Tänään taas postilaatikkoon kolahti komeita Citymarketin ja K-marketin mainoksia. Oletteko panneet merkille, että yhä enenevissä määrin tarjouksissa on 2-4kpl tuotteita tiettyyn tarjoushintaan. Tämähän on silkkaa hävytöntä lisämyynnin hankkimista. Kuinka monella on tarvetta ostaa 2kpl maksamakkaroita, 3kpl suklaalevyjä, 4kpl pizzoja. Itselleni tuli niin mitta täyteen, että K-kauppoja en enää käytä. En suostu enää rahoittamaan minkäänlaista korttisysteemiä. Koskahan ihmiset ihan oikeasti oivaltavat sen, kuinka paljon liikaa me maksamme ruuastamme näitten etukorttisysteemien rahoittamiseksi. Mitä muuta me kuluttajat voimme tehdä kuin ryhtyä käyttämään Lidliä ja muita halpakauppoja, koska tosiasiahan on se että niitä käyttämällä säästät puhdasta rahaa.
K-kaupoilla uusi kikka
17
2779
Vastaukset
- homman
Meille kotiin tuli lappu K-marketista, pakastekakku n.3,99 ja kaikista normaalihintaisista tuotteista 7% alennusta lappu. Kävimme kaupassa, vain yksi kakku oli hintaan 3,99, toinen normaalihinnalla. 7% lapulla ei tullut lainkaan alennusta, vasta "rähinän" jälkeen saatiin n.7% alennus, syyksi sanottiin ettei kassa ollut kuittaillut oikeassa järjestyksessä. Kassan vieressä oli pino näitä 7% alennuslappuja (kukaan ei ollut saanut alennusta?) Liha tiskissä oli iso lappu Kariniemen minuuttipihvit n.7€/kg. Kotona huomattiin hinta oli n.11€/kg. Netistä katsoin että tarjous oli loppunut 11.2. Edellisellä käynnillä kotiin tuli lappu, tarjouksessa sitä sun tätä. 5 haluamastani. 3 tuotetta ei ollut, loppu. Viime kesänä tuli lappu kesätarjouksista, kesäkeksilajitelma, kaupassa ei kyseistä tuotetta ollut koko kesänä, valittelivat etteivät saa, viereisessä Sivassa oli koko kesän hyllyllä kyseinen tuote. Joku aika sitten K-kassa ei suostunut myymään S-pankkikortilla, sanoi vain ettei käy heillä? Viime kerralla lihatiskillä oli lappu; 2 pakkausta 2.5€, ja osassa oli lappu 50% alennus. Otimme kaksi 50% pakkausta, ymmärrykseni mukaan jos 2 pakettia on 2,5€ niin 50% pakkaukset saa 1,25€, mutta tämä ei päde K-marketissa. Mistä K-kauppias saa rahat avoautoon, viikon lomareissuun Levillä ja Kanarialla ja moottoriveneeseen ym?
- ppöolpåolå
Mikäs uusi kikka tuo, ainakin meilläpäin markkinoineet jo "tukkuostoksia" jo vuosia. K-ryhmää ei näytä yksin kaksin asuvat pienperheet kiinnostavan asiakkaina.
- Ei K--kallista
ppöolpåolå kirjoitti:
Mikäs uusi kikka tuo, ainakin meilläpäin markkinoineet jo "tukkuostoksia" jo vuosia. K-ryhmää ei näytä yksin kaksin asuvat pienperheet kiinnostavan asiakkaina.
Kalliksi ne tuotteet jää vielä sittenkin, vaikka niistä plussahintaa vähän alennettaiskin. Plussa alennusvarathan on huomioitu jo hinnottelussa.
- kassa hinta eri
Ei K--kallista kirjoitti:
Kalliksi ne tuotteet jää vielä sittenkin, vaikka niistä plussahintaa vähän alennettaiskin. Plussa alennusvarathan on huomioitu jo hinnottelussa.
Minua raivostuttaa että tuotteissa ei ole enää hintoja. Hinta mikä hyllynlaidassa on ei päde enää kassalla. Pitäisi olla kynä ja paperi johon merkata hinnat niin paljon väärää laskutusta on.
- jaksat vaahdota
Mulle on ihan h-tin hailea, mitä roskapostia tulee lehtien välissä tai suoraan postilaatikkoon. Ne menee kaikki jätepaperiin yksin tein. Teen ostokseni ihan omaehtoisesti ja sieltä mistä huvittaa, vaikka tässä toipilaana aikaakin jo riittäisi. En jaksa sitä paperisilpun, kuponkien, prosentti sinne, tuotteiden lukumäärä jne. -hömppää ollenkaan.
Ja mulle on ihan sama, mistä K-kauppias repii rahansa matkailuunsa. Minä teen matkat omilla rahoillani ja se riittää. - se pidettävä
jaksat vaahdota kirjoitti:
Mulle on ihan h-tin hailea, mitä roskapostia tulee lehtien välissä tai suoraan postilaatikkoon. Ne menee kaikki jätepaperiin yksin tein. Teen ostokseni ihan omaehtoisesti ja sieltä mistä huvittaa, vaikka tässä toipilaana aikaakin jo riittäisi. En jaksa sitä paperisilpun, kuponkien, prosentti sinne, tuotteiden lukumäärä jne. -hömppää ollenkaan.
Ja mulle on ihan sama, mistä K-kauppias repii rahansa matkailuunsa. Minä teen matkat omilla rahoillani ja se riittää.Meitä on paljon joiden täytyy aina miettiä mihin mikin euro menee. 7% koko viikon ostoksista (käymme vain kerran viikossa, eli esim 7% nyt,ostokset 96,80€=>6.80€. Tarjouksista ostamme ruokaa. Ne kuluttaa joilla rahaa on tai jotka on yhteiskunnan elätettävänä. Sitten kun ei pärjätä mennään leipäjonoon. Mietinkin tossa yksi päivä, aikaisemmin kävimme usein K-marketissa, sitten jäi, miksi? Nyt muistan kun olen muutaman kerran käynnyt. Se mitä luvataan ei päse. Jo periaatteessa, se mikä luvataan, se pidetään. Ihmettelen vain kun isoissa kaupoissa kiertää "haamuostajia" palveluja kyttäämässä niin hinnan pitävyyttä ei seurata.
- likaamista
Niinpä: Kaupassa iso lappu 2 pakettia jauhelihaa/5€, kassa kuitenkin löi yhteishinnaksi lähes 9€. 1.5 kg appeliinia pussissa, kotona huomasin pussissa reikä, pussin paino 1,15kg. Kyllä ne pilaantuneet voi pois ottaa mutta ei siitä enää saisi täyttä hintaa ottaa. Asiakkaat "äänestää" jaloillaan eikä tule enää samaan kauppaan.
- suurperheellinen...
likaamista kirjoitti:
Niinpä: Kaupassa iso lappu 2 pakettia jauhelihaa/5€, kassa kuitenkin löi yhteishinnaksi lähes 9€. 1.5 kg appeliinia pussissa, kotona huomasin pussissa reikä, pussin paino 1,15kg. Kyllä ne pilaantuneet voi pois ottaa mutta ei siitä enää saisi täyttä hintaa ottaa. Asiakkaat "äänestää" jaloillaan eikä tule enää samaan kauppaan.
hepskukkuu! itse olen töissä kaupassa ja jos jokin tuote on tarjouksessa se myös pitää kassalla lyödä niin. Vaikka tarjous olisikin umpeutunut mutta jos se hinta edelleen kököttää siellä hyllyssä, se pitää siihen hintaan asiakkaalle myydä ja käydä sitten poistamassa hyllystä... TOtta, ale-hintoihin on kyllä jo laskettu katteet...pitäähän se kattaa palkat, sähköt, vakuutukset ja onhan se tuotekin muualta sinne kauppaan ostettu! Sekä kaupan elinkelpoisuuden takia pitää sinne kauppaankin sitä rahaa jäädä. Minulle on yksi lysti miten kukin rahansa käyttää ja mennä porskuttaa. Riittää että saan leivän oman perheeni suuhun. Tosin pienellä kaupan kassan palkalla.
Ja onko koskaan kenenkään mielessä käynyt, että ehkä se kassa-neiti/setä on inhimillisessä erehtyväisyydessään lyönyt kassalla väärän hinnan? Minulle on... Ja kun asiasta kauniisti ilmoittaa että nyt tuli väärä hinta. Tämä voidaan yhdessä fiksusti korjata ja sopia. Ei auta jos siinä vaiheessa alkaa räyhäämään vaikka kassa olisikin pahoillaan ja koittaisi itkuaan niellen korjata tilanteen ja sitten asiakas vielä poistuu huutaen ja kiroillen vaikka hintakin olisi jo virheestä alennettu!!! Käyttäydytään myös itse aikuismaisesti siellä kaupassa.
Totta: voi ehkä joissakin kaupoissa olla väärinkäytösiä/väärinkäsityksiä, mutta ei niissä kukaan yritä asiakkaalta suoraan rahaa pimittää. HUHHUH - erheistä
suurperheellinen... kirjoitti:
hepskukkuu! itse olen töissä kaupassa ja jos jokin tuote on tarjouksessa se myös pitää kassalla lyödä niin. Vaikka tarjous olisikin umpeutunut mutta jos se hinta edelleen kököttää siellä hyllyssä, se pitää siihen hintaan asiakkaalle myydä ja käydä sitten poistamassa hyllystä... TOtta, ale-hintoihin on kyllä jo laskettu katteet...pitäähän se kattaa palkat, sähköt, vakuutukset ja onhan se tuotekin muualta sinne kauppaan ostettu! Sekä kaupan elinkelpoisuuden takia pitää sinne kauppaankin sitä rahaa jäädä. Minulle on yksi lysti miten kukin rahansa käyttää ja mennä porskuttaa. Riittää että saan leivän oman perheeni suuhun. Tosin pienellä kaupan kassan palkalla.
Ja onko koskaan kenenkään mielessä käynyt, että ehkä se kassa-neiti/setä on inhimillisessä erehtyväisyydessään lyönyt kassalla väärän hinnan? Minulle on... Ja kun asiasta kauniisti ilmoittaa että nyt tuli väärä hinta. Tämä voidaan yhdessä fiksusti korjata ja sopia. Ei auta jos siinä vaiheessa alkaa räyhäämään vaikka kassa olisikin pahoillaan ja koittaisi itkuaan niellen korjata tilanteen ja sitten asiakas vielä poistuu huutaen ja kiroillen vaikka hintakin olisi jo virheestä alennettu!!! Käyttäydytään myös itse aikuismaisesti siellä kaupassa.
Totta: voi ehkä joissakin kaupoissa olla väärinkäytösiä/väärinkäsityksiä, mutta ei niissä kukaan yritä asiakkaalta suoraan rahaa pimittää. HUHHUHJos se olisi näin. Tämä kyseinen K-Market käyttää tätä kaupankäyntiä jatkuvasti. Olin välillä pois ja aloin käydä uskoen että tilanne on parantunut mutta ei. Viimeinen niitti oli että lihan hintoja ei ollut merkattu tiskiin kaikkien osalta. Sisäfile oli n.15.9€/kg. Otin vierestä ulkofilettä kun se oli sopivamman näköistä grillaamiseen. Kilohinta oli sitten yli 35€/kg. Hinta olisi pitänyt kysyä myyjältä, myymälässä missään ei ollut kyseisen tuotteen hintaa. Vähään aikaan en astu tähän markettiin.
- itsemurha tilastoissa
K-kuppikunta johtaa......
- henkilöosaamista
Yllättävän paljon tuntuu olevan kauppiaita jotka ei ymmärrä kuinka tärkeää on kohdella työntekiöitään tasapuolisesti ja inhimillisesti. Kauppias ei voi yksin hoitaa kauppaa vaikka olisi kuinka hyvä, siihen tarvitaan motivaatioitunut henkilökunta
- Dyykkari.
Ei tule huomattua koskaan, kun nuo menee heti roskakoriin ja muutaman päivän sisällä paperinkeräykseen!
- En koskaan K-kauppaan
Muiden kaupppiassa sellaista ei ilmene
Minua ei häiritse tosiaan heidän mainokset. Tein pesäeron Kaakao-kaupauppiaisiin jo yli 10 vuotta sitten.
K on kaikista päivittäisketjuista härskiäkin härskein:
He kiristää teollisuutta, kauppiataan, yhteiistyökumppaneita ja henkilöstöä.
Ns. kuljetusyrittäjät eivät ole yrittäjä vaan
velkavankeudessa olevia torppareita.
Kaupoissa työskentelee eliittirouvat ja opiskelijat jotaka saa elantonsa jostain muualta kuin myyjän työstä.
K-kaupoissa suoritetaan sekä asiakkaille että henkilöstölle kain vastaisia tarkastuksia, mm heidän autohinsa.
Edes poliislla ei vastaavaa ole mahdollissuuta ilman kotietsintä lupaa.
Vaikka kaikilla kaupparyhmillä on liiketaloudelliset tavoitteet niin S ja E ryhmä ovat aina olleet huomattavasti inhimillisempiä kaikkia sidosryhmiä kohtaan.
Parhaiten asia näkyy kohtelussa henkilöstöön.
Olen tehnyt erilaista yhteistyötä ei ryhmien kanssa, tositen kanssa lähes kaikki toimii hyvin. Mutta K kanssa erittäin HUONOSTI = eli ei toimestani enää olenkaan.
Askossakin asioin aiemmin mutta näkyy olevan plussa sielläkin, joten kiitos ei. - nn,,
Vaan:
Ahneus
Kovuus
Häikälemättömyys
Viekkaus
Kiristys
Lahjonta
Oikeuksien ylittäminen
Oma etu
K etu aina ensin - Säästöä
Yksi ongelma mainonnassa on ollut printtimedian hitaus. Mainoksiin pitää laittaa päivämääriä, koska yhdellä mainoksella koetetaan selvitä pitkä aika sen kalleuden vuoksi. Tilanteeseen on tullut muutos. Tarjousnet tarjoaa yrityksille paikan jossa mainostaa aina ajankohtaisesti ja edullisesti, jolloin kuluttajille voidaan mainoskulusäästöjen myötä tarjota parempia etuuksia. Esimerkkinä otan Porissa Kuntosali Piukat Paikat etukupongin. Sama kuponki printissä 48e ja Tarjousnetissä 41e.
Lisäksi sivuilla seurataan mainoskampanjoiden rehellisyyttä, jolloin törkeät huijaukset voidaan poistaa sivuilta.
Kerro ihmeessä lähikaupassa mainospaikasta, josta sinäkin hyödyt!
T. Hallinta / Tarjousnet.fi- Facebookissakin okei
Tämähän on ihan toimiva juttu. Alueellisesti pitäis olla enemmän muuallakin kuin Satakunnassa, mutta laitan kirjanmerkkeihin... facebook toiminta on aktiivista ja kovat panokset siellä mahdollista ilmalämpöpumppu arvontaa myöden.. tsemppiä ja näitä lisää.
Kyllä se muuten on niin että se kassakuitti kannattaa tarkistaa aina jo kaupasta lähtiessä...
Olin itsekin aika pitkään ilman korttia ihan juuri tuon periaatteen vuoksi kunnes minäkin sitten isomman oston tullessa hankin kortin saadakseni sen alen jonka sai vain sillä kortilla.
Härskiä touhua ja niin härskiä että luulisi jo oivalletun että ajat sitten on mennyt viimeinen käyttöpäivä härskiydelle umpeen..
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723