Syntymättömälle lapselle

vakuutus

Voisitteko kertokaa mitä hyvää/huonoa kokemuksia Teillä on noista vakuutusyhtiöiden vauva/lapsi vakuutuksista. Olisimme sellaisen ottamassa kesällä synytyvälle lapsellemme, ja tässä yritämme pohtia mikä vakuutusyhtiö olisi hyvä, mutta tuntuu sangen vaikealta..

4

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Itse otin aikanaan pohjantähdeltä ja hyvä on ollut ja tarpeeseen tullut, ruoka-aineallergioita todettiin 7kk ja astma 1v11kk. Ainakin sillon aikanaan (3 vuotta sitten) pohjantähti oli ainut joka korvasi maitoallergiselle tarkoitetun äidinmaidonkorvikkeen. Olisi tullut elämä tosi kalliiks jos sen ois joutunu ite makseleen... Mutta siis minulla ei ole ollut sen vakuutuksen suhteen mitään ongelmia.

• ...

Antaa, tai ainakin aikasemmin antoi vakuutuksen ilman luottotietoja.

En tiedä muita vakuutus firmoja jotka sen antaisivat.

Toki tilanne on voinut muuttua.

• kanssa...

kaikki korvaus asiat menny hyvin. Omilla lapsilla (11vja 8v) on sieltä vakuutukset ja kaikki sujunut hyvin. Korvaukset on ilmoituspäivästä ollu viimeistään kolmantena pankkipäivänä tilillä ja monesti jo seuraavana päivänä. Lapset on yllättävän paljon sairastelleet ja tämä vakuutus on tullu kyllä hinnasta huolimatta tarpeeseen:)

• vakuutusmuoto

Sairaskuluvakuutuksen osalta tärkein perusta: tarkista ehdoista, että yhtiö ei voi kesken kaiken irtisanoa vakuutusta. Kotivakuutuksiin kytketyissä on ollut tällaisia.

Rajoitukset kannattaa myös tarkoin lukea.Hinta ei siis ole ainoa kriteeri eikä yhtiön imago.

Itse hankin lapsille vakuutukset jo ennen syntymää. Nuoremman kohdalta irtisanoimme myöhemmin, koska ei sairastellut. Esikoinen oli korvalapsi, joten en kyllä miten olisimme asiat hoitaneet lääkäripulakunnassa ilman vakuutusta. Ifin kanssa ei ole ollut ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen