PS vie SDP:n äänet

--kivimies--

Unlemahötö ja muut P-puheet ei uppoa kansaan.
Keskinkertaisen näköinen neiti (vaiko rouva lie), vetelee verkkosukkia peränsä peitoksi - ei auta vaikka olis ilman vaatteita. Lainaa ne verkkosukkahousut Tuomiojalle, jos vaikka auttaisi SDP:n kannatukseeen(?)

Luuletteko kansaa aivottomiksi idiooteksi? Teot ne on mikä puhuu, vedä verkkosukat jalkaan ja sillähän se typeryys peitetään(?) Demareiden onneksi typeryksiä näkyy olevan kokoomuksen edustajissakin.

Maa ei paremmaksi tule sillä että elättejä tänne raahataan, puhukaa mitä haluatte. Ei ne tänne sopeudu kun eivä sitäitse halua, eivätkä ole muuallakaan sopeutuneet. Katsokaa esim. Ruotsia, Saksaa ja Ranskaa. Hyvin palaa autot ja talot.

Minä työtä vaille jääneenä tehdästyömiehenä sanon itteni iri tästä akkojen touhusta ja siirryn Soinin leiriin. Se mies ei ole puhunut paskaa. Se on sillon hiljaa kun ei ole asiaa.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää sanoo että

miettikää te sosiaalitantat vaikka kävelijöiden kypäräpakkoa. Sillä muuhun teistä ei ole.

• sanottu

kummassakin kahdessa ensimmäisessä viestissä.

• Soinin puolue

kuuluu äärioikeistoon. Taas toistuu tää Vennamolaisten surkuhupainen nousu politiikan kartalle. Ja mitä tällä saadaan aikaan - suuri siirtymä oikealle, mikä tarkoittaa köyhien ihmisten vielä suurempaa kyykytystä. Soinin retoriikka ottaa vasemmalta ja antaa sen rikkaille. Ns anti Robin Hood ilmiö.

• asialla

ovat nykyään oikeastaan enää vain maahanmuuttokriittiset - raha kun nyt vaan ei riitä sekä hallitsemattomasti paisuviin kulttuuritaustastaan johtuvaan työllistymättimien maahanmuuttajien elättämiseen sekä totutunkaltaiseen oman maan vähäosaisten toimeentulon turvaamiseen - mieluummin huollehtisin oman maan niistä vähäosaisista joilla ei ole voimia itse itsestään huolehtia - kuin Suomeen legendaarisen hölmölandia maineen houkuttelemista turvapaikkaa tarvitsemattomista välimeren kansojen riuskista nuorukaisista - omat vanhuksemme, sairaamme ja työttömämme ansaitsevat veronmaksajien huolenpiden ensisijaisesti - miten se on niin vaikeaa ymmärtää ?

• Halla-Aho,,,,,,,,.
        asialla kirjoitti:

ovat nykyään oikeastaan enää vain maahanmuuttokriittiset - raha kun nyt vaan ei riitä sekä hallitsemattomasti paisuviin kulttuuritaustastaan johtuvaan työllistymättimien maahanmuuttajien elättämiseen sekä totutunkaltaiseen oman maan vähäosaisten toimeentulon turvaamiseen - mieluummin huollehtisin oman maan niistä vähäosaisista joilla ei ole voimia itse itsestään huolehtia - kuin Suomeen legendaarisen hölmölandia maineen houkuttelemista turvapaikkaa tarvitsemattomista välimeren kansojen riuskista nuorukaisista - omat vanhuksemme, sairaamme ja työttömämme ansaitsevat veronmaksajien huolenpiden ensisijaisesti - miten se on niin vaikeaa ymmärtää ?

Poliisi epäilee Yleä Halla-ahon kunnian loukkaamisesta
        Poliisi epäilee Yleä Halla-ahon kunnian loukkaamisesta Julkaistu: 12:57
        Poliisi on aloittanut esitutkinnan asiassa, joka koskee perussuomalaisten kaupunginvaltuutetun nimittelyä Yleisradion uutislähetyksessä. Tutkintapyynnön asiasta teki Jussi Halla-aho itse.

Yle käsitteli lauantain pääuutislähetyksessään perussuomalaisten ja kristillisdemokraattien vaaliliittoa eurovaaleissa. Halla-ahoa kutsuttiin jutussa rotutohtoriksi.

Helsingin poliisi tutkii asiaa törkeänä kunnianloukkauksena. Epäiltyjen määrä selviää myöhemmin.

Vasemmiston Ylenanto oikeuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe