Halla-ahosta tehtiin hirviö

mediassa

Jussi Halla-ahoon kohdistuva mustamaalaus on ollut täyttä kiduttamista ja julkista nöyryyttämistä, kuin kommarien Venäjällä aikoikaan. Halla-ahosta on mediassa tehty hirviö ja mörkö, jolla kai jo pelotetellaan pikkulapsia. Kaikki tämä vain siksi, että Halla-aholla on "vääriä" poliittisia mielipiteitä. Mikä niissä Halla-ahon kannanilmaisuissa niin äärimmäistä on, että koko mediaeliitin pitää kiehua pyhää vihaa yhtä ihmistä kohtaan ja kaivaa Halla-ahosta törkyä jopa täältä Suomi24:stä, julkisen sanan alimmalta saastatasolta?

Verratkaa Halla-ahon kohutuimpia tekstejä siihen mitä joku Jouko Turkka, Pentti Linkola tai Panu Höglund ovat uransa varrella kirjoitelleet, anarkistifoorumien keskusteluista nyt puhumattakaan. Aikamoinen temppu jos kiltistä perheenisästä saadaan tehtyä kansan silmissä kiiluvasilmäinen natsi. Ainakin Halla-aho on paljastanut, mitkä ovat todelliset tabut nyky-yhteiskunnassa, horjuttamalla niitä.

15

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii muka

Halla-ahosta muka tehtiin hirviö? Itsehän se julkisesti uhkaili raiskauksilla ym.

Täysiä torvia nuo perssuomalaiset.

KYLLÄ KANSA TIETÄÄ!

• vessanseinällä

"Itsehän se julkisesti uhkaili raiskauksilla ym."

Ei nyt ihan noinkaan, ja taidat sen tietää itsekin.

• ihan itse

teki itsestään hirviön. Kiehuu pyhää vihaa ulkomaalaisia kohtaan.

• mieltäsi

Taidat itse kiehua pyhää vihaa Halla-ahoa kohtaan.

• Outo ajatus
        mieltäsi kirjoitti:

Taidat itse kiehua pyhää vihaa Halla-ahoa kohtaan.

En arvosta vihanlietsojia, mutta en minä ketään sellaista vihaakaan.

Viha katkeroittaa ja muuttaa mielen synkäksi. Sellaiseen en ala, enkä toivo että muutkaan alkaisivat.

• Venäjältä

nämä median hyökkääjät ovat ideologiansa perineet. Ja hyvin on oppi perille mennyt. Joukolla kaikki yhden kimppuun.

• koulukiusaajia

Halla-ahosta on eri blogeissa, nettipalstoilla ja nyt tv:ssäkin käytetty kymmenen kertaa räikeämpää kieltä kuin Halla-aho itse on käyttänyt edes pahimmista vihamiehistään.

• esim.
        koulukiusaajia kirjoitti:

Halla-ahosta on eri blogeissa, nettipalstoilla ja nyt tv:ssäkin käytetty kymmenen kertaa räikeämpää kieltä kuin Halla-aho itse on käyttänyt edes pahimmista vihamiehistään.

http://suojeluskuntalainen-1.blogspot.com/

• mieltä
    • ..o..

Ikävä kyllä halla-aho on joutunut toimimaan ukkosenjohdattimena maahanmuutto keskustelussa, ilman häntä maahanmuutto keskustelu olisi tullut esiin vasta kun kritisointi olisi ollut myöhäistä.
      Toisaalta julkinen mustamaalaus on tuonut perus-suomalaisille ja varsinkin Halla-ahollo huomattavasti enemmän ääniä verrattuna siihen että media ei olisi millään tavalla reagoinut kirjoituksiin, loanheitto alkoi vasta kun valtapuolueet tajusivat että PSt on potentiaalinen uhka sekoittamaan vanhat kuviot.

• mitä tilaa,,,,

niin Halla-aho kuin Soinikin. Sota natsismia vastaan on alkanut. Natsihyysäreiden on turha jatkaa sievistelevää vikinäänsä, se vain pahentaa heidän asemaansa päivä päivältä.

• haavat auki

Parantumisprosessi on alkanut.
        Halla-aholle siitä kunnia.

• perushuttua

Ei median ole tarvinnut tehdä mitään Halla-ahon maailmankuvan mustamaalaamiseksi. Kyllä hän on ihan omilla kirjoituksillaan antanut itsestään kuvan ulkomaalaisia vihaavana ja joidenkin nimettyjen naisryhmien raiskaukseen kehottavana perussuomalaisena.

Voi toisaalta kysyä, mitä outoa noissa mielipiteissä loppujen lopuksi on. Nehän ovat aina kuuluneet perussuomalaisten agendaan.

• vain ääneen

sen mitä muut peruSSisut ovat aina hautoneet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2491
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2110
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1952
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1790
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1558
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1092
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      940
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      915
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      888
    Aihe