saavansa jotain viihdettä. Miten ihanaa vastapainoa onkaan Vaín Muutaman Huijari Tähden, olkoonkin uusintakierroksella, vaan onpa sillä ihan toisenlaiset katsojaluvut kuin Kotikadulla. Sietäisi varmaan Kotikadun tuottajan vilkaista peiliin.. Ylimielisyydellä on aina hintansa, vai miten se vanha ja viisas sananlasku menikään: "...joka kuuseeen kurkottaa...".

        mikä muka todistaa, että Laura on lesbo? Hän voi aivan yhtä hyvin olla bi. Ja mitä vikaa homoissa/lesboissa ylipäätään on? Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin.


      • 23
        khgghgj kirjoitti:

        mikä muka todistaa, että Laura on lesbo? Hän voi aivan yhtä hyvin olla bi. Ja mitä vikaa homoissa/lesboissa ylipäätään on? Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin.

        Valtaosa väestöstä on heteroja ja elävät pari suhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa eikä meitä tippaakaan kiinnosta homot ja lesbot.
        Se on nyt vaan niin muodikasta olla jompi kumpi, ja sitä pitää tunkea joka paikkaan.
        Kotikatu on kyllä huonontunut, mutta toisaalta vaikuttaa realistiselta,olihan se entinen kyllä aika
        sliipattua, rahalla mällättiin ja hoidettiin asia kuin asia...


    • Kotikatu fanittaa...

      Sen jälkeen kun tästä kotikadusta on napsittu yks jos toinen vanha näyttelijä pois on laatu kärsinyt todella pahasti ja näyttelijät on suoraan kuin salkkareista, miksi ihmeessä pitää olla salkkarit 2? minne katosivat kunnon Hannes ja Hannes pullat ym. hyvät ainekset, jos kerran Hannes jäi pois tilalle olisi pitänyt palkata uusi Hannes eikä poistaa koko hahmoa sarjasta. Samalla näkyy Onni Partanen kadonneen jonnekin ei sitäkään enää näy missään? sen sijaan ruudulla reuhtoo myssy päässä kaikean maailman "narskut" ja "suskut" jotka ei kertakaikkiaan kiinnosta keski-ikästä katsojaa teinihuolinensa...huh..huh...mitäs tänä Lauta ja Krisse sitten onkaan? miten on mahdollista että Lauraa kiinnostaa myös naiset? ihan paska juonen käänne se olisi pitänyt olla niin että jatkaa Riston kanssa ja perheen juonta seurataan kunnolla, lisää mysö ruutu ainaa Pertille ja Eevalle sekä uudelle miehelleen johon rooliin Taneli sopii todella hyvin ja lisää myöskin Riston käänteitä ja elämää, nuorison ruutu ajan voisi heti nyt jo puolittaa jonnin joutavana.

    • seikkuri

      miksi ei kuva näy mut tekstim tulee sarjalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe