Teuvo myöntää

ongelmansa?

**Se oli ensimäinen yritys saada minut mielenterveysongelmieni kanssa
hoitoa saamaan.**

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan sinunkin ongelmasi, kuten kaikkien totuudesta luopuneiden
      porttopappien ja heidän perässään juoksevien ongelma.

Vähissä ovat Saatanan eväät, jotka hän on sinullekin antanut,
      kun lähes joka avauksessa pitää Teuvon nimeä hokea:

"Teuvo eestä,
      Teuvo takaa,
      Teuvo istuu,
      Teuvo makaa!"

Ja huomaa: Joka asennosta pystyy totuutta jakamaan.

Kyllä minä sen tajuan miten ihanan fiiliksen Saatana sinulle antaa,
      kun saat oikein sydämesi ravosta nimeäni vihata.

Mutta muista myös, että ihanan fiiliksen antaa minulle myöskin
      Pyhä Henki, kuten ilmoitettu on:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan
      ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja
      inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta,
      sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Ja nyt lähden ulos hyppimään riemusta!

• IRMELI.

Sinä hirsisilmäinen porttopappi TeuvoSuni,

Babylon oli rakennettu Nebukatneessarille ja sen kuville ja siitä muodostui tuo portto, se rakennettiin kuninkaan mahdin kunniaksi.

Dan,4
        29 (4:26) Kun kuningas kahdentoista kuukauden kuluttua oli kävelemässä kuninkaallisen palatsinsa kattotasanteella Babylonissa,

30 (4:27) hän sanoi: "Tämä on se suuri Babylon, jonka minä olen väkevällä voimalla rakentanut kuninkaalliseksi kaupungikseni ja omalle mahdilleni kunniaksi!"

Kuningas oli rakennuttanut omalle mahdilleen kunniaksi.

JA SANON VIELÄKIN ETTÄ SE PORTTO EI TARKOITA KIRKKOA, EIKÄ PAPPEJA, VAAN MAMMONAA RAHAN VALTAA.

• IRMELI. kirjoitti:

Babylon oli rakennettu Nebukatneessarille ja sen kuville ja siitä muodostui tuo portto, se rakennettiin kuninkaan mahdin kunniaksi.

Dan,4
        29 (4:26) Kun kuningas kahdentoista kuukauden kuluttua oli kävelemässä kuninkaallisen palatsinsa kattotasanteella Babylonissa,

30 (4:27) hän sanoi: "Tämä on se suuri Babylon, jonka minä olen väkevällä voimalla rakentanut kuninkaalliseksi kaupungikseni ja omalle mahdilleni kunniaksi!"

JA SANON VIELÄKIN ETTÄ SE PORTTO EI TARKOITA KIRKKOA, EIKÄ PAPPEJA, VAAN MAMMONAA RAHAN VALTAA.

Uudessa testamentissa portosta puhutaan tulevana maailman hallitsijana
        eikä tuhansia vuosi sitten tapahtuneena asiana.

• rahan valta
        IRMELI. kirjoitti:

Dan,4

Ei Mammon-jumalan palveleminen ole sama asia kuin kristillisen seurakunnan porttous, mikä on ennustettu. "Löytäneekö Hän (Jeesus) uskoa, kun tulee). Tuskin löytää, sillä lopun ajan karismaattinen eksytys on niin rajua.

Hooseankin piti mennä naimisiin porton kanssa. Ei Mammonan eli vaurauden epäjumalan kanssa. Se on lähinnä se nykyajan menestysteologia, joka kuvaa Mammonan palvojia.

Miten moni tässäkin maassa on naimisissa hengellisen porton (kirkkokunta/lahko) kanssa?
        Suomessakin on noin 800 uskonnollista yhdistystä eli lahkoa.

Se on se helakanpunaisen, josta ilm.kirjassa puhutaan!

• Irmeli.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Uudessa testamentissa portosta puhutaan tulevana maailman hallitsijana
        eikä tuhansia vuosi sitten tapahtuneena asiana.

Siinä on se porton malli.

Ihmisen ego ja rahan valta, omalle mahdilleni kunniaksi!"
        eli kultainen vasikka.

Daniel 4

• Irmeli. kirjoitti:

Siinä on se porton malli.

Ihmisen ego ja rahan valta, omalle mahdilleni kunniaksi!"
        eli kultainen vasikka.

Daniel 4

Saatanan valheen henki.

Valituille Kristuksen Totuuden Henki.

• Pikakirjoittaja

Ajan henki on se,että nimitellään sairaaksi aina,kun kuulijaa ei miellytä jokin kuulemansa.
      Olen seurannut >>mielenkiinnolla

• Irmeli.

Minä puolustan Jumalaa ja Kristusta.

Jumala on luonut pelastus suunnitelman ja sitä mollataan portoksi.

Hävetkää sanon minä.

• Pikakirjoittaja
        Irmeli. kirjoitti:

Minä puolustan Jumalaa ja Kristusta.

Jumala on luonut pelastus suunnitelman ja sitä mollataan portoksi.

Hävetkää sanon minä.

alaisuuteen.Asia on mitä mielenkiintoisin käsiteltävä,mutta kirkko kaikki tyynni kuuluu kuvioihin,vääjämättä.Maine,rahan valta,ihmiskunnia,materialismi -lista eteenpäin.Moni sekoittaa jo sanana pedon ja porton.Käsitelkäämme tätäkin Raamatun valossa ja Pyhässä Hengessä.

• Irmeli.
        Pikakirjoittaja kirjoitti:

alaisuuteen.Asia on mitä mielenkiintoisin käsiteltävä,mutta kirkko kaikki tyynni kuuluu kuvioihin,vääjämättä.Maine,rahan valta,ihmiskunnia,materialismi -lista eteenpäin.Moni sekoittaa jo sanana pedon ja porton.Käsitelkäämme tätäkin Raamatun valossa ja Pyhässä Hengessä.

Kun lukee Danielin kirjaa, tulee ymmärtämään porton, se oli yhden ihmisen mahti, ego nosti päätään, mutta miten kävikään, ei kirkko ole yhden ihmisen egon tuote, vaan Kristuksen.
        Joka kantaa syntivelkamme, joka on uhri.

2. Kor. 5:19

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan.

Daniel 4

Ilm. 14:8

Hänen jäljessään tuli toinen enkeli, joka kuulutti: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon, tuo portto, joka iljetyksillään on vietellyt kaikki kansat juomaan vihan viiniä." [Jes. 21:9; Jer. 50:2, 51:8,9; Ilm. 17:5]

Ilm. 17:15

Vielä enkeli sanoi: "Vedet, jotka näit, ne, joiden äärellä portto asuu, ovat kansoja, joukkoja, maita ja kieliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe