Ns. Kakkoset

ovat

suomeksi sanottuna säälittäviä huoria. Ja ei, en ole mustasukkainen vaimo, vaan ihminen, joka haluaa kunniottaa toisten parisuhteita. Tunteilla ja seksillä laikkiminen on oikeastikin vaarallista, tuhoaa usein monen ihmisen elämän, esim. lasten tai sen petetyn. Kakkoset, jotka täälläkin mainostavat tekosiaan, eivät nähtävästi ole koskaan miettineet mitä on ihmisyys, ja moraali syvimmiltään. Surullista...

18

1242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioita

omaa parisuhdettaan, niin on ihan sama kunnioitatko sitä sinäkään. Tuollaiset parisuhteet eivät mitään todellisia suhteita olekaan. Ne ovat suhteita, jotka ovat käytännössä jo päättyneet tai päättyvät ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.

• voi olla syy!

Aito ja rehellinen syy,mutta tuo huoraksi nimittely tuntuu todella pahalle,tiedätkö mitä oikeasti käyttämäsi nimike tarkoittaa,...kannattaa ottaa selvää!

Eräs Kakkonen :)

• syy:

r.a.k.k.a.u.s.

• Nimetön

mun ykkönen on aviossa vain ja ainoostaan taloudellisist syist eiä ol kyl eurookan maksanu mulle...joten en ol huora! Se on rakkautta oikeeta ja puhdasta....

• ylpeä suhteestaan
        Nimetön kirjoitti:

mun ykkönen on aviossa vain ja ainoostaan taloudellisist syist eiä ol kyl eurookan maksanu mulle...joten en ol huora! Se on rakkautta oikeeta ja puhdasta....

"vaimo" avuton hölmö,mut meidän elämä ihanaa :))

• Nappisilmä

Älä viitsi.

• te täällä

vaahtootte ukkonne huoraamisista, laittakaa se ukko kuriin siellä kotona tai jättäkää, se asia tuskin paranee täällä haukkumalla ja oma ukko pääsee kuin koira veräjästä.

• sinkkumies, 42 v.

ja seurustellut 2.5 v. naimisissa olevan naisen kanssa, meillä on kaikki niin hyvin kuin vain voi olla olosuhteisiin nähden. Minun kohdallani kyse ei ole siitä, ettenkö kunnioittaisi naiseni parisuhdetta tai aviomiestä, tai etteikö naiseni tekisi niin. Päin vastoin, muutoinhan kaikki olisi jo kerrottu raa'asti miehelle aikoja sitten. Siitä, mistä omassa jutussani on kyse, en ala tässä ruotimaan, mutta yritän alottajalle vain sanoa, että elämä ei ole niin musta-valkoista kun hän tuntuu olettavan ja, että se miksi tällaisiin suhteisiin ajaudutaan ei siis hakeuduta, ei tee minusta, hänen omasta miehestään, eikä muistakaan ihmisistä huoria tai pahoja. Ja lisäksi alottaja on väärällä palstalla,uskottomuuspalsta on erikseen.

• ykkönen ja ainoa

Johan jo nimi "kakkonen" viittaa hopeasijaan eli toiseksi tulleeseen. Jos kakkonen olisi niin tärkeä ja arvokas hän olisi jo ajat sitten ollut ykkönen. Kakkoset ovat itsekkäiden ja epäkypsien ihmisten rajattujen tarpeiden tyydytykseen tarvittuja. Todelliset tunteet syvyydessään ja sitoutuvuudessaan kohdistuvat ykköseen.Ja jokainen toivoo sisimmässään, että kelpaisi ykköselleen omana itsenään.
      Jokaisen kakkosen ja sellaista itsellään pitävän kannattaisi hakeutua yksilöpsykoterapiaan, josko se äidin tissi sieltä löytyisi. Puolisohan on tasavertainen aikuinen kumppani eikä äidin korvike.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Aloittaja ei ole parisuhteessa, tiedoksi vain. Mutta kokemusta tästä on, ja sivusta on tullut seurattua paljon, Nämä kakkoset taitavat myös uskoa kaiken mitä se kultamussukka sanoo:" meillä on kulissiliitto" jne. jne. Nykyään ei tarvitse pitää yllä kulisseja.Todellisuudessa on usein niin, että sivusuhteen pitäjä elää kotona arkea asiasta tietämättömän puolison kanssa, suhteessa ei ole mitään vikaa, ja halutaan vaan sekä rusina että pullat. Kakkoselle sitten selitetään kaikenlaista, vaikka kotona ei ole kulisseista kuultukaan. Ja, jos olisi rakkaudesta kyse, kakkonen olisi jo ykkönen. Miksi ihmeessä pettäjä puhuisi teille, kakkoset, totta, kun valehtelee toisellekin ;) Ja vielä, tämä kaikki on tosielämästä, vailla henkilökohtaista katkeruutta. Taitaa olla niin, ettei siellä teidän kakkosten tunne-elämässä ole kaikki palikat kohdallaan, sen tajuamiseen ei vain äly riitä.

• siinä puolisossa ei
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Aloittaja ei ole parisuhteessa, tiedoksi vain. Mutta kokemusta tästä on, ja sivusta on tullut seurattua paljon, Nämä kakkoset taitavat myös uskoa kaiken mitä se kultamussukka sanoo:" meillä on kulissiliitto" jne. jne. Nykyään ei tarvitse pitää yllä kulisseja.Todellisuudessa on usein niin, että sivusuhteen pitäjä elää kotona arkea asiasta tietämättömän puolison kanssa, suhteessa ei ole mitään vikaa, ja halutaan vaan sekä rusina että pullat. Kakkoselle sitten selitetään kaikenlaista, vaikka kotona ei ole kulisseista kuultukaan. Ja, jos olisi rakkaudesta kyse, kakkonen olisi jo ykkönen. Miksi ihmeessä pettäjä puhuisi teille, kakkoset, totta, kun valehtelee toisellekin ;) Ja vielä, tämä kaikki on tosielämästä, vailla henkilökohtaista katkeruutta. Taitaa olla niin, ettei siellä teidän kakkosten tunne-elämässä ole kaikki palikat kohdallaan, sen tajuamiseen ei vain äly riitä.

ole vikaa? Vain siinä kakkosessa?

• toi on
        siinä puolisossa ei kirjoitti:

ole vikaa? Vain siinä kakkosessa?

totta,miks muijia syytetään kai "vikaa" molemmissa ?

• olen

itse sinkku nainen ja tapailen vain varattuja miehiä,koska en halua itse sitoutua.Hyvä ratkasu molemmille,ukkelit saavat vipinää tylsään arkeen ja perhe on onnellinen kun isit ilosia.Maksua en ota joten huora en ole,pidän vain hauskaa koska siihen jokaisella on oikeus.

• mitään oikeutta

käytökseesi. Minun ystäväni tappoi itsensä, kun puolison petos paljastui, heillä kun piti kaiken olla hyvin.Vaimo ei ollut hölmö, kylmä, ruma tai vittumainen, ja vaikka olisi ollut, se ei ole syy. Sinun kaltaisillesi moraalittomille ja henkisesti kypsymättömille sekin on kai leikkiä. Mitä sitten, jos jotakuta sattuu, niinkö? Ette ehkä ota maksua, onko lumppu sitten parempi sana kuin huora.

• "me"
        mitään oikeutta kirjoitti:

käytökseesi. Minun ystäväni tappoi itsensä, kun puolison petos paljastui, heillä kun piti kaiken olla hyvin.Vaimo ei ollut hölmö, kylmä, ruma tai vittumainen, ja vaikka olisi ollut, se ei ole syy. Sinun kaltaisillesi moraalittomille ja henkisesti kypsymättömille sekin on kai leikkiä. Mitä sitten, jos jotakuta sattuu, niinkö? Ette ehkä ota maksua, onko lumppu sitten parempi sana kuin huora.

yksin siinä touhussa olla,kyllä se on molemminpuoleista :)ja nimitä miksi haluat,ketään tähän ei pakoteta.

• tapa itseään
        mitään oikeutta kirjoitti:

puolison pettämisen vuoksi. Jos niin on käynyt, on syyt olleet aivan varmaan ihan jossain muualla. Kukaan ei toista omista, eikä kukaan vastaa kuin itsestään. Kukaan ei ole toisesta aikuisesta vastuussa. Parisuhde on kahden aikuisen "kauppa". Toisia on toisen itsemurhalla turha syyllistää. Heikot sortuu elon tiellä, näin se vaan menee. Jopa luonto korjaa heikot yksilöt pois. Jos ei ole valmis kohtaamaan ja kokemaan parisuhteenkin tuomia käänteitä ja ongelmia, ei parisuhteeseen pitäisi edes lähteä esim. sen vuoksi, että pitää vain olla joku, joka korvaa esim. menetetyn äidin, isän tms. Aikuinen kypsä, täyspäinen ihminen ei hakeudu parisuhteeseen täyttääkseen jokin tyhjiön, vaan ihan muista syistä.

• yksi kakkosen tarina

Seurustelen siis naimisissa olevan miehen kanssa, mutta meistä ei ns. virallisesti tule paria niin kauan kun hänen vaimonsa elää. Vaimo on sairas ja ollut jo muutaman vuoden laitoshoidossa, on niin sairas että ei koskaan enää pääse kotiin, mutta mies ei velvollisuudentunteesta ota eroa vaimon sairauden vuoksi. Molempien lapset ja jopa suku hyväksyvät suhteemme, kun tietävät mikä tilanne on.

• huolen itsestään

kakkoset eivät välttämättä paljoakaan vaimoa ajattele. eivät he ketään petä vaan mies. tälläiseen suhteeseen ajaudutaan, tuskin kukaan pyrkii olemaan kakkonen. jos olisin itse avioliitossa ja miehellä suhde toiseen naiseen, niin kyllä olisi helppo päätellä, missä mallissa avioliitto on. ei rakastavaiset petä toisiaan. eli mies ei tosissaan rakasta ykköstä eikä kakkosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe