kun tuomittiin Loukkauksesta. Luin kirjan, eikä siinä ollut mielestäni mitään härskiä tai liian intiimiä.., mutta kaiketi makuasia. Telkkarin piirretyissä on enemmän loukkaavaa kuin tuossa kirjassa..
Ja entäs sitten sen toisen osapuolen Loukkaaminen, jättikö arvoisa pääministerimme kokonaan huomiotta kirjan lukiessaan kuinka hän itse loukkasi toisen ihmisen syvimpiä tunteita kaiken sen rakkauden osoituksen keskellä jota tämänkin suhteen aikana sai osakseen. Sekö ei ollutkaan mitään??
Oikeuskäsittelyn tulokset kertovat enemmän Vallan mahdista kuin tasa-arvosta ja oikeudesta.
Ja nyt naurattaa sekin, että julkimot ovat nyt puolustamassa Ruususta, mutta eivät silloin kun hän olisi sitä tarvinnut. Että silleen. Saiko tästäkään edes kirjoittaa, tiedä häntä...
"hienosti" hoiti
8
269
Vastaukset
- mikä, mikä,
millanen suhde????
- Lapista !
Hän kirjoitti eilen lehdessä, että Vanhasen väite seurustelun aloittamistavasta ei pidä paikkaansa ja hän halusi sitä kaunistella, mutta sen valheen on julkinen sana melkein kokonaan unohtanut !!!!
- kiinnostaako sua,
toi asia noin kauheasti. Meet varmaan hautaan saakka tuon jutun kanssa. Ootko itse päässyt aloittamaan "seurustelupaikkaa" ja seurustelua missään? onko sua kukaan huolinut (halunnut)?
- on valhe !!!
kiinnostaako sua, kirjoitti:
toi asia noin kauheasti. Meet varmaan hautaan saakka tuon jutun kanssa. Ootko itse päässyt aloittamaan "seurustelupaikkaa" ja seurustelua missään? onko sua kukaan huolinut (halunnut)?
Kysymys koskeekin pääministerin - ei siis minun - antamaa väärää tietoa !
- väärää todistusta
on valhe !!! kirjoitti:
lähimmäisestäsi.
- ukkola
on valhe !!! kirjoitti:
ukkola, ukkola.
- hali vili voo,
älä kirjoita kun et kerran ymmärrä mistään.
- asian osainen
kyllä ruususka taas pyllistelee juorulehdiltä rahaa, kun nyt antaisivat vielä isommat rapsut, varmaan tuleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770