että oletteko koskaan nähneet näkymätöntä miestä?
Kysyn nyt ihan suoraan teitiltä
29
597
Vastaukset
ku tv:ssä. Ei näyttäny paljon miltään.
- miljoonandollarinmies?
Oliko se näkymätön, muista oikein enään... jos se oli näkymätön, niin sitten olen nähny minäkin.
miljoonandollarinmies? kirjoitti:
Oliko se näkymätön, muista oikein enään... jos se oli näkymätön, niin sitten olen nähny minäkin.
mä en tunne... liekö sitte joku invisible sekin... luulis ny kuitenki et edes rahat näkyis... tietäis siitä et missä se kulkee...
- Miljoonandollarinmies
a-v kirjoitti:
mä en tunne... liekö sitte joku invisible sekin... luulis ny kuitenki et edes rahat näkyis... tietäis siitä et missä se kulkee...
Oot vishiin aika nuori, noin niinku aaveeksi, jos et miljuunandollarinmiestä muista, sehän oli ihan oman aikansa legenda. Yleensä, mitä minä oon aaveita tavannu, niin ne on ollu siellä sadan pahemmalla puolella.
Miljoonandollarinmies kirjoitti:
Oot vishiin aika nuori, noin niinku aaveeksi, jos et miljuunandollarinmiestä muista, sehän oli ihan oman aikansa legenda. Yleensä, mitä minä oon aaveita tavannu, niin ne on ollu siellä sadan pahemmalla puolella.
sitä originaalia? Kyllä mä sen hämärästi muistan... hämäryys johtuu nimenomaan korkeasta iästäni.
Mä kuvittelin sun puhuvan näistä... mitälie, unelmien poikamiehiä nää nyt on ollu... komeet kulissit mut yhtäkaikki pers'aukista sakkia;)- että sulle
a-v kirjoitti:
sitä originaalia? Kyllä mä sen hämärästi muistan... hämäryys johtuu nimenomaan korkeasta iästäni.
Mä kuvittelin sun puhuvan näistä... mitälie, unelmien poikamiehiä nää nyt on ollu... komeet kulissit mut yhtäkaikki pers'aukista sakkia;)vaan raha merkkaa jotain, siis rahoja kyttäät joltain käännettäväksi?
että sulle kirjoitti:
vaan raha merkkaa jotain, siis rahoja kyttäät joltain käännettäväksi?
mut se on aihe josta ei julkisesti puhuta.
- Miljuunandollarinjne....
a-v kirjoitti:
Mä kuvittelin sun puhuvan näistä... mitälie, unelmien poikamiehiä nää nyt on ollu... komeet kulissit mut yhtäkaikki pers'aukista sakkia;)jepu joo, hyvinkin muuttuvat näkymättömiksi, kun morsmaikulle asioiden oikea laita selkiää.
Miljuunandollarinjne.... kirjoitti:
jepu joo, hyvinkin muuttuvat näkymättömiksi, kun morsmaikulle asioiden oikea laita selkiää.
joutavaa touhua.
- miljoonandollarinmies
että sulle kirjoitti:
vaan raha merkkaa jotain, siis rahoja kyttäät joltain käännettäväksi?
Jaa et tää kummitus ois vähän niinku uuno turhapuro meinigillä liikkellä, pian rikkaisiin naimisiin ja silleen.
Ei ois uskonu, niin viksulta ja vilmaattiselta ko vaikuttaa, aina ei näköjään oo tekstiinkään uskomista.... ei ees netissä. miljoonandollarinmies kirjoitti:
Jaa et tää kummitus ois vähän niinku uuno turhapuro meinigillä liikkellä, pian rikkaisiin naimisiin ja silleen.
Ei ois uskonu, niin viksulta ja vilmaattiselta ko vaikuttaa, aina ei näköjään oo tekstiinkään uskomista.... ei ees netissä.Ja varsinkaan blondi-aaveisiin ei voi luottaa. Muista se;)
- miljoonandollarinmies
a-v kirjoitti:
Ja varsinkaan blondi-aaveisiin ei voi luottaa. Muista se;)
Ennen sitä pelkäs mörköjä sen takia, että ne voi säikäyttää kuoliaaksi ja viedä hengen. Nyt pitää pelätä, että ne vie vielä lisäksi rahatki.
miljoonandollarinmies kirjoitti:
Ennen sitä pelkäs mörköjä sen takia, että ne voi säikäyttää kuoliaaksi ja viedä hengen. Nyt pitää pelätä, että ne vie vielä lisäksi rahatki.
Ja nyt on nyt. Mikään ei oo enää niinku ennen, en minäkään;)
- impi-lempi
Tietääkseni, mutta aattelisin, ettei siinä miehessä olisi kyllä mitään näkemistäkään,kai? ;O)))
- kaarrellen
ei tarvis mennä pimeessä peiton alle, vaan vois ihan käsikopelolla tunnustella kirkkaalla päivänvalolla.
- nyt näkymätön
on näkyny! Ainakin näkymätön Väänänen, meinaan vaan kun naapurin akka nakkas ukkonsa ltsän ulos ulko-ovesta ja huus samalla: Saatanan juoppo, häivy! Ei ollu mitään muuta kun lätsä näkyvissä ,mutta kait se ukko oli siinä lätsässä kiini?
- Voi mua
Miten niin olen jo lähettäny samanlaisen....
Mitäs mää tyhmiä kyselen, onhan jokkainen nyt Viänäsen nähny.
- hilda-hymy
mutta melkein varma olen, että olen nähnyt.
Sillä miehellä on varmaan näkymättömyys nappula jossain, kun ei näy missään melkein koskaan.- ullama
Taitaa olla se kuuluisa Menevä Mies.
- ei vaan vielä
nähty sitä näkymätöntä. Perustelen kantaani sillä, että oluilta poistuessani portsarilta takkia jonottaessa edellä ollut pyysi portsaria tilaamaan kleinbussin.
Portsari ihmettelemään, eikö tavallinen taksi riitä? Ei, kun seurueeseeni kuuluu lauma pieniä vihreitä miehiä.
Jotkut lahjakkaat niitä näkymättömiäkin näkevät, tavikset ei. - kuin muusinuija
se no se.
- miljoonandollarinmies
Ihan totta niin olikin, heti muistin kun sanoit. Nuo elon aamuhämärän muistelokset näköjään ihan oikeasti muuttuu päässä ihan eriksi. Tämä miljoonandollarinmies onkin ihan halpahallituote.
- näkymätönkuudenmiljoonandol...
miljoonandollarinmies kirjoitti:
Ihan totta niin olikin, heti muistin kun sanoit. Nuo elon aamuhämärän muistelokset näköjään ihan oikeasti muuttuu päässä ihan eriksi. Tämä miljoonandollarinmies onkin ihan halpahallituote.
Sen 6 milj. miehen kans samoihin aikoihin tais seikkailla ihan oikeakin näkymätön mies, joka vetas naamarin päähän ko halus olla näkyvä. Nyt kävi näin että sekotin nää kaks ukkelia yhteen.
on netti pullollaan kait?
Et sinä ainakaan näe heitä juuri koskaan.;)- miljuunandollarinmiäs
näin on, koko ajan tässä näkymättömien miesten ja ehkä jopa -naistenkin kanssa tosiaan jaagaan, enkä huomaa mitään.
hoki kerran yksi mies itsekseen, luulen että hää oli se koko kaupungin vinski, johan tuo poika miehen iässä...
- Miljoonandollarinmies
niin, se osti apteekista tarmo mannilta jotain näkymättömyyspulveria...
- Alien-8
tapasin yhden sellaisen.Yritti kaupata näkymättömiä kalakukkoja.En ostanut,koska täytyyhän ihmisen nähdä,mitä syö.Eli onko kukot tehty vihertävästä lantusta,tai punasilmäisistä muikuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592