Silipalle ja a-v:lle, nyt kun olen ystävänpäivän "jossain" muualla, niin haluan toivottaa teille ihan omat ystävänpäivätoivotukset animaationa, kuinkas muuten, kas tässä teille,salien kuningatar ja pohjolan kaunotar:
http://i72.photobucket.com/albums/i176/chanty00/msn space/valentine1.gif
Muille hyville ystävilleni tässä lämmin ystävänpäivätervehdys jo ennakkoon, kas tässä
http://i14.photobucket.com/albums/a349/CaramelCutie42/Animation1ValentinesDay2007.gif
Hyville ystävilleni
17
346
Vastaukset
Miss Tundra -09 ja edeltävät vuodet;)
Aivan, sä oot muualla... mä toivotan sulle ihanaa ja ressitöntä viikonloppua ja onnellista ystävänpäivää;)- Lumitaiga
sahdin ääressä*
- Lumitaiga
a-v kirjoitti:
Kohtuus kaikessa, litra tunnissa;)
sillä vauhdilla mä saan seisoskella koko päivän wc:n tietämillä, onhan siinä etunsa, voi samalla nojailla siihen*
- Alien-8
Linkkiäsi lainaten:)
- Lumitaiga
Alien, mulla erityinen päivä silloin.
- Alien-8
Lumitaiga kirjoitti:
Alien, mulla erityinen päivä silloin.
päiväsi onnistuu kaikilta osin:)
- Lumitaiga
Alien-8 kirjoitti:
päiväsi onnistuu kaikilta osin:)
toivon, huoh*
Ystävyys on kuin perhosen lento. Niin hauras, kaunis, ihmeen hento. Vaan hoivaapa sitä ja huolta kanna, sen suurempaa lahjaa ei elämä anna.
Hyvää ystävänpäivää, näin etukäteen toivottelen...- Lumitaiga
kaunis tuo runo onkaan, saa aikaan ihan kylmän väreitä...*..
Lumitaiga kirjoitti:
kaunis tuo runo onkaan, saa aikaan ihan kylmän väreitä...*..
kaunis olet sinäkin, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin ja jotenkin ystäväiseni, tuo runo sopinee sinulle... :)
- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kaunis olet sinäkin, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin ja jotenkin ystäväiseni, tuo runo sopinee sinulle... :)
nyt minä menen melkein sanattomaksi*. Ja Silipa, muistathan, että monta on kaunista, monta on hyvää,
vaan yksi on parasta tunnetta syvää,
suuri on ihme, myötäelämisen taito,
sen omaa vaan ystävä,jonka sydän on aito. Sopii sinulle*
- p_dude
kaunis kuva,ja oikein hyvää ystävänpäivää myös sinulle
- Lumitaiga
ja toivottavasti se lämmitti mieltä*
- Lumitaiga
sammakko17 kirjoitti:
lämmitti mieltä,hali
sinulle halista*
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
ja toivottavasti se lämmitti mieltä*
oikeen mukava kun tuommoisia näkee,kaunista katsella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015