Ihminen on uskossa ja kuuluu seurakuntaan. Hän eroaa aviopuolisostaan, vaikkei tämä ole tehnyt haureutta. Jälkeenpäin tämä eronnut menee uudelleen avioon tietoisena siitä, että hän toimii vastoin Jumalaa.
Hän pyytää ja saa seurakunnalta anteeksi. Voiko se antaa synnin siitäkin huolimatta anteeksi, vaikka se tietää synnin tehdyn aivan tietoisesti ja tahallisesti?
Toimiiko seurakuntakin vastoin Jumalaa, antaessaan tahallisesti tehdyt synnit anteeksi?
Hepr.10:26-27
26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
Halpaa armoa.
17
426
Vastaukset
- Mieti
Se on ilmaista!
Mitäs sä muiden synneistä niin huolta kannat? Eikö omissa ole tarpeeksi tekemistä?
Huomaatko ollenkaan olevasi tekopyhä (anteeksi kirosana)paskiainen?- hirvas
vastauksia saa sellaisilta, jotka lakaisevat helluntaiseurakunnissa tehdyt asiat maton alle piiloon.
Pysy vaan rauhallisena, minä puhun vain siitä, mitä itse olen todennut. - karismaattisissa liikkeissä
hirvas kirjoitti:
vastauksia saa sellaisilta, jotka lakaisevat helluntaiseurakunnissa tehdyt asiat maton alle piiloon.
Pysy vaan rauhallisena, minä puhun vain siitä, mitä itse olen todennut.pääsee helposti armolahjojen ym. korostaminen näitä liikkeitä historiallisesti edeltäneiden ns. pyhitysliikkeiden perinnön edelle. Arkielämän "yksinkertainen kristillisyys" ja sen(kin) "pyhyys" unohtuu tunnevoittoisemman tavoittelun myötä, puhumattakaan ettei aina osata arvostaa sitä tuon "hengellisemmän" etusijan vuoksi.
- ML213
Varoitetaanhan Raamatussa armon muutamista irstaudeksi.Jos puolisoita alkaa urakalla vaihtamaan, niin irstaudesta lienee jo kysymys.
- 3enkeliä
Tuli todellakin kuluttaa olemattomiin jumalattomat, ei olekaan mitään ikuista piinaa. Hyvä että sinäkin jo sen olet tajunnut!
- hirvas
että on vain pelastus ja kadotus. Aika näyttää, mitä kadotus on käytännössä..
- lopullista
hirvas kirjoitti:
että on vain pelastus ja kadotus. Aika näyttää, mitä kadotus on käytännössä..
hävitystä ja se kadotus on iankaikkinen, eli lopullinen, koska siitä ei enää kukaan voi pelastua, vaan se on iankaikkinen.
Jumala ei hyväksy mitään tarpeetonta luotunsa kärsimystä: "Hän tekee sen rutosti"ja tuomitsee tekojensa mukaan, koska HÄN on oikeamielinen.
"Minkä tarpeen on, sen juuri, suo Herrani laupias, suuri!"
Herra tuomitsee jokaisen ainoastaan hänen tekojensa mukaan. Ja sitten Hän tekee lopun jumalattomista.
Mutta niistä jotka Kristuksessa ovat, Hän, Jeesus ei kadota yhtäkään, koska niin on Jumalan tahto.
Joh. 6:39
"Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä."
- Raamattu kieltää...
....saarnaamasta toisille kun omassa silmässä on malka?
Matt. 7:4-5
"Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä."
Tässä sinun pilkkasi eiliseltä päivältä hirvas klo 14:21:
"entinen FBI-mies nyt äänessä!
Kirjoittanut: Katso äkkiä 12.2.2009 klo 14.06:
_______________________________________________________- hirvas
tuollaiset "kaupalliset" evankelistat ovat vallanneet median. Kuuntelin hänen "sanomansa", joka ei poikkea esimerkiksi Benny Hinn´in paatoksesta.
Sellaisilta on tukittava suut, neuvoi Paavali. - väärää?
hirvas kirjoitti:
tuollaiset "kaupalliset" evankelistat ovat vallanneet median. Kuuntelin hänen "sanomansa", joka ei poikkea esimerkiksi Benny Hinn´in paatoksesta.
Sellaisilta on tukittava suut, neuvoi Paavali.... sinua koittaa kerran ylivoimainen yllätys, sanoisiko järkytys ja loppua siihen ei koskaan tule!
Sinun kohdallasi valhe näyttää pysyvältä, Raamattu ei turhaan sano, että ihminen voi valheenkin uskoa:
2. Tess. 2:11
"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen"
Olet säälittävä...en ole kateellinen sinulle, jatka vaan samaa rataa... sillä et todellakaan mutta voikaan, sillä parannus on sinulle liian "paatosta" ja pelkäät, että menetät omatekoisen pelastuksesi jos lähdet edes vähän epäilemään valheitasi.
Joh. 8:34
"Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
2. Piet. 2:19
"ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on." - hirvas
väärää? kirjoitti:
... sinua koittaa kerran ylivoimainen yllätys, sanoisiko järkytys ja loppua siihen ei koskaan tule!
Sinun kohdallasi valhe näyttää pysyvältä, Raamattu ei turhaan sano, että ihminen voi valheenkin uskoa:
2. Tess. 2:11
"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen"
Olet säälittävä...en ole kateellinen sinulle, jatka vaan samaa rataa... sillä et todellakaan mutta voikaan, sillä parannus on sinulle liian "paatosta" ja pelkäät, että menetät omatekoisen pelastuksesi jos lähdet edes vähän epäilemään valheitasi.
Joh. 8:34
"Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
2. Piet. 2:19
"ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on."ennenkin sanonut, minä vastaan jokaisesta sanastani VAIN Jumalalle, en sinulle, enkä kenellekään muullekaan.
Mikäli olet ryhtynyt minun tuomariksi, olet harhassa ja vailla veljellistä rakkautta. Turhaan ei sana sano:
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
1. Joh. 4:20
Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Muista nämät Jumalan sanan varoitukset jatkossa! - tärkeää asiaa
hirvas kirjoitti:
ennenkin sanonut, minä vastaan jokaisesta sanastani VAIN Jumalalle, en sinulle, enkä kenellekään muullekaan.
Mikäli olet ryhtynyt minun tuomariksi, olet harhassa ja vailla veljellistä rakkautta. Turhaan ei sana sano:
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
1. Joh. 4:20
Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Muista nämät Jumalan sanan varoitukset jatkossa!1.) ei kukaan sinua vihaa, julistetaan parannusta sinulle tosin huonolla menestyksellä ?
2.) et ole veljeni, ainakaan vielä
3.) sinä juuri pilkkasit ja julistit tuomion kansainvälisesti arvostetusta evankelistasta, joka julisti selkää evankeliumia. - hirvas
tärkeää asiaa kirjoitti:
1.) ei kukaan sinua vihaa, julistetaan parannusta sinulle tosin huonolla menestyksellä ?
2.) et ole veljeni, ainakaan vielä
3.) sinä juuri pilkkasit ja julistit tuomion kansainvälisesti arvostetusta evankelistasta, joka julisti selkää evankeliumia.kinastella turhia kanssasi.
- issaki
eli aivan tavallista.Itsekkin olen ihmetellyt kun uudelleen avioitunut saattaa neuvoa tai torua jotain joka on esi.käynyt baarissa pistäytymässä katsomassa ystäväänsä.Hämmästys oli suuri.
- hirvas
herää kysymys, onko siellä "seurakunnassa" yhtään tosiuskovaa, koska Raamatun sanakin on sitä varten, että sitä kierretään aina mahdollisuuksien mukaan..
- siitä ekivaaristasi
hirvas kirjoitti:
herää kysymys, onko siellä "seurakunnassa" yhtään tosiuskovaa, koska Raamatun sanakin on sitä varten, että sitä kierretään aina mahdollisuuksien mukaan..
tässä muutama hurja esimerkki teidän "oikesta" opeista:
Ekivaarin: hindulainen jälleensyntimisoppi =
”rikas mies näki oman seuraavan elämänsä maan päällä” ja armoton laki-oppi "Niin kuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään." =
Apollos, kirjoitit:
Kirjoittanut: ekivaari 2.2.2006 klo 20.25
>>>"Rikas mies nimenomaan pyytää päästä vielä maan päälle varoittamaan veljiään siitä, etteivät ohita Raamatun ilmoitusta, vaan ottaisivat sen todesta ettei heille kävisi yhtä huonosti."
- tienaamassa?
Minä taas haluan pysyä siinä ANSAITSEMATTOMASSA ARMOSSA!
Se on todella halpaa, kun se on LAHJAVANHURSKAUTTA Kristuksessa Jeesuksessa uskon kautta ilmaiseksi saatua.
Uskokin on ILMAISTA,sen Jumalan lahja, että ei kukaan kerskaisi, kun aina löytyy laisijasi kerskaajia ja omaan paremmuuteensa käpertyjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286