Halla-aholaisuus ei ole niinkään ideologia kuin postmodernin yhteisöllisyyden tuote: skene jolla on oma slanginsa, nokkimisjärjestyksensä ja hierarkiansa. Ulkopuolisten on vaikea päästä siihen sisälle, ja se on tarkoituskin.
Taitaa nykyään Halla-aho olla henkisesti enemmän Homman ohjauksessa kuin Homma Halla-ahon. Opetuslapset vaativat koko ajan Halla-ahoa menemään yhä pitemmälle. Siinä yllyttämisessä on kyllä jotain raukkamaistakin.
Mitä enemmän Halla-aho tulee riippuvaiseksi yhteisöstään, sitä enemmän epäterveitä piirteitä hänen ympärilleen rakentunut kulttikäytäytminen tulee saamaan, ja sitä kauemmaksi halla-aholaisten touhu etääntyy minkäänlaisesta järkevästä politikoinnista.
Halla-aho onnistui ainoastaan luomaan
12
279
Vastaukset
- mamujen
hyysääminen on järkevää politikointia?
- kolistelevat :
kuntiemme ovilla, Thuurssi pyrkii luomaan tahallisen katastrofin maahamme!
- niin paljoa tehnyt
Tulokset ratkaisevat. Niitä tässä odotetaan. Halla-aho on lähinnä onnistunut vain jyrkentämään vastustajiensa asenteita sekä itseään että maahanmuuttopolitiikan muita kriitikoita kohtaan.
- "Ollin kurjuus"
Ei kai jokainen halla-aholaisesta konsensuksesta poikkeava kannanotto automaattisesti merkitse "mamujen hyysäämisen" täysin kritiikitöntä hyväksymistä.
Itse olen joskus ihmetellyt samaa asiaa kuin ketjun aloittaja. En epäile, etteikö Halla-aho olisi julkista toimintaansa aloittaessaan ollut ihan vilpittömästi ajamassa tärkeäksi katsomaansa asiaa, mutta vähitellen tuosta itse asiasta on tullut vain jonkinlainen löyhä kehys "reinoilulle"
ja "hommailulle". - vastaan"
"Ollin kurjuus" kirjoitti:
Ei kai jokainen halla-aholaisesta konsensuksesta poikkeava kannanotto automaattisesti merkitse "mamujen hyysäämisen" täysin kritiikitöntä hyväksymistä.
Itse olen joskus ihmetellyt samaa asiaa kuin ketjun aloittaja. En epäile, etteikö Halla-aho olisi julkista toimintaansa aloittaessaan ollut ihan vilpittömästi ajamassa tärkeäksi katsomaansa asiaa, mutta vähitellen tuosta itse asiasta on tullut vain jonkinlainen löyhä kehys "reinoilulle"
ja "hommailulle".Niin kuin anarkomarkot, halla-aholaiset nauttivat siitä, että ovat oikeassa (mielestään), vainottuja toisinajattelijoita (mielestään) ja uhreja (mielestään). "Maahanmuuttokriittisyys" on pohjimmiltaan yhtä älyllisesti löysää kuin kulttuurivasemmistolaisuus, tai ainakin ajautumassa sille tasolle. Tosin halla-aholaisilla on kyllä usein, korkeampi koulutus- ja älyllinen taso kuin vastustajillaan, mutta mihin sitä käytetään? Keksitään vastustajista kivoja pilkkanimiä ja nauretaan omille nokkelaille maahanmuuttokriittisille sutkauksille ja ennen kaikkea nautitaan siitä ollaan muka niin valtavan fiksuja ja oikeassa ja silmät auki sokeiden maailmassa. Mietitään tehdäänkö tutkintapyyntöjä vai ei, spämmätäänkö Halla-aho Suomen presidentiksi nettiäänestyksessä vai ei, kulutetaan aikaa ja puuhaillaan... Se ei politiikkaa vaan poliittisuuden simulaatiota.
En kannata Jussi Halla-ahoa, enkä erityisemmin myöskään vastusta. Hänen sotansa ei ole minun sotani, koska se ei näytä oikein johtavan mihinkään tulokseen. - koraani
vastaan" kirjoitti:
Niin kuin anarkomarkot, halla-aholaiset nauttivat siitä, että ovat oikeassa (mielestään), vainottuja toisinajattelijoita (mielestään) ja uhreja (mielestään). "Maahanmuuttokriittisyys" on pohjimmiltaan yhtä älyllisesti löysää kuin kulttuurivasemmistolaisuus, tai ainakin ajautumassa sille tasolle. Tosin halla-aholaisilla on kyllä usein, korkeampi koulutus- ja älyllinen taso kuin vastustajillaan, mutta mihin sitä käytetään? Keksitään vastustajista kivoja pilkkanimiä ja nauretaan omille nokkelaille maahanmuuttokriittisille sutkauksille ja ennen kaikkea nautitaan siitä ollaan muka niin valtavan fiksuja ja oikeassa ja silmät auki sokeiden maailmassa. Mietitään tehdäänkö tutkintapyyntöjä vai ei, spämmätäänkö Halla-aho Suomen presidentiksi nettiäänestyksessä vai ei, kulutetaan aikaa ja puuhaillaan... Se ei politiikkaa vaan poliittisuuden simulaatiota.
En kannata Jussi Halla-ahoa, enkä erityisemmin myöskään vastusta. Hänen sotansa ei ole minun sotani, koska se ei näytä oikein johtavan mihinkään tulokseen.niin takuulla johtaa johonkin taisteluun.
- niin kallista,
kolistelevat : kirjoitti:
kuntiemme ovilla, Thuurssi pyrkii luomaan tahallisen katastrofin maahamme!
ettei sitä riitä mamuille? Paperiteollisuudella menee tosi huonosti? :D
- ...sanoa, että....
...olet kiitettävän tarkkanäköinen.
Voipa tässä käydä niinkin, että koko Homma-performanssin 15 minuuttia julkisuudessa alkaa olla täynnä ja on aika siirtyä eteenpäin.- edistä
Maahanmuuttokriittisen SKENEN liiallinen sisäpiiriläisyys ja sisäsiittoisuus voi lopulta viedä koko "hommalta" uskottavuuden. Minulle ainakin riitti siinä vaiheessa kun halla-aholaista uskontunnustusta alettiin vaatia kaikilta jotka vähänkin ovat sitä mieltä että kyllähän sitä maahanmuuttoa jotenkin pitäisi kontrolloida.
Demariänkyrä Rajamäen aikainen linja oli hyvä, ja Rajamäen kaltaisia muuallakin kuin netissä kansalaisrohkeutta osoittaneita miehiä tässä enemmän tarvitaankin kuin kaikenlaisia halla-ahoja, reinoja, ellilöitä ja muita netin "vaikuttajia". Toki on roolinsa heillekin, mutta suuret eduskuntapuolueet tässä lakeja säätävät eikä "monikulttuuria kritisoivat" bloggaajat tai hommafoorumilaiset.
Jotenkin on käynyt niin että monikulttuurisuuden kritiikistä on käsitteenä tullut yhtä tyhjä kuin monikulttuurisuuden itsensä käsitteestä. Iskusanoja ja sisäpiirin vitsejä ja vittuiluja tässä vain kehitellään, mutta ajattelua ei kehitetä eikä politiikkaa tehdä sillä.
- suunnan!
Jussi Halla-Aho jää Suomen historiaan miehenä, joka aloitti Suomessa kriitisen julkisen maahanmuuttokeskustelun.
Koska Halla-Aho itse, ja hänen ensi vaaleissa edustamansa puolue, tulee saamaan suuren vaalivoiton, muiden puolueiden on jatkossa tarkistettava maahanmuuttopolitiikkaansa Halla-Ahon linjoille pysyäkseen vallan kahvassa.
Sillä vallan kahvassa pysyminen on niiden ykkösasia! Jos siihen tarvitaan kriittistä maahanmuuttopolitiikkaa, sitähän niiltä silloin löytyy. - sinua kovin
punikkijournalismin vaikutusvallan nopeasti kiihtyvä alamäki..? Oletko tiedotusopin laitoksen valistuksen roolisi vanki edelleen..?
- pelottaa
"punikkijournalismin vaikutusvallan nopeasti kiihtyvä alamäki..? Oletko tiedotusopin laitoksen valistuksen roolisi vanki edelleen..?"
Minua pelottaa kovasti Sinun suomen kielen taitosi. Opetelkaa edes kirjoittamaan suomea oikein. Voiko olla Suomen mielinen, jos raiskaa koko ajan kaunista äidinkieltämämme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780