GLND

Onko

Tämä huijausta onko jollain tietoa.
Kävin info tilaisuudessa ja pienin summa mistä yleensä puhuttiin oli 18 000 euroo,että hyvin hankkivat,mutta epäilen kyllä.

17

781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostoa pukkaa

      Saippuaa ja kaikenmaailman vitamiineja saat kaupasta halvemmalla ja ne hienot tulot ei kosketa tavan ihmistä ollenkaan. Ainiin, nyt kuulet varmaan, että se on jokaisesta itsestään kiinni ja ahkera menestyy. jep jep.

      • soveltuu ihmisille

        jotka haluavat päästä eteenpäin ja haluavat menestyä. Tuotemyynnin avulla voi parantaa omaa myyntiosaamista ja koulutuksen avulla yrittäjäosaamista. Verkostot soveltuu pathaiten niille, joilla vapaus olla omapomo on tärkeämpää kuin olla toisella töissä ja jotka ovat valmiita myös panostamaan siihen.


      • verkostot eivät sovellu
        soveltuu ihmisille kirjoitti:

        jotka haluavat päästä eteenpäin ja haluavat menestyä. Tuotemyynnin avulla voi parantaa omaa myyntiosaamista ja koulutuksen avulla yrittäjäosaamista. Verkostot soveltuu pathaiten niille, joilla vapaus olla omapomo on tärkeämpää kuin olla toisella töissä ja jotka ovat valmiita myös panostamaan siihen.

        Jos haluaa tehdä paljon turhaa työtä, kiusata ystäviä ja sukulaisia höpöhöpö-puheilla ja menettää rahojaan, niin verkostomarkkinointi on hyvä bisnes. Tietämys verkostomarkkinoinnista taatusti kasvaa, mutta lopulta käteen jää luu ja kaapit täynnä kallista paskaa!


      • aina silloin
        verkostot eivät sovellu kirjoitti:

        Jos haluaa tehdä paljon turhaa työtä, kiusata ystäviä ja sukulaisia höpöhöpö-puheilla ja menettää rahojaan, niin verkostomarkkinointi on hyvä bisnes. Tietämys verkostomarkkinoinnista taatusti kasvaa, mutta lopulta käteen jää luu ja kaapit täynnä kallista paskaa!

        kun ei ole vaivautunut hankkimaan osaamista verkostomarkkinoinnista. Osaamaton pakkomyy, jolloin varmasti kukaan ei osta. Osaaja taas antaa ihmisten itse haluta ja valita verkostomarkkinointi. Näillä tavoilla on iso ero. Vain jälkimmäisellä tavalla voi ansaita rahaa.


    • MT Proffa

      GLND on ollut pitkään suomessa. Minun eräs tuttavani kokeili ja häneltä lähti hiukset firman shamppoilla - vaikka GLD lakimies todisteli, että siinä oli kyse vain "nuoruusiän perinnällisestä kaljuuntumisesta". Tappiolle jäin muutenkin. Hän suositteli tätä verkkolinkkiä - rajua tekstiä, mutta kuulemman ihan totta.

      Lukekaa, mutta omaa päätäkin saa käyttää:

      http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/gnld.html

      • kysyä onko

        Haipola tai sinä pätevä asiantuntija? Mielestäni ette ole. Kaikkeen omatoimiseen yrittäjyyteen pätee tämä sääntö. On oman menestymisen kannalta tärkeää hakea ja keskittyä kaikkeen positiiviseen informaatioon, joka tukee omaa onnistumista ja menestymistä. Jos taas hakemmalla hakee kaikkea "kökköjuttua" ja negatiivistä, varmistaa varmasti oman epäonnistumisen. Juuri näin Haipola on tehnyt! En edes usko että hän olisi koskaan halunnut yrittäjäksi. Kaikki omatoiminen yrittäjyys toimii juuri niinkauan kuin itse uskoo itseensä ja omiin mahdollisuuksiin. Tämän takin positiivinen info on kaiken a&o. Tätä vastustajat eivät koskaan ymmärrä. Ilman posiivistä infoa ja siihen keskittymistä ei voi menestyä. Miten muuten haetko verkostomarkkinoinnista menestymistä vai jotakin muuta?


      • liittyy itse asiaan?
        kysyä onko kirjoitti:

        Haipola tai sinä pätevä asiantuntija? Mielestäni ette ole. Kaikkeen omatoimiseen yrittäjyyteen pätee tämä sääntö. On oman menestymisen kannalta tärkeää hakea ja keskittyä kaikkeen positiiviseen informaatioon, joka tukee omaa onnistumista ja menestymistä. Jos taas hakemmalla hakee kaikkea "kökköjuttua" ja negatiivistä, varmistaa varmasti oman epäonnistumisen. Juuri näin Haipola on tehnyt! En edes usko että hän olisi koskaan halunnut yrittäjäksi. Kaikki omatoiminen yrittäjyys toimii juuri niinkauan kuin itse uskoo itseensä ja omiin mahdollisuuksiin. Tämän takin positiivinen info on kaiken a&o. Tätä vastustajat eivät koskaan ymmärrä. Ilman posiivistä infoa ja siihen keskittymistä ei voi menestyä. Miten muuten haetko verkostomarkkinoinnista menestymistä vai jotakin muuta?

        Ilmeisesti ei kukaan jantteri pysty edes yrittämään vastata MT-proffan viestin linkin asiaan muutenkuin rykäisemällä tutut "ette halua menestyä - olette negatiivisia - ette edes halua yrittäjiksi - kaikki on kiinni uskosta itseensä" -copypastet ns. "vastineeksi".

        Vaan siitä ei pääse mihinkään, että verkostomarkkinoinnin tulosluvut ovat TYRMÄÄVÄN huonoja. Ja sekös näitä janttereita suututtaa, kun joku "harhaoppinen" sössii heidän rekrytointisumutustaan kertomalla kylmin kansalle kiistämättömin tilastofaktoin, miten ONNETON bisnes oikeastaan on kysymyksessä.

        Antaa tulla taas tavanomaiset copypastet!


      • paras anti on
        liittyy itse asiaan? kirjoitti:

        Ilmeisesti ei kukaan jantteri pysty edes yrittämään vastata MT-proffan viestin linkin asiaan muutenkuin rykäisemällä tutut "ette halua menestyä - olette negatiivisia - ette edes halua yrittäjiksi - kaikki on kiinni uskosta itseensä" -copypastet ns. "vastineeksi".

        Vaan siitä ei pääse mihinkään, että verkostomarkkinoinnin tulosluvut ovat TYRMÄÄVÄN huonoja. Ja sekös näitä janttereita suututtaa, kun joku "harhaoppinen" sössii heidän rekrytointisumutustaan kertomalla kylmin kansalle kiistämättömin tilastofaktoin, miten ONNETON bisnes oikeastaan on kysymyksessä.

        Antaa tulla taas tavanomaiset copypastet!

        kehittää ihmisestä omatoiminen oma pomo, joka pystyy kantamaan vastuun päätöksenteosta ja toiminnasta. Tämä tarjoaa elämään vapauksia, josta palkansaaja ei voi edes uneksia. Se on siis itsensäkehittämisbisnes sekä ihmissuhdetaitobisnes. On aina ihmisiä jotka pystyvät käyttämään verkostomarkkinointia omana ponnahduslautana eteenpäin kuten esim (J Sarasvuo) ja on ihmisiä jotka ei niin toimi. Kaikissa tapauksissa menestyminen on itse rakennettava. Verkostomarkkinointi koulutus tarjoaa vain työkalut jokaisen vapaasti opeteltaviksi. Vastuu ja sitoutuminen tavoitteisiin on jokaisen itse kannettava. Verkostot soveltuu parhaiten niille ihmisille, jotka haluavat päästä eteenpäin ja haluavat menestyä ja ovat valmiita laittamaan itsensä likoon tavoitteiden saavuttamiseksi. Suurimmalta osalta ihmistä puuttuu tavoitteet mitä he ovat rakentamassa itselleen verkostojen avulla.


      • se sieltä
        paras anti on kirjoitti:

        kehittää ihmisestä omatoiminen oma pomo, joka pystyy kantamaan vastuun päätöksenteosta ja toiminnasta. Tämä tarjoaa elämään vapauksia, josta palkansaaja ei voi edes uneksia. Se on siis itsensäkehittämisbisnes sekä ihmissuhdetaitobisnes. On aina ihmisiä jotka pystyvät käyttämään verkostomarkkinointia omana ponnahduslautana eteenpäin kuten esim (J Sarasvuo) ja on ihmisiä jotka ei niin toimi. Kaikissa tapauksissa menestyminen on itse rakennettava. Verkostomarkkinointi koulutus tarjoaa vain työkalut jokaisen vapaasti opeteltaviksi. Vastuu ja sitoutuminen tavoitteisiin on jokaisen itse kannettava. Verkostot soveltuu parhaiten niille ihmisille, jotka haluavat päästä eteenpäin ja haluavat menestyä ja ovat valmiita laittamaan itsensä likoon tavoitteiden saavuttamiseksi. Suurimmalta osalta ihmistä puuttuu tavoitteet mitä he ovat rakentamassa itselleen verkostojen avulla.

        "oma pomo", "vapaus", "itsensäkehittäminen", "ihmissuhdetaito", "menestyminen", "päästä eteenpäin", "puuttuu tavoitteet" ym. vakiolatteudet tuossa jo tulikin. Ainoastaan "unelma"-kortti jäi tästä vuodatuksesta puuttumaan ;)


      • Copy paste
        paras anti on kirjoitti:

        kehittää ihmisestä omatoiminen oma pomo, joka pystyy kantamaan vastuun päätöksenteosta ja toiminnasta. Tämä tarjoaa elämään vapauksia, josta palkansaaja ei voi edes uneksia. Se on siis itsensäkehittämisbisnes sekä ihmissuhdetaitobisnes. On aina ihmisiä jotka pystyvät käyttämään verkostomarkkinointia omana ponnahduslautana eteenpäin kuten esim (J Sarasvuo) ja on ihmisiä jotka ei niin toimi. Kaikissa tapauksissa menestyminen on itse rakennettava. Verkostomarkkinointi koulutus tarjoaa vain työkalut jokaisen vapaasti opeteltaviksi. Vastuu ja sitoutuminen tavoitteisiin on jokaisen itse kannettava. Verkostot soveltuu parhaiten niille ihmisille, jotka haluavat päästä eteenpäin ja haluavat menestyä ja ovat valmiita laittamaan itsensä likoon tavoitteiden saavuttamiseksi. Suurimmalta osalta ihmistä puuttuu tavoitteet mitä he ovat rakentamassa itselleen verkostojen avulla.

        Copy paste

        Eikö teillä onnettomilla janttereilla ole MITÄÄN omaperäistä sanottavaa?!?!?!?


      • MT proffa
        kysyä onko kirjoitti:

        Haipola tai sinä pätevä asiantuntija? Mielestäni ette ole. Kaikkeen omatoimiseen yrittäjyyteen pätee tämä sääntö. On oman menestymisen kannalta tärkeää hakea ja keskittyä kaikkeen positiiviseen informaatioon, joka tukee omaa onnistumista ja menestymistä. Jos taas hakemmalla hakee kaikkea "kökköjuttua" ja negatiivistä, varmistaa varmasti oman epäonnistumisen. Juuri näin Haipola on tehnyt! En edes usko että hän olisi koskaan halunnut yrittäjäksi. Kaikki omatoiminen yrittäjyys toimii juuri niinkauan kuin itse uskoo itseensä ja omiin mahdollisuuksiin. Tämän takin positiivinen info on kaiken a&o. Tätä vastustajat eivät koskaan ymmärrä. Ilman posiivistä infoa ja siihen keskittymistä ei voi menestyä. Miten muuten haetko verkostomarkkinoinnista menestymistä vai jotakin muuta?

        Niin. Tuo pätevyys tai sen puute on mielenkiintoinen kysymys. Myönnän, että en ole itse kokeillut verkostomarkkinointia ja luulen, ettei Haipolakaan ole. Mutta tieteellisen arvioinnin kannalta ei kaikkea kannatakaan kokeilla, jos on saatavissa luotettavaa informaatiota.

        Mutta juuri siitä syystä kirjoitinkin, että kannattaa käyttää oma järkeään. Haipolalla on vakuuttava lista muita referenssejä ja itse taas kerroin yhden tapauksen omasta tuttavapiiristä.

        Olisi paljon vakuuttavaampaa, jos tuollaisen valmisvuodatuksen sijasta kerrottaisiin omista tai tuttavien kokemuksista. Ja mieluiten ihan todellisista faktoista. Fiilistelytkin ovat faktoja, vaikka niiden painoarvoa on vaikea arvioida ulkopuolelta.

        Minulla ei ole mitään tarvetta ryhtyä menestymään verkostomarkkinoijana, mutta tieteellisenä tutkimuskohteena tämä on yksi tapa markkinoida tuotteita - ja sellaisena minun mielenkiinnon kohteena.

        terveisin "Proffa"


      • perustuu aina
        MT proffa kirjoitti:

        Niin. Tuo pätevyys tai sen puute on mielenkiintoinen kysymys. Myönnän, että en ole itse kokeillut verkostomarkkinointia ja luulen, ettei Haipolakaan ole. Mutta tieteellisen arvioinnin kannalta ei kaikkea kannatakaan kokeilla, jos on saatavissa luotettavaa informaatiota.

        Mutta juuri siitä syystä kirjoitinkin, että kannattaa käyttää oma järkeään. Haipolalla on vakuuttava lista muita referenssejä ja itse taas kerroin yhden tapauksen omasta tuttavapiiristä.

        Olisi paljon vakuuttavaampaa, jos tuollaisen valmisvuodatuksen sijasta kerrottaisiin omista tai tuttavien kokemuksista. Ja mieluiten ihan todellisista faktoista. Fiilistelytkin ovat faktoja, vaikka niiden painoarvoa on vaikea arvioida ulkopuolelta.

        Minulla ei ole mitään tarvetta ryhtyä menestymään verkostomarkkinoijana, mutta tieteellisenä tutkimuskohteena tämä on yksi tapa markkinoida tuotteita - ja sellaisena minun mielenkiinnon kohteena.

        terveisin "Proffa"

        ihmissuhteiden luomiseen kasvotusten. Se ei koskaan toimi millään muulla tavalla. Hän joka näkee vaivan tavata paljon ihmisiä kasvotusten ansaitsee parhaiten. Kasvokontaktit jos mikä parantaa ihmistuntemusta, myynti ja rekrytointitaitoa. Tässä ei ole olemassa mitään oikopolkua. Menestys ja rahan ansaitseminen vaatii tuhansia kontakteja, että oppii ensinnäkin tulemaan toimeen ihmisten kanssa ja toiseksi oppii erottamaan jyvät akanoista. Verkoston rakentaminen on hyvin samanlaista kuin rakentaisi jalkapallojoukkuetta. Kenttäpelaajiksi kelpaa vain ne, joilla on aikaa ja oma kipinä kehittyä pelaajina. Yhteistyötä ja kannustusta annetaan vain tälle ryhmälle! Kaikki muut saa jäädä yrittämään yksin. Kymmenkertainen määrä on niitä, jotka aikoo kohta aloittaa. He eivät koskaan aloita tai tee mitään. Tämä on normaalia kaikessa rekrytoinnissa. Suurin syy ihmisten epäonnistumiseen on tavoitteiden puute ja tästä johtuen käydään "yrittämässä" kerran ja lopetaan. Lähtökohta on kuitenkin käyttää omaa aikaa 2-5 vuotta 10-15 tuntia viikossa ja vasta tämän jälkeen voi odottaa tuloksia. Jalkapalloakin seuraa 10000 ihmistä kun 22 pelaajaa pelaa kentällä. Vain näillä kenttäpelaajilla on mahdollisuus menestyä, koska ovat panostaneet itseensä ja omaan osaamiseen. Katsomolla ei koskaan ole samaa mahdollisuutta. Sama koskee verkostoja. Ensin pitää olla valmis panostamaan itseensä ja vasta sitten voi odottaa tuloksia. Tämän tekevät vain ne joilla on halua saada muutos.


    • Anonyymi

      Neolife GLND:ssä mukana oleva tuttuni vei minut kokoontumis-showhun. Semmoseen energiseen rekry - tai esittelytilaisuuteen, joita GLND järjestää.

      Näin tyypillisen vitamiiniuskovien esitelmän, kerrottiin miten erityisiä ja mahtavia tuotteet ovat. Hohhoijaa...

      Kerrottiin myös, että miten hyvin hommalla tienaa kun on vaan ahkera. No niin tienaa palkkatyölläkin, että kiitos vaan. Ylihintaisia vitamiineja on vaikeaa myydä ihmisille, jotka ovat yhä kriittisempiä ja Googlettaen hankkivat tietoa.

      Joku välipomopuolen nainen selitti oman tarinansa. Voihan Neolifella joku soveltuva itsensä elättää, mutta minulle homma haiskahti turhan hehkutetulta ja monen heikäläisen homma on silkkaa puuhastelua.

      Omegakapselitkin kuulemma vain lohen parhaista kylkipaloista. Salli mun nauraa! Kukaan missään lohiöljytehtaalla erottele "parhaita paloja" ihan vaan öljyä varten. Oikeastihan käytetään koko kala perä silmän ympärystä myöten.
      Vähän kuin eineslihapullat, että kinnakkeet ja rääppeet jauhetaan sekaan.

      Vitamiinibisneksessä roikkuva tuttuni on tietenkin myös koronarokotekielteinen. Lisäravinnebisnes elää siitä, että lisäravinteiden voimaan uskotaan.
      GLND vitamiinit kuulemma suojelevat häntä, myös rokotettujen ihmisten läsnäolon vaikutuksilta. Kukin voi tehdä tästä omat päätelmänsä.

    • Anonyymi

      Verkostomarkkinointi on kovaa työtä, ja pitää olla osaamista mitä yleensä ei ole tarjolla muuta kun rahalla. Noin 3 % menestyy verkostomarkkinoinnissa.
      Tapoja on helpompiakin. Entinen verkostomarkkinoija.

    • Anonyymi

      GNLD voi olla joillekin ihmisille kiva harrastus. Ja yleensä harrastukset maksavat, ja niistä maksetaan mielellään.

    • Anonyymi

      Kokemusta on GNLD,stä Life Plus,ista sekä Amway,stä... Niistä GNLD, llä ehdottomasti parhaat tuotteet.

    • Anonyymi

      Ja Amway koulutus CD,itä on iso kasa , jos joku tarvii niin voi hakea pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe