JUORUILUT TÖISSÄ

Pettynyt työkaveriin...

Meitä on noin 20 hengen porukka naisia, olisi kiva jutella kulumisia..
ja sitten huomaakin että tämä ystävä on kertonut toiselle...jne...
vaikka asia oli tarkoitettu meidän väliseksi...

Sellasia kuppikuntia näkyy olevan, ja tuntuu ettei pääse siihen mukaan...
Olen itkenyt koko aamun, en tiedä miten tästä eteenpäin mennään...
Ehkä se vika on minussa...

5

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wirniksi

      ja tyypillistä naisvaltaisella alalla, en tiedä mikä tilanne miehillä on? Kuppikuntia syntyy aina, ja mun mielestä sanalla on huono kaiku, miksi haluat sellaiseen mukaan? Kaikkein paras tapa on sellaisella työpaikalla jutella vain niitä näitä, yleisiä asioita. Ei henkilökohtaisia juttuja, ei työkavereiden mollaamista (en väitä että sinä olisit sellaista tehnyt). Joku kuitenkin aina kertoo jollekin, ja soppa on valmis.

      • telakalta

        Elä nyt pillitä Elli
        Meillä "äijä"porukassa toi on vielä
        paljon pahempaa!
        Ei siellä voi sanoa vaimon nimeä
        sillä "sellaanen" se on toisenkäden jälkeen

        Sama juttu muissakin "kavereissa"
        Mullakin on about 3 kaveria joitten kanssa
        voin jutella ummet lammet ja lopuksi oksentaa niitten lattialle ja seuraavalla tapaamisella
        ei sanaakaan tapahtuneesta.

        Se on sitä kaveruutta!


      • telakalta kirjoitti:

        Elä nyt pillitä Elli
        Meillä "äijä"porukassa toi on vielä
        paljon pahempaa!
        Ei siellä voi sanoa vaimon nimeä
        sillä "sellaanen" se on toisenkäden jälkeen

        Sama juttu muissakin "kavereissa"
        Mullakin on about 3 kaveria joitten kanssa
        voin jutella ummet lammet ja lopuksi oksentaa niitten lattialle ja seuraavalla tapaamisella
        ei sanaakaan tapahtuneesta.

        Se on sitä kaveruutta!

        Että kyllä miehistäkin löytyy just tuollaisia juoruilijoita, olen yrittänyt pysyä poissa keskusteluista jos ovat alkaneet jostain pahaa puhumaan.
        Ja se ihmetyttää kaikkein eniten, että minua paljon vanhemmat syyllistyy tuohon hommaan!?
        En tietenkään väitä, että minä en koskaan juoruile, mutta yritän pitää asiat salassa työkavereilta..Ei niille kaikkea tarvitse kertoa.


      • on etteivät miehet
        teru84 kirjoitti:

        Että kyllä miehistäkin löytyy just tuollaisia juoruilijoita, olen yrittänyt pysyä poissa keskusteluista jos ovat alkaneet jostain pahaa puhumaan.
        Ja se ihmetyttää kaikkein eniten, että minua paljon vanhemmat syyllistyy tuohon hommaan!?
        En tietenkään väitä, että minä en koskaan juoruile, mutta yritän pitää asiat salassa työkavereilta..Ei niille kaikkea tarvitse kertoa.

        juoruilisi. Olen joutunut niin usein kuulemaan miten lähes aina kun kaksi miestä juttelee, he puhuvat kolmannesta, joka ei ole paikalla. Sen tekemisiä ihmetellään, päivitellään ja mollataan. Aina sama juttu, kohde vaihtelee sen mukaan kuka ei ole paikalla. Miehet ovat pahimpia levittelemään juoruja ja puhumaan paskaa selän takana.


    • Meimi

      Työpaikoilla ei tartte olla sydänystäviä. Ne ihmiset ovat työkavereita ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Kannattaa kuule miettiä kelle salaisuuksiaan kertoo.

      Olen pahoillani, että tunnet olevasi petetty, mutta juoruilevat ihmiset saavat kohta muuta puhuttavaa ja valitettavasti sinut unohdetetaan. Sitä paitsi kaikkia meitä elämä joskus potkii päähän, jopa niitä juoruakkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe